„თეგეტასა“ და „ეშვის“ კოლაბორაცია - როცა სამკაულ...
ავტომანქანის რეტრო მოდელი, როგორც განვითარების საწყისი - სიმბოლოებით დატვირთული და საგანგებოდ შემუშავებული კონცეფციით შექმნილი სამკაული „თეგეტამ“ ქალ თანამშრომლებს მიუძღვნა. უნიკალუ...
|
აჭარაბეთის მხარდაჭერით ProductTank Tbilisi ონლაინღონისძიებები გრძელდება, შემდეგი შეხვედრადღეს,31 მარტს,20:00 საათზე – Zoom-ში გაიმართება, პარალელურად მოხდება Facebook-ის ლაივსტრიმიგვერდზე: https://www.facebook.com/ProductTankTbilisi
შეხვედრის თემაა "პროდუქტების მენეჯმენტი როგორცპროფესია".
ღონისძიების სპიკერები ისაუბრებენ, თუ რას ნიშნავს, იყო პროდუქტ-ოუნერი (Product Owner), პროდუქტისდიზაინერი, UI/UX დიზაინერი, როგორია მათი სამუშაოდღე, კვირა, თვე და რა პასუხისმგებლობებთან არისდაკავშირებული აღნიშნული პროფესიები.
წარმოგიდგენთ ღონისძიების სპიკერებს:
ნანა გიგლემიანი, პროდუქტის დიზაინერი, Algolia
ნანა 2017 წლიდან მუშაობს UX დიზაინზე, ინფორმაციისვიზუალიზაციაზე და ინფორმაციის არქიტექტურაზესხვადასხვა პროდუქტისთვის.
ამჟამად ის მუშაობსAlgolia-ში. Algolia ქმნის Search API-ის და Search-თანდაკავშირებულ ხელსაწყოებს, რათა ნებისმიერკომპანიას და პროდუქტს მისცეს საშუალება, ჰქონდეთსწრაფი, რელევანტური და მარკეტის შესაბამისისაძიებო სისტემა.
მოხსენების თემაა: „დიზაინ პროექტის მენეჯმენტიპროდუქტის შექმნის პროცესში“
1. რა არის დიზაინ პროექტი პროდუქტის კონტექსტში
2. დიზაინ პროექტის მსვლელობა და ეტაპები
3. საჭირო "მაინდსეტი" პროექტის მსვლელობისას
გუა ტაბიძე, ფრონტ-ენდის პროდუქტებისხელმძღვანელი (Front-end PO), Adjarabet.com
გუა Adjarabet.com-ში გატაცებულია იმით, რომსიღრმისეულად ჩაწვდეს თუ რატომ იყენებენმომხმარებლები პროდუქტ(ებ)ს ისე, როგორც იყენებენდა როგორ შეუქმნას მოტივაცია ან დაარწმუნოს ისინი, რომ უფრო ხშირად შეიქმნან პასუხისმგებლიანიგართობის გამოცდილება.
გუა დაგვაფიქრებს პროდუქტის მენეჯმენტის სხვადასხვამოდელებზე:
ა) აუქციონისტი / მთარგმნელი
ბ) "ბექლოგის" ხელმძღვანელი
გ) კონტექსტის შემქმნელი / კატალიზატორი.
* როგორ შეიძლება გაუმჯობსდეს შედეგები ა,ბ ან გმიდგომის გამოყენებისას?
* როგორ შეიძლება გადანაწილდეს ეფექტურადპროდუქტის მენეჯმენტის დრო ა, ბ ან გ-ზე?
ტატო მამულაშვილი, პროდუქტის დიზაინერი
ტატოს აქვს გამოცდილება ლიდერშიფსა და პროდუქტისდიზაინში და მუშაობს მრავალფეროვან პროდუქტებზე. ტატო ყველა პროდუქტში თავის მაქსიმუმს დებს. იგისწავლობდა შავი ზღვის უნივერსიტეტში, რა დროსაცთავად დაიწყო დიზაინის შესწავლა, შემდეგ კი სწრაფადგანვითარდა ამ მიმართულებით. ტატოს უკვე 6-წლიანიგამოცდილება აქვს და უმუშავია ბევრ საინტერესოპროექტზე, ისეთ კომპანიებთან, როგორებიცაა Adjaranet.com, Credo Bank, Feedc.com, yoreevoდა სხვა. პარალელურად ის მუშაობს ფრილანსერადსაერთაშორისო პროექტებზე.
ტატოს გამოსვლის თემაა: „პროდუქტის მენეჯმენტი დაგუნდის მართვა“
გამოსვლაში ტატო განიხილავს სხვადასხვა საკითხს: გუნდთან კომუნიკაცია და საერთო მიზნების დასახვა, პროდუქტის დიზაინერის როლი, პროდუქტის შექმნა დაპროექტზე მუშაობის პრინციპები, რჩევები დამწყებებსდა მისი პირადი გამოცდილების გაზიარება.
ნინო დარახველიძე, ციფრული პროდუქტებისმენეჯერი, საქართველოს ბანკი
ნინოს აქვს საინფორმაციო ტექნოლოგიების სფეროშიმუშაობის 20 წელზე მეტხნიანი გამოცდილება. ბოლო 5 წლის მანძილზე მას ეკავა პროექტებისა დაპროდუქტების მართვასთან დაკავშირებული სხვადასხვაპოზიცია საქართველოს ბანკში.
გამოსვლის თემა: „1 პროდუქტი - 3 პერსპექტივა/ PO-ს 1 დღე საქართველოს ბანკში“
ნინო ისაუბრებს დიდ პროექტებზე სხვადასხვაპოზიციიდან მუშაობის განსხვავებულ ასპექტებზე დაშეეცდება, დეტალებში დაგვანახოს პროდუქტისმფლობელის პოზიციის გამოწვევები და უპირატესობები.
გამოსვლების და პანელური დისკუსიის შემდეგ, Zoom-იდან და Facebook ლაივიდან გადავინაცვლებთWonder-ზე, რომელიც არის სპეციალური პლატფორმავირტუალური ნეთვორქინგისთვის.
ProductTank-ზე დასწრება ყოველთვის უფასოა, მაგრამსაჭიროებს წინასწარ რეგისტრაციას meetup.com-ზე: https://www.meetup.com/ProductTank-Tbilisi/events/277176357/
ღონისძიება ხორციელდება Tbilisi Startup Bureau-ს მიერ, აჭარაბეთის, WiFisher-ის და GIFFER-ისპარტნიორობით.
ავტომანქანის რეტრო მოდელი, როგორც განვითარების საწყისი - სიმბოლოებით დატვირთული და საგანგებოდ შემუშავებული კონცეფციით შექმნილი სამკაული „თეგეტამ“ ქალ თანამშრომლებს მიუძღვნა. უნიკალუ...
„როგორც ჩვენს წინა განახლებაში აღვნიშნეთ, იანვარში წმინდა სავალუტო შემოდინებები როგორც წინა თვესთან, აგრეთვე წინა წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით, გაუმჯობესდა. სანამ ლარზე მოქმედ შიდა ფაქტორ...
მომხმარებლის გამოცდილების მართვის კვლევითი და საკონსულტაციო სააგენტო CX Hub-ის ორგანიზებით და თიბისის მხარდაჭერით, 24 თებერვალს საქართველოში უკვე მეორედ ჩატარდა Customer Experience (CX) Business Summ...
28 თებერვალს, საუკეთესო წლიური ანგარიშის და გამჭვირვალობის ჯილდოს (BARTA)-ს გამარჯვებულები გამოვლინდა. უკვე მეოთხედ, აღნიშნული ჯილდო მცირე და საშუალო კომპანიის კატეგორიაში (500-მდე დასაქმებული) თიბის...
18 მარტს, თბილისში, თიბისი კონცეპტის მულტიფუნქციურ სივრცეში, ბიზნესსექტორის წარმომადგენლებს შესაძლებლობა ექნებათ, დაესწრონ თიბისის ESG აკადემიის ტრენინგს - „ბიზნესის გზა მდგრადობისკენ - შ...
თიბისის გუნდმა, გაზაფხულის გამორჩეული შეთავაზებების ფარგლებში, მომხმარებლებს სპეციალური ქეშბექ აქცია განაწილებით ყიდვის შემთხვევაშიც მოუმზადა. მხოლოდ 8 მარტს, გალერია თბილისში, თიბისის პარტნიორ...
· ღონისძიებაზე მისულ სტუმრებს „მაზდას“ გამორჩეული მოდელის, CX90 გაცნობის შესაძლებლობა ჰქონდათ იაპონიის იმპერატორის 65 წლის იუბ...
მარტი 2025 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
კომენტარები