„ნიკოლი“ - საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ქართ...
„ნიკოლი“ 2017 წელს გამოჩნდა საქართველოს ბაზარზე, როგორც საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ადგილობრივი ბრენდი. იდეა ნიკა ნიკოლეიშვილის ოჯახში გაჩნდა. „ძალიან მცირე მასშტაბით...
|
Challenge Accepted (გამოწვევა მიღებულია) - ეს არის „TBC x USAID ტექნოლოგიური განათლებისთვის“ პროექტის ფარგლებში ორგანიზებული ჰაკათონის, TechXplore-ის, მთავარი სლოგანი, რომლის ერთ-ერთი პარტნიორი „თეგეტა ჰოლდინგია“. TechXplore განსხვავებული კონცეფციისა და გამოცდილების ტექღონისძიებაა, რომელიც უკვე დაიწყო და 6 ივლისამდე გაგრძელდება.
მისი მიზანია, ხელი შეუწყოს Cross-functional გუნდებში მუშაობის გამოცდილების მიღებას, პროექტის ფარგლებში აკუმულირებული ცოდნის დემონსტრირებასა და პრაქტიკაში ინტეგრაციას, ასევე - კომუნიკაციის, კოლაბორაციისა და გუნდური მუშაობის უნარების განვითარებას.
პროექტში „თეგეტა ჰოლდინგის“ ინფორმაციული უსაფრთხოების სამსახური ჩაერთო, რომლის ხელმძღვანელი ილია ქილიფთარი მონაწილე გუნდებს მენტორობას გაუწევს და ინოვაციური პროექტების შექმნის პროცესში დაეხმარება.
ილია ქილიფთარი, „თეგეტა ჰოლდინგის“ ინფორმაციული უსაფრთხოების ხელმძღვანელი: „თეგეტა ჰოლდინგი“ ყოველთვის მხარს უჭერს ინოვაციურ საგანმანათლებლო პროექტებს. მიგვაჩნია, რომ TechXplore-ის მსგავს ღონისძიებებში ჩართულობა ძალიან მნიშვნელოვანია, რადგან ეს საშუალებას გვაძლევს, ინფორმაციული უსაფრთხოების კუთხით ცნობადობა ავამაღლოთ, რათა ჰაკათონში მონაწილე სტუდენტებმა ნებისმიერ პროექტში, რომელზეც იმუშავებენ, ინფორმაციული და კიბერ უსაფრთხოების გარკვეული სტანდარტები გაითვალისწინონ. გარდა ამისა, ეს ტექნოლოგიური ღონისძიება საშუალებას მოგვცემს, გავიცნოთ ახალგაზრდები, რომლებსაც ინოვაციური იდეები აქვთ და რომლებიც შესაძლოა, სამომავლოდ ჩვენს ჰოლდინგშიც დავასაქმოთ“.
ტექნოლოგიური ღონისძიება 3-6 ივლისს გაიმართება და მასში მონაწილეობას მიიღებს 150-მდე ადამიანი. მათ შორის: ტექ. ლიდები, მენტორები და Agile ქოუჩები. ჰაკათონში მონაწილეობისთვის გუნდებს პროექტის საორგანიზაციო ჯგუფი დააკომპლექტებს. თითოეულ გუნდში იქნება შვიდი მონაწილე სხვადასხვა ტექნოლოგიური მიმართულებიდან: DevOps; iOS Development; React; Python; .NET; CyberSec; InfoSec; Blockchain. ყველა გუნდს ერთი Agile ქოუჩი ეყოლება. ასევე პროცესში ჩართული იქნება აღნიშნული რვა მიმართულების 20-ზე მეტი ტექ. ლიდი და სენიორ დეველოპერი, რომლებიც მონაწილეებს ოთხი დღის განმავლობაში კონსულტაციებს გაუწევენ.
TechXplore-ის ჰაკათონში მონაწილე გუნდების მთავარი დავალება იქნება შემდეგი - იმუშაონ ერთი იდეის ირგვლივ და შექმნან კონკრეტული პროექტის ტექნოლოგიური გადაწყვეტა. ამისათვის მათ ოთხი დღე ექნებათ, ხოლო საბოლოო პროექტს 6 ივლისს Pitch სესიაზე წარადგენენ, სადაც მოწვეული ჟიური გამარჯვებულებს გამოავლენს და გაიმართება დაჯილდოების ცერემონია. ღონისძიების პარტნიორი კომპანიები კი მონაწილე გუნდებს საჩუქრებს გადასცემენ.
__
თეგეტა ჰოლდინგის შესახებ: უმსხვილესი საავტომობილო კომპანია კავკასიასა და ცენტრალურ აზიაში მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს სთავაზობს, რაც მსუბუქ, სატვირთო და სამშენებლო, ასევე კომერციულ, სამგზავრო და ინდუსტრიულ ტრანსპორტს მოიცავს. მთელი ქვეყნის მასშტაბით თეგეტას 28 სერვისცენტრი აქვს, ხოლო საერთაშორისო ვაჭრობას ჰოლდინგი ოთხ კონტინენტზე ახორციელებს. თეგეტა ექსკლუზიურად წარმოადგენს ცნობილ ბრენდებს Porsche, Volvo, Toyota, Mazda. სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით ჰოლდინგის პარტნიორები არიან ისეთი დიდი ბრენდები, როგორებიცაა: MAN, JCB, HINO, Liebherr, BOMAG და სხვები. თეგეტა მსოფლიოს 300-ზე მეტი წამყვანი საავტომობილო ბრენდის უმსხვილესი იმპორტიორია საქართველოში. თეგეტა ჰოლდინგი, 3000-მდე თანამშრომლით, დღეს საქართველოში ერთ-ერთი უმსხვილესი დამსაქმებელია.
„ნიკოლი“ 2017 წელს გამოჩნდა საქართველოს ბაზარზე, როგორც საბავშვო ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის ადგილობრივი ბრენდი. იდეა ნიკა ნიკოლეიშვილის ოჯახში გაჩნდა. „ძალიან მცირე მასშტაბით...
რუსთავის ჭალის ტყის აღდგენის პროცესში, უკვე ტრადიციულად, „თეგეტა მოტორსი“ და „თეგეტა გრინ პლანეტი“ ჩაერთნენ. გამწვანების მასშტაბური ღონისძიების ფარგლებში, მტკვრის მარჯვენა სან...
თიბისიმ, საქართველოში დიდი ბრიტანეთის საელჩოსთან პარტნიორობით კიბერუსაფრთხოების მიმართულებით განათლების არაერთი პროექტი განახორციელა. კიბერუსაფრთხოების პროგრამები მიზნად ისახავდა საქართველოში ინფორმა...
„თეგეტა მოტორსი“ სეზონური კამპანიის „მოემზადეს“ ფარგლებში, მომხმარებელს მორიგ შეთავაზებებს სთავაზობს. მოახლოებულ უქმეებზე ქალაქგარეთ გამსვლელთა რიცხვი მნიშვნელოვნად იზრდება, შ...
თუ ფორმულა 1-ის გულშემატკივარი ხართ, თიბისის ახალი კამპანია, სწორედ, თქვენთვისაა! კამპანიის მიზანია, გაგიმარტივოთ თანხის დაგროვება, რათა მთელი მსოფლიოს მასშტაბით, სასურველ რბოლაზე დასწრება შეძლოთ. ა...
რამდენად შესაძლებელია, მოძველებული სარეკლამო ბანერები ნაგავსაყრელზე არ აღმოჩნდეს და ახალი სიცოცხლე შეიძინოს? ამ კითხვაზე პასუხი ქართული ბრენდის, „ადამიანის“ შთამბეჭდავი ნამუშევრებია, რომლ...
თიბისი ბიზნესის მხარდაჭერით, აპრილის თვეში, ხუთი სხვადასხვა თემატიკის შეხვედრა გაიმართება. ბიზნესების წარმომადგენლებს შესაძლებლობა ექნებათ, პროფესიონალი ტრენერებისგან მათთვის საინტერესო საკითხე...
აპრილი 2025 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
კომენტარები