0 4 : 5 5
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით საერთაშორისო ტექნოლოგიური სამიტი Touch გაიმართება

საქართველოს ბანკი, როგორც ტექნოლოგიური კომპანია მნიშვნელოვანი პროექტების მხარდაჭერას აქტიურ რეჟიმში აგრძელებს. ბანკთან პარტნიორობით კავკასიის რეგიონში ყველაზე მასშტაბური ტექნოლოგიური სამიტი Touch22, 7-8 დეკემბერს რუსთაველის თეატრში გაიმართება.

 

კონფერენციაზე დასწრებას სხვადასხვა ინდუსტრიის და კომპანიის მენეჯერები, მარკეტერები, საზოგადოებასთან ურთიერთობის სპეციალისტები, დიზაინერები, ინოვატორები და სტუდენტები შეძლებენ. ღონისძიების მონაწილეები დაესწრებიან, როგორც სემინარებს, ასევე, პანელურ დისკუსიებსა და ვორქშოპებს. სტუმრებს ექნებათ შესაძლებლობა, გაიცნონ მათთვის საინტერესო ახალი ადამიანები და დაამყარონ საჭირო კონტაქტები.

 

სამიტზე სპიკერები იქნებიან ისეთი წამყვანი კომპანიებიდან, როგორებიცაა: Google, Revolut, Nike, Tesla, Siemens, Porsche, Bolt, Techcrunch, Media.Monks, Publicis Italy/LePub, Dalton Maag, Smashing Media  და მსოფლიოს მასშტაბით სხვა ბევრი ცნობილი კომპანიები.

 

სპიკერების სრული სიის ნახვას აღნიშნულ ბმულზე შეძლებთ: https://touch.ge/summit/speakers

 

ტექნოლოგიურ სამიტზე შემდეგი მთავარი თემები იქნება:

 

·         Tesla AI-ზე დაკვირვება;

·         კოლექტიური მონაცემების კრეატიულ დრამად გარდასახვის ხელოვნება;

·         ფოკუსი დესტრუქციებზე - როგორ შევინარჩუნოთ ფოკუსი ქაოსით სავსე სამყაროში?

·         მეტავერსის შექმნა, ციფრული არქივი, როგორც კულტურული მემკვიდრეობა და კოლექტიური მეხსიერების ძალა;

·         Human Machine Interface - წარსული, აწმყო, მომავალი;

·         ტიპოგრაფია ციფრულ გარემოებში და მომავალი ტექნოლოგიები;

·         მდგრადი ჰიპერ ზრდა, რევოლუტის წარმატების ფორმულა;

·         Fast and Furious - რა შეიძლება ისწავლონ სტრატაპებმა მობილური თამაშების მარკეტინგული აქტივობებიდან?

·         ფუსტრირებული დიზაინ პატერნების მოგვარება 2023-ში;

·         საკმარისია მუშაობა! - ეს იხსნის სამყაროს;

·         Reverse Engineering-ის გაცნობა და iOS სისტემის უსაფრთხოება;

·         მოდის ინდუსტრია მეტავერსში - დიზაინის და ტექნოლოგიების კოლიზია;

·         კრეატიული ტექნოლოგიები სარეკლამო ინდუსტრიაში;

·         Oops-My Office is Gone - ბედნიერება სამსახურში;

·         Design Thinking - რატომ შეიძლება ის არ მუშაობდეს ისე, როგორც მოსალოდნელია;

·         Behavioral Science - ფსიქოლოგია ტექნოლოგიაში.

 

ბილეთების შეძენა ამ ვებგვერდზეა შესაძლებელი: https://bit.ly/3VHKcSV

 

Touch22-ის ფარგლებში, სტარტაპებს ექნებათ შესაძლებლობა:

 

·         ჩაერთონ Startup Exhibition-ში;

·         ჟიურის საკუთარი სტარტაპი წარუდგინონ;

·         მოიგოს ფულადი პრიზი - 5000 ევრო.

 

 

 

 

 

 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 11:36

    ლიბერთი ჯანსაღი ცხოვრებისთვის ...

     ლიბერთის მხარდაჭერით თბილისში SPORTFEST  მიმდინარეობს   დღეს, ლიბერთის მხარდაჭერითა და პარტნიორობით,   დედაენის ბაღში პირველი სპორტული ფესტივალი – SPORTF...

  • 11:36

    თიბისის პარტნიორმა კომპანიამ PUZZ-ი ბათუმში სტენდ-...

      კომპანია „ფაზი“, რომელიც თიბისის მხარდაჭერით მესამე წელია მომხმარებელს ფაზლების, სამაგიდო თამაშებისა და ლეგო/კონსტრუქტორების დიდ არჩევანს სთავაზობს, უკვე ბათუმი მოლში, სტენდის სახით...

  • 19:47

    სს ლიბერთი ბანკის განცხადება...

    ერთ ერთი ტელეკომპანიის, კერძოდ ტვ პირველის მიერ, ლიბერთი ბანკთან დაკავშირებით გავრცელდა არასწორი და ყალბი ინფორმაცია, რომელიც მიზანმიმართულად აზიანებს ლიბერთი ბანკის და მისი აქციონერების იმი...

  • 15:50

    როდესაც საუკეთესო შედეგის დადება გიწევს ყველაფერი ...

    Formula 1-ის ტიტულოსანი ავტომრბოლელი, ლუის ჰამილტონი ქართველ გულშემატკივარს ექსკლუზიურ ვიდეო მიმართვას უგზავნის. შვიდგზის მსოფლიო ჩემპიონი ქ...

  • 14:41

    AD BLACK SEA 2023-ზე თიბისიმ წლის ყველაზე კრეატიულ...

    კრეატივის საერთაშორისო ფესტივალ AD BLACK SEA 2023-ზე თიბისიმ, როგორც ახალი თაობის მხარდამჭერმა, წლის ყველაზე კრეატიული ახალგაზრდას გამოსავლენად ახალი ნომინაცია „Young Creative“ წარადგინა....

  • 14:17

    თიბისიმ AD BLACK SEA 2023-ზე ორი ჯილდო მოიპოვა...

      კრეატივის საერთაშორისო ფესტივალი AD BLACK SEA 2023 დასრულდა. თიბისიმ ფესტივალზე ორი ჯილდო მოიპოვა. იგი ოქროს გამარჯვებულად გამოვლინდა კატეგორიაში Film Craft, კამპანიით „ზაფხულის ერთი დღე&...

  • 16:47

    „ქალები, რომლებიც არ არსებობენ“ - „ტოიოტა ცენტრი თ...

      კრეატივის საერთაშორისო ფესტივალ Ad Black Sea-ზე -  „ტოიოტა ცენტრი თეგეტას“ მიერ მხარდაჭერილმა კამპანიამ 2 ოქროს, 1 ვერცხლისა და 1 ბრინჯაოს ჯილდო მოიგო. პროექტი „ქალები, რ...