1 4 : 1 1
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

ლონდონში, თიბისის მხარდაჭერით, საცხობების ქსელი „ანტრე“ გაიხსნა

საცხობების ქსელი „ანტრე", თიბისის მხარდაჭერით, ლონდონშია. ქსელის პირველი კაფე ბრიტანეთში, ნოთინგ ჰილ გეითის #138 -ში გაიხსნა.

„ანტრე ლონდონი" ქსელის საეთაშორისო გაფართოების ნაწილია, რომელიც თბილისისა და ბაქოს შემდეგ, მესამე ქალაქში გრძელდება. „ანტრეს" ჯგუფმა ლონდონის პროექტის განვითარებაში 1.3 მილიონი ფუნტის ოდენობის ინვესტიცია განახორციელა.

ბრიტანულ ბაზარზე "ანტრეში" ევროპულ კერძებთან ერთად, უნიკალური ქართული სუფრის ელემენტებია წარმოდგენილი და აქცენტი ქართულ ტრადიციულ კერძებსა და ღვინოზე კეთდება.

„ანტრე ლონდონი „Tbilisi Bakery"-ს სახელით წარვადგინეთ და ლოგოტიპში უნიკალური ქართული დამწერლობა გამოვაჩინეთ. ჩვენ გვჯერა ქართული სამზარეულოსა და მისი შესაძლებლობების, რომელსაც უდიდესი პოტენციალი აქვს. „ანტრე ლონდონში" ქართული კულინარიული ნაწარმია წარმოდგენილი. ძირითადი ასორტიმენტი მზა მდგომარეობაში, დახლიდან იყიდება, რაც მომხმარებლის დროს მნიშვნელოვნად ზოგავს. გამოცდილებამ გვაჩვენა, რომ დღევანდელ დინამიურ სამყაროში, დრო და სიახლე ყველაზე დიდი ფუფუნებაა. ამიტომ მიგვაჩნია, რომ მომავალი სწორედ „ანტრეს" მსგავს კონცეფციებშია", - ნუცა ფიჩხაია, „ანტრე ლონდონის" რეგიონული მენეჯერი.

„ანტრესთან 2011 წლიდან ვთანამშრომლობთ და ამ თანამშრომლობის ფარგლებში, საცხობის ქსელი ჯერ - აზერბაიჯანის, ახლა კი დიდი ბრიტანეთის ბაზარზე გავიდა წარმატებით. HORECA სექტორი თიბისისთვის ყოველთვის ერთ-ერთი პრიორიტეტული მიმართულება იყო, თუმცა გამოწვევებითა და სირთულეებით სავსე პერიოდში, მაშინ, როდესაც კრიზისი ყველაზე მეტად ამ სექტორს შეეხო, ჩვენ განსაკუთრებით გავაძლიერეთ მხარადჭერა ამ სფეროს მიმართ და ამ მიმართულებით, არც ერთი მიმდინარე თუ ახალი პროექტის დაფინანსება არ შეგვიწყვეტია. სწორედ ამ წარმატებული პარტნიორობის ნათელი მაგალითია პანდემიის პერიოდში „ანტრეს" გამოჩენა ისეთ კონკურენტულ და დიდ ბაზარზე, როგორიც ლონდონია. თიბისისთვის განსაკუთრებით მნიშვენლოვანია ისეთი პროექტების მხარდაჭერა, რომლებიც მაღალი ხარისხის ეროვნულ წარმოებას ავითარებს. ჩვენთვის საამაყოა ქვეყნის ფარგლებს გარეთ იმ ბრენდის რეალიზებაში წვლილის შეტანა, რომელიც საერთაშორისო მომხმარებელს ქართულ პროდუქტსა და ღირებულებებს გააცნობს", - ლევან შავკაციშვილი, თიბისის კორპორატიული ბიზნესის უფროსი.

 

 

 

 

 

 

 

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 13:54

    თიბისის ბიზნესკლიენტებს SelectUSA სამიტში მონაწილე...

    თიბისი, საქართველოში ამერიკის შეერთებული შტატების საელჩოსთან და საქართველოში ამერიკის სავაჭრო პალატასთან ერთად, უკვე მეორე წელია ბიზნესკლიენტებს შესაძლებლობას აძლევს ამერიკაში საინვესტიციო სამიტ...

  • 10:08

    თიბისი, ხელოვნური ინტელექტის მსოფლიო ოლიმპიადაზე, ...

    2025 წელს საქართველო პირველად წარადგენს მოსწავლეთა ეროვნულ ნაკრებს ხელოვნური ინტელექტის მსოფლიო ოლიმპიადაზე (IOAI). საქართველოს ხელოვნური ინტელექტის ასოციაციამ GAIA, IOAI-ისგან ეროვნული ნაკრების შერჩ...

  • 16:02

    თიბისი ტექსკოლის მე-5 სეზონზე მთელი საქართველოდან ...

    გაზაფხულის სემესტრზე, თიბისი ტექსკოლაში, უფროსკლასელები, როგორც საქართველოს 12 რეგიონიდან, ასევე, წელს პირველად საზღვარგარეთ მცხოვრები ემიგრანტი მოსწავლეებიც დარეგისტრირდნენ. კონკურსის საფუძველზე 155...

  • 14:21

    Tegeta Commercial Vehicles-მა სომხეთს, EBRD-ის ტენ...

    „თეგეტა ჰოლდინგის“ შვილობილმა კომპანიამ Tegeta Commercial Vehicles-მა სომხეთს 30 ერთეული სპეციალიზებული სატვირთო ავტომობილი გადასცა. Renault Trucks-ის პრემიუმ ხარისხის 28 ერთეული ნაგავშემ...

  • 12:58

    პრემია „ელისო“ ნამუშევრების მიღებას იწყებს...

    ნატო ვაჩნაძის ფონდი და თიბისი წარმოგიდგენთ პრემია „ელისოს“, რომელიც წელს, 14 ივნისს, უკვე მეორედ გაიმართება. ნამუშევრების მიღება 25 მარტიდან დაიწყო და ეს პროცესი 15 აპრილამდე გაგრძელდება...

  • 10:14

    „ლუმიერსი“ - ქართული საკონდიტრო, რომელიც თიბისი ბი...

    ალბათ, მომხმარებლების უმეტეს ნაწილს ნაყინისა და დარიჩინის ტკბილი სურნელის სინთეზზე „ლუმიერსი“ ახსენდება. უფრო კონკრეტულად კი, ამ საკონდიტროს ერთადერთი პროდუქტი — “ტრდელნიკი&rd...

  • 12:23

    თიბისი კონცეპტი და Coaching Lab გიწვევთ ტრენინგ პრ...

    თიბისი კონცეპტის და Coaching Lab-ის პარტნიორობის ფარგლებში, 27-29 მარტს გიწვევთ ტრენინგ პროგრამაზე დასასწრებად - „გუნდური ქოუჩინგი - ფუნდამენტი“. „გუნდური ქოუჩინგი – ფუნდამენტ...