0 1 : 3 2
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

რისკზე წასვლა არ ღირს — „თეგეტა მოტორსის“ ახალი კამპანია

 

ზაფხული ავტომობილის მოვლისთვის მნიშვნელოვანი სეზონია. ამ პერიოდში ადამიანების უმრავლესობა ქალაქგარეთ გადის და ავტომობილით შორ მანძილზე გადაადგილდება. შესაბამისად, ავტოსაგზაო შემთხვევებისა თუ სხვა ექსცესების რისკიც იმატებს. გარდა ამისა, ავტომობილის ზოგიერთი ნაწილი ტემპერატურის მიმართ საკმაოდ მგრძნობიარეა. 

ამ ყველაფრის ფონზე თითქოს არ არსებობს მიზეზი, რომელიც დასასვენებლად გამგზავრებამდე ავტომობილის სათანადოდ მომზადებას გადაგვაფიქრებინებს. 

თუმცა ხშირად მძღოლები ავტომობილის სეზონური გამართვის მნიშვნელობას ვერ აღიქვამენ და კომპეტენტურ ინფორმაციაზე მეტად მეგობრების, მეზობლების, ნაცნობებისა თუ საკუთარ მოგონილ, ყოველგვარი გონივრულობისგან დაცლილ ვარაუდებსა და „არგუმენტებს“ ეყრდნობიან. მაგ.: „ზაფხულში სულ ზამთრის საბურავებით დავდივარ და არაფერი მომსვლია“; „ჩემმა მეზობელმა ზეთი ბოლოს 3 წლის წინათ გამოცვალა და კი დადის მშვენივრად“ და ა.შ.

სწორედ ამ პრობლემას ეხმაურება „თეგეტა მოტორსის“ ახალი კამპანია და ტრადიციულად, ავტომობილის სეზონური გამართვისკენ მოგვიწოდებს. 

კამპანიის მთავარი ვიდეო და პრინტსერია ავტომობილის შესახებ საზოგადოებაში გავრცელებული შეგონებების არაგონივრულობას წარმოაჩენს და ხაზს უსვამს, რომ ყოველ ჯერზე, როცა მძღოლები ავტომობილს სეზონურად არ ამზადებენ და აღნიშნულ მითებს იზიარებენ თუ იმიზეზებენ, არაგონივრულ რისკზე მიდიან. რისკზე, რომელიც შეიძლება უსიამოვნო და სანანებელ მოგონებად ექცეთ. 

ვახტანგ მძინარაშვილი, „თეგეტა მოტორსის“ მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი: „ზაფხულის პერიოდში, შვებულებაში გასვლამდე, ადამიანებს დროის დეფიციტი და უამრავი ხარჯი აქვთ. ამიტომაც დროის, ფინანსებისა თუ ძალისხმევის დაზოგვის მიზნით ცდილობენ, ავტომობილის გამართვის საჭიროებას თავი და თვალი აარიდონ. ავტომობილის მოვლის შესახებ გავრცელებული, საზოგადოებაში მყარად ფეხმოკიდებული სტერეოტიპული მოსაზრებები და მითები კი ამ ყველაფერს კიდევ უფრო ამძაფრებს. სწორედ ამიტომ გადავწყვიტეთ, არაგონივრულ შეგონებებს კომპეტენტური აზრებითა და ფაქტებით დავპირისპირებოდით და ზაფხულის პერიოდში მძღოლებისთვის სწორი გადაწყვეტილების მიღების მოტივაცია მიგვეცა“. 

„თეგეტა მოტორსისთვის“ უსაფრთხოება ყველაზე მნიშვნელოვანი ღირებულებაა. ახალი კამპანიის მიზანიც ის არის, რომ მძღოლებს გამართული ავტომობილით გადაადგილებისკენ მოვუწოდოთ.

ვახტანგ მძინარაშვილი, „თეგეტა მოტორსის“ მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი: „გვინდა, მძღოლებს იმის გააზრებაში დავეხმაროთ, რომ გაუმართავი ავტომობილით უსაფრთხოდ გადაადგილება შეიძლება  მხოლოდ ერთჯერადი გამართლება იყოს — შესაძლოა, კონკრეტულ შემთხვევაში ერთ მძღოლს მნიშვნელოვანი პრობლემა არ შეექმნა, მაგრამ ეს არაა იმის დასტური, რომ მეორე მძღოლის ზაფხული ექსცესების გარეშე ჩაივლის, იმიტომ რომ ყოველ ჯერზე, როცა მძღოლები ავტომობილს სეზონურად არ ამზადებენ და გარშემომყოფების არაკომპეტენტურ შეგონებებს იზიარებენ თუ იმიზეზებენ, არაგონივრულ რისკზე მიდიან. 

ავტომობილის გამართვა კი სწორედ ის საკითხია, რომლის შესახებაც გარშემომყოფების აზრები არ უნდა გავითვალისწინოთ და ყურადღება პროფესიონალების რეკომენდაციებს მივაქციოთ — იქ, სადაც საქმე უსაფრთხოებასა და კომფორტულ გადაადგილებას ეხება, რისკზე წასვლა არ ღირს“. 

სწორედ ამიტომ „თეგეტა მოტორსში“ გვირჩევენ, სხვისი აზრებისა თუ გაგონილი მითების მიუხედავად, გამგზავრებამდე ჩვენი ავტომობილი სათანადოდ მოვამზადოთ. საფრთხეს, დამატებით ხარჯებსა თუ უსიამოვნო მოგონებებს თავი ავარიდოთ — გამგზავრებამდე შევამოწმოთ და საჭიროების შემთხვევაში შევცვალოთ საბურავები, აკუმულატორი, ზეთი და სამუხრუჭე სისტემა. 

მშვიდი და უსაფრთხო გადაადგილების ხელშეწყობისთვის კი, ტრადიციულად, „თეგეტა მოტორსში“ აღნიშნულ პროდუქტებზე ხელსაყრელი შეთავაზებები დაგხვდებათ. 

 

--

თეგეტა მოტორსის შესახებ: „თეგეტა ჰოლდინგში“ შემავალი კომპანია „თეგეტა მოტორსი“ 1995 წლიდან ოპერირებს ბაზარზე მსუბუქი, სატვირთო და სპეციალური დანიშნულების სერვისის მიმართულებით. ავტოინდუსტრიის ლიდერი კომპანია მომხმარებელს ავტომომსახურების სრულ სპექტრს სთავაზობს, როგორც მსუბუქი და სატვირთო ავტომობილების, ისე ავტობუსებისა და მიკროავტობუსების, ასევე სპეციალური დანიშნულების ტექნიკის მიმართულებით. კომპანიას მთელი ქვეყნის მასშტაბით 28 ფილიალი აქვს, რომლებიც 500 000-ამდე საცალო და 35 000-ამდე კორპორაციულ მომხმარებელს ემსახურება. „თეგეტა მოტორსი“ 300-ამდე მსოფლიო ბრენდის წარმომადგენელია საქართველოში, მათ შორის არის: Bridgestone, Michelin, Varta, Shell, Motul, Hengst და სხვა.

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 13:54

    თიბისის ბიზნესკლიენტებს SelectUSA სამიტში მონაწილე...

    თიბისი, საქართველოში ამერიკის შეერთებული შტატების საელჩოსთან და საქართველოში ამერიკის სავაჭრო პალატასთან ერთად, უკვე მეორე წელია ბიზნესკლიენტებს შესაძლებლობას აძლევს ამერიკაში საინვესტიციო სამიტ...

  • 10:08

    თიბისი, ხელოვნური ინტელექტის მსოფლიო ოლიმპიადაზე, ...

    2025 წელს საქართველო პირველად წარადგენს მოსწავლეთა ეროვნულ ნაკრებს ხელოვნური ინტელექტის მსოფლიო ოლიმპიადაზე (IOAI). საქართველოს ხელოვნური ინტელექტის ასოციაციამ GAIA, IOAI-ისგან ეროვნული ნაკრების შერჩ...

  • 16:02

    თიბისი ტექსკოლის მე-5 სეზონზე მთელი საქართველოდან ...

    გაზაფხულის სემესტრზე, თიბისი ტექსკოლაში, უფროსკლასელები, როგორც საქართველოს 12 რეგიონიდან, ასევე, წელს პირველად საზღვარგარეთ მცხოვრები ემიგრანტი მოსწავლეებიც დარეგისტრირდნენ. კონკურსის საფუძველზე 155...

  • 14:21

    Tegeta Commercial Vehicles-მა სომხეთს, EBRD-ის ტენ...

    „თეგეტა ჰოლდინგის“ შვილობილმა კომპანიამ Tegeta Commercial Vehicles-მა სომხეთს 30 ერთეული სპეციალიზებული სატვირთო ავტომობილი გადასცა. Renault Trucks-ის პრემიუმ ხარისხის 28 ერთეული ნაგავშემ...

  • 12:58

    პრემია „ელისო“ ნამუშევრების მიღებას იწყებს...

    ნატო ვაჩნაძის ფონდი და თიბისი წარმოგიდგენთ პრემია „ელისოს“, რომელიც წელს, 14 ივნისს, უკვე მეორედ გაიმართება. ნამუშევრების მიღება 25 მარტიდან დაიწყო და ეს პროცესი 15 აპრილამდე გაგრძელდება...

  • 10:14

    „ლუმიერსი“ - ქართული საკონდიტრო, რომელიც თიბისი ბი...

    ალბათ, მომხმარებლების უმეტეს ნაწილს ნაყინისა და დარიჩინის ტკბილი სურნელის სინთეზზე „ლუმიერსი“ ახსენდება. უფრო კონკრეტულად კი, ამ საკონდიტროს ერთადერთი პროდუქტი — “ტრდელნიკი&rd...

  • 12:23

    თიბისი კონცეპტი და Coaching Lab გიწვევთ ტრენინგ პრ...

    თიბისი კონცეპტის და Coaching Lab-ის პარტნიორობის ფარგლებში, 27-29 მარტს გიწვევთ ტრენინგ პროგრამაზე დასასწრებად - „გუნდური ქოუჩინგი - ფუნდამენტი“. „გუნდური ქოუჩინგი – ფუნდამენტ...