2 2 : 0 3
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

PSP-ს დაარსებიდან 30 წელი გავიდა და დღესაც კომპანია, ისევე როგორც განვითარების 30 წლის მანძილზე აგრძელებს მომხმარებლის საუკეთესო გამოცდილებაზე ზრუნვას.

PSP სთავაზობს სრულიად ახალი კონცეფციის აფთიაქს. პირველი ზუსტად ეს აფთიაქი იყო, მაშინ, როცა ბრენდმა დაიწყო განვითარება.

2017 – 2020 წლებში აქტიურად მიმდინარეობდა კომპანიის საცალო ქსელის როგორც საქართველოს ყველა კუთხის მოცვა ისე მისი ფორმატების ცვლილება, რათა მომხმარებელს მიეღო მაღალი ხარისხის სერვისი, პროდუქციის ფართო ასორტიმენტი და შოპინგის  ახალი გამოცდილება.

დღეს PSP თვეში 2 მილიონამდე მომხმარებელს ემსახურება. ჩვენს ქსელში ყოველდღიურად 200 ათასზე მეტი ტრანზაქცია ხორციელდება. მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესების მიზნით წლიდან წლამდე ვითარდება და უმჯობესდება კომპანიის ონლაინ პლატფორმა, რომელსაც თვის მანძილზე 500 ათასზე მეტ ადამიანი სტუმრობს. დღეს კომპანია 2017 წელს შემუშავებული სააფთიაქო კონცეფციის ახალ ვერსიას სთავაზობს მოსახლეობას. კონცეფცია სრულიად მორგებულია ყველაზე მნიშვნელოვან კრიტერიუმებს: აგრძნობინოს მომხმარებელს თავი სრულიად განსხვავებულ გარემოში, გაუმარტივოს მას ყიდვის პროცესი და დაუზოგოს დრო.

 

ახალი კონცეფციის მქონე აფთიაქი მომხმარებელს უმარტივებს პროდუქციის ძებნას, სივრცეში შემოთავაზებული პროდუქცია ისეა განლაგებული, რომ სხვადასხვა საჭიროების მქონე მომხმარებელს ზედმეტი ძებნის გარეშე შეაგროვებს მისთვის საჭირო ყველა პროდუქტს.

 

ვიზუალურად მკაფიოდ გამოყოფილი ნავიგაციები, კიდევ უფრო მარტივს და სასიამოვნოს ხდის ამ გამოცდილებას. ჩვენი კომპანიის ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი სეგმენტი პენსიონერია, ჩვენი სააფთიაქო ქსელი, თვის ჭრილში 300 ათასზე მეტ პენსიონერს ემსახურება. სწორედ მათი გამოცდილების გასამარტივებლად მოცემულ სივრცეში მოთავსებულია სააფთიაქო რობოტი, რომელიც ყიდვის პროცესს უფრო მარტივს და სწრაფს ხდის.

 აფთიაქში, გარდა რობოტისა, გვაქვს უამრავი სიახლე ახალი თავის მოვლის ბრენდების სახით, მათ შორის არის წარმოდგენილი ნიშ პარფიუმის სუნამოების მრავალფეროვანი ასორტიმენტი.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 18:43

    გაიგე რა შეთავაზებები მოგიმზადათ თიბისი კონცეპტმა ...

    თიბისი კონცეპტმა ერთგულ მომხმარებელს, ტრადიციულად, მათ სურვილებზე მორგებული და მრავალფეროვანი შეთავაზებები მოუმზადა. მხოლოდ 14 თებერვალს, თიბისი კონცეპტის Visa სადებეტო ბარათით ICI PARIS-სა და Voule...

  • 18:38

    საბურავები, ზეთები, აკუმულატორები და ავტონაწილები ...

    დაბალი ტემპერატურა ავტომობილის დეტალებზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს, შესაბამისად, მათი დროული შემოწმება და საჭიროების შემთხვევაში შეცვლა უსაფრთხო და კომფორტული მგზავრობისთვის გადამწყვეტია. კრიტიკულ...

  • 13:23

    „Zeekr საქართველომ“ ქართულ ბაზარს ახალი მოდელი - Z...

    Zeekr 009 უკვე „Zeekr საქართველოს“ პორტფელშია. მაღალტექნოლოგიური ბრენდის პირველი ავტომობილები ქართველმა მომხმარებელმა წინასწარი შეკვეთით ჯერ კიდევ ოფიციალურ წარდგენამდე შეიძინა. დახვ...

  • 13:05

    რატომ მყარდება ლარი? - თიბისი კაპიტალის ყოველკვირე...

    როგორც თიბისი კაპიტალმა წინა განახლებაში აღნიშნა, წმინდა სავალუტო შემოდინებების მთავარ წყაროებზე დაყრდნობით, მოკლევადიან პერიოდში ლარის მნიშვნელოვანი მერყეობა საბაზო სცენარად არ განიხილება. შესაბამის...

  • 13:01

    თიბისი OKR Forum 2025-ის გამარჯვებულია ...

    თიბისიმ ახალ გამარჯვებას და წარმატებას მიაღწია საერთაშორისო ვირტუალურ ფორუმზე - OKR Forum 2025. წელს, ფორუმზე 200-მდე აპლიკაცია მიიღეს განსახილველად და გამარჯვებულები სამ ძირითად ნომინაციაში გამოცხა...

  • 15:31

    თიბისი კვლავ Svaneti Freeride Week Junior-ის მხარდ...

    თიბისი წელსაც აქტიურად აგრძელებს ზამთრის სპორტის მხარდაჭერას.  განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ღირებულება ახალი თაობის სპორტსმენების განვითარების ხელშეწყობაა და სწორედ ამიტომ, უკვე მეორე წელია, თიბი...

  • 11:47

    თიბისი მომხმარებლის გამოცდილების მართვის (CX) წლის...

    კომპანია CX Hub, თიბისის მხარდაჭერით, საქართველოში უკვე მეორედ ატარებს Customer Experience (CX) Business Summit-ს - წლის მთავარ ღონისძიებას CX-ის მიმართულებით. სამიტზე მომხმარებლის და თანამშრომლ...