ზოგჯერ უბრალოდ იცი, რომ სწორად იქცევი - „სოკარი“ 2019 წელს აჯამებს
2020-02-25 12:27:39
ხეების დარგვა, მზის პანელები, საქველმოქმედო აქციები, ახალგაზრდების და შშმ პირთა მხარდაჭერისთვის განხორციელებული პროექტები - „სოკარმა“ 2019 წელს CSR პლატფორმის „პასუხისმგებლობის 5 სტანდარტის“ ფარგლებში ჩატარებული ღონისძიებების შესახებ საჯაროდ ისაუბრა. ყველაფერი, რაზეც კომპანიამ გასული წლის განმავლობაში იზრუნა, ექსპერტებთან ერთად განიხილეს და სამომავლო გეგმებიც დასახეს. ანგარიშის წარდგენის ბოლოს კი სტუმრებს ვიდეო წარუდგინეს, რომელშიც „სოკარის“ აქტივობები და სოციალურ ქსელში საზოგადოების ნაწილის რეაქციებია ნაჩვენები.
„სოკარის“ წარმომადგენლები ამ ვიდეოთი ამბობენ, რომ ლათინური, რუსული და იშვიათად ქართული შრიფტით მიწერილი ნეგატიური კომენტარები მათთვის დაბრკოლება არ იქნება. წინააღდეგობის მიუხედავად, მაინც იზრუნებენ გარემოზე, ელექტრომობილების პოპულარიაციაზე, სპორტის განვითარებაზე, ახალგაზრდების, ქალების, შშმ პირებისა და მოხუცების მხარდაჭერაზე. სამომავლო გეგმები „სოკარმა“ საზოგადოებას 21 თებერვალს, 2019 წლის შეჯამებისას გააცნო.
„რენიუ“ - ეს არის პლასტიკური ქირურგიის ცენტრი, რომელიც სულ რამდენიმე თვეა დაფუძნდა და დიდი გეგმებით მიიწევს წინ. განსხვავებით სხვა მსგავსი კლინიკებისა, აქ პლასტიკურ ქირურგიასთან ერთად, რთ...
ქართული კომპანია აზერბაიჯანში მსოფლიო ბრენდის წარმომადგენელი მიმდინარე წელს გახდა „თეგეტა“ აზერბაიჯანში Bridgestone-ის ოფიციალური წარმომადგენელია და მეზობელი ქვეყნის ბაზარს იაპონუ...
თიბისი კონცეპტმა და Mastercard-მა, მომხმარებლებს საგაზაფხულოდ კიდევ ერთი განსაკუთრებული შეთავაზება მოუმზადეს. ახალი თიბისი კონცეპტ 360 Mastercard World Elite ბარათის მფლობელებს, შესაძლებლობა გ...
ავტომანქანის რეტრო მოდელი, როგორც განვითარების საწყისი - სიმბოლოებით დატვირთული და საგანგებოდ შემუშავებული კონცეფციით შექმნილი სამკაული „თეგეტამ“ ქალ თანამშრომლებს მიუძღვნა. უნიკალუ...
„როგორც ჩვენს წინა განახლებაში აღვნიშნეთ, იანვარში წმინდა სავალუტო შემოდინებები როგორც წინა თვესთან, აგრეთვე წინა წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით, გაუმჯობესდა. სანამ ლარზე მოქმედ შიდა ფაქტორ...
მომხმარებლის გამოცდილების მართვის კვლევითი და საკონსულტაციო სააგენტო CX Hub-ის ორგანიზებით და თიბისის მხარდაჭერით, 24 თებერვალს საქართველოში უკვე მეორედ ჩატარდა Customer Experience (CX) Business Summ...
კომენტარები