„თეგეტასა“ და „ეშვის“ კოლაბორაცია - როცა სამკაულ...
ავტომანქანის რეტრო მოდელი, როგორც განვითარების საწყისი - სიმბოლოებით დატვირთული და საგანგებოდ შემუშავებული კონცეფციით შექმნილი სამკაული „თეგეტამ“ ქალ თანამშრომლებს მიუძღვნა. უნიკალუ...
|
საერთაშორისო ბრენდმა Nemiroff- მა, მსოფლიოში არყის ერთ-ერთმა მსხვილმა მწარმოებელმა, რადიკალურად შეცვალა პოპულარული სასმელების ბოთლების გარეკანი.
სამყარო სწარაფად იცვლება, ფაქტიურად ყოველთვიურად და ამას ვერაფერი შეცვლის. წარსულს ჩაბარდნენ დისკიანი ტელეფონები, რომლებიც სმარტფონებად გადაიქცნენ და ახლა დროა Nemiroff-ის ტრადიციული ბოთლ-შტოფს გადაეჩვიოთ. მაგრამ ყველა ცვლილება მხოლოდ უკეთესობისკენ არის მიმართული, ამიტომ თაყვანისმცემლებს ელოდებათ ბოთლის ახალი თამამი დიზაინი.
ახალი დიზაინები მიიღეს ხორბლის Nemiroff, Nemiroff Delikat, Nemiroff Original და Nemiroff უკრაინული თაფლითა და წიწაკით, ბრენდის სავიზიტო ბარათმა. ეხლა, გარე ცვლილებების გარდა, ხაზმა მიიღო ახალი სახელი - The Originals, რაც მიუთითებს ბრენდის საფუძველსა და წარმოშობაზე, მის მრავალსაუკუნოვან ისტორიაზე, რომელიც აღწევს XVIII საუკუნეს.
«გარე ცვლილებებთან ერთად, მნიშვნელოვანია შეინარჩუნო საკუთარი თავი, შენი პრინციპები და ცხოვრების წესები. გარე ცვლილებების შემდეგაც, ამბიციური და დაუოკებელი პიროვნებები ინარჩუნებენ თავის არსს, რადგან მათ აქვთ ღერო, ხასიათი», - კომენტარი გააკეთა Nemiroff აღმასრულებელმა დირექტორმა იური სოროჩინსკიმ - «ათწლეულების შემდეგაც კი, მსოფლიო ბაზრის დაპყრობით და სახელის შექმნით Nemiroff The Originals გარეგნულად იცვლება, მაგრამ საკუთარი ხარისხის ერთგული რჩება. ახალი დიზაინი, მაგრამ იგივე ლეგენდარული გემო».
ზუსტად რა შეიცვალა?
1. ფორმა შეიცვალა მართკუთხედი ფორმიდან კვადრატულ ფუძემდე, ზოგადად დიზაინი განსხვავებული გახდა. განახლებული ფორმა არამარტო თანამედროვე სტილისაა, არამედ საკმაოდ ერგონომიულიცაა - გვერდითა კიდეების სპეციალური დიზაინის გამო, მისი დაჭერა ხელში კიდევ უფრო მოსახერხებელი გახდა.
2. კრაფტის ეტიკეტი. უნიკალურობა ხაზს უსვამს ახალი შრიფტებს, ფერებს და გრაფიკული ელემენტებს, რომლებიც ახასიათებენ ისტორიის გააზრებას თანამედროვე სტილში.
3. ახალი ეკო-ხუფი, დამზადებულია უსაფრთხო მასალებისგან და არ შეიცავს ბისფენოლ-ა-ს. გარდა ამისა, Nemiroff ბრენდისთვის შემუშავებული ახალი ხუფები მსოფლიოში პირველთა შორისაა, რომლებიც პოლიკარბონატის გამოყენების გარეშე მზადდება.
4. დაცვა ფალსიფიკაციისგან უზრუნველყოფა ხდება Nemiroff-თვის კოლუმბიის ხუფის უნიკალური კონსტრუქციის წყალობით. იგი არა მარტო მტკიცე ფიქსაციის გარანტიას იძლევა, არამედ იცავს ბოთლის შიგთავსის დაქცევისგან და თავსახურის შესაძლო მოხსნისგან. თუ ხუფი მოიხსნება, ის იშლება და მისთვის პირვანდელი სახის მიცემა შეუძლებელი იქნება. კლასიკური დაცვა, რომელიც Nemiroff წლების განმავლობაში გამოიყენა (ლაზერული თარიღი მინაზე და ხუფზე) ახალ დიზაინში რჩება.
ავტომანქანის რეტრო მოდელი, როგორც განვითარების საწყისი - სიმბოლოებით დატვირთული და საგანგებოდ შემუშავებული კონცეფციით შექმნილი სამკაული „თეგეტამ“ ქალ თანამშრომლებს მიუძღვნა. უნიკალუ...
„როგორც ჩვენს წინა განახლებაში აღვნიშნეთ, იანვარში წმინდა სავალუტო შემოდინებები როგორც წინა თვესთან, აგრეთვე წინა წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით, გაუმჯობესდა. სანამ ლარზე მოქმედ შიდა ფაქტორ...
მომხმარებლის გამოცდილების მართვის კვლევითი და საკონსულტაციო სააგენტო CX Hub-ის ორგანიზებით და თიბისის მხარდაჭერით, 24 თებერვალს საქართველოში უკვე მეორედ ჩატარდა Customer Experience (CX) Business Summ...
28 თებერვალს, საუკეთესო წლიური ანგარიშის და გამჭვირვალობის ჯილდოს (BARTA)-ს გამარჯვებულები გამოვლინდა. უკვე მეოთხედ, აღნიშნული ჯილდო მცირე და საშუალო კომპანიის კატეგორიაში (500-მდე დასაქმებული) თიბის...
18 მარტს, თბილისში, თიბისი კონცეპტის მულტიფუნქციურ სივრცეში, ბიზნესსექტორის წარმომადგენლებს შესაძლებლობა ექნებათ, დაესწრონ თიბისის ESG აკადემიის ტრენინგს - „ბიზნესის გზა მდგრადობისკენ - შ...
თიბისის გუნდმა, გაზაფხულის გამორჩეული შეთავაზებების ფარგლებში, მომხმარებლებს სპეციალური ქეშბექ აქცია განაწილებით ყიდვის შემთხვევაშიც მოუმზადა. მხოლოდ 8 მარტს, გალერია თბილისში, თიბისის პარტნიორ...
· ღონისძიებაზე მისულ სტუმრებს „მაზდას“ გამორჩეული მოდელის, CX90 გაცნობის შესაძლებლობა ჰქონდათ იაპონიის იმპერატორის 65 წლის იუბ...
მარტი 2025 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
კომენტარები