ახალი თიბისი ბარათი მომაბეზრებელი კითხვების გარეშე...
თიბისიმ სრულიად განსხვავებული, ინოვაციური პროდუქტი - თიბისი ბარათი შექმნა, რომელიც მომაბეზრებელი კითხვების გარეშე, მომხმარებლის ყველა მოთხოვნას აკმაყოფილებს და მის ყოველდღიურობას მნიშვნელ...
|
კომპანია „სოკარი“ კრეატიული კამპანიის ფარგლებში ავტოგასამართი სადგურების რებრენდინგს განაგრძობს. კამპანია ფეხბურთის ევროპის 2020 წლის ჩემპიონატს უკავშირდება, რომელსაც UEFA-სთან ერთად, სოკარიც გლობალურად აღნიშნავს და საქართველოს მასშტაბით 11 ავტოგასამართი სადგურის რებრენდინგზე მუშაობს. ავტოგასამართი სადგურები ფორმდება იმ ქალაქების სიმბოლიკით, რომლებშიც 2020 წელს საფეხბურთო მატჩები ჩატარდება.
რიგით მეათე რებრენდირებული ავტოგასამართი სადგური, რომელიც ზუგდიდში მდებარეობს, ბუქარესტს მოგაგონებთ. დრაკულა, ალბათ, ყველაზე ცნობადი პერსონაჟია, რომელიც რუმინეთთან ასოცირდება. სწორედ ამიტომ, ბუქარესტის ავტოგასამართი სადგურის მთავარ ვიზუალურ ელემენტად, ბუქარესტის რამდენიმე ცნობილ შენობასთან ერთად, ტრანსილვანიელი ლეგენდა წარმოაჩინეს. გარდა ამისა, სადგურის გამორჩეულად დასამახსოვრებელი დეტალია კომპანიის სახელის რუმინული ვარიაცია - SOCARESCU.
ფეხბურთის ევროპის 2020 წლის ჩემპიონატი UEFA-ს ინიციატივით გლობალურად აღინიშნება და, ფეხბურთის ისტორიაში პირველად, მატჩები მსოფლიოს 12 სხვადასხვა ქვეყანაში ჩატარდება. კომპანია „სოკარი“ 2019 წლის 21 მარტიდან ჩაერთო ჩემპიონატის გლობალურ ღონისძიებებში და კრეატიული კამპანია დაიწყო.
კამპანიის ფარგლებში უკვე რებრენდირებულია რამდენიმე სადგური საქართველოს მასშტაბით და ეს პროცესი 21 დეკემბრის ჩათვლით გაგრძელდება. 11 სადგურის დიზაინი ევროპის ჩემპიონატის მასპინძელ ქალაქებში, რომში, ამსტერდამში, გლაზგოში, ბუდაპეშტში, კოპენჰაგენში, ბილბაოში, ბუქარესტში, მიუნხენში, დუბლინში, ბაქოსა და ლონდონში გამოგზაურებთ. ჩამონათვალში არ შედის მხოლოდ პეტერბურგი. კომპანია „სოკარი“ ითვალისწინებს ქვეყნებს შორის არსებულ ვითარებას და საქართველოში რუსეთის ქალაქის პოზიციონირებისგან თავს იკავებს.
„სოკარის“ კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის პლატფორმის „პასუხისმგებლობის 5 სტანდარტი“ ერთ-ერთი მიმართულება ახალგაზრდების მხარდაჭერაა, რაც განათლების, ჯანსაღი ცხოვრების წესისა და სპორტის, მათ შორის, ფეხბურთის პოზიციონირების ხელშეწყობას გულისხმობს.
თიბისიმ სრულიად განსხვავებული, ინოვაციური პროდუქტი - თიბისი ბარათი შექმნა, რომელიც მომაბეზრებელი კითხვების გარეშე, მომხმარებლის ყველა მოთხოვნას აკმაყოფილებს და მის ყოველდღიურობას მნიშვნელ...
ახალი წლის დღეებში, თბილისის და საქართველოს სხვა დიდი ქალაქების მონიტორებზე, ერთხელ მაინც შეგხვდებოდათ ადამიანების მიერ გამოგზავნილი 2025 წლის გულწრფელი სურვილები. თიბისიმ საქართველოსა და მის ფარგლებ...
ბიზნესების მხარდასაჭერად, თიბისიმ, Glovo-სთან და Mymarket-თან ერთად, სპეციალური ინიციატივა წამოიწყო, რომელიც ერთი მხრივ, ქვეყანაში შექმნილი ვითარების შედეგად დაზარალებული და Happyeuyear-ის პლატფორმაზ...
ქვეყანაში მიმდინარე მოვლენების გამო, თიბისი საახალწლო კამპანიას არ გაუშვებს. სანაცვლოდ, ყველა იმ საკომუნიკაციო არხს, რომელშიც ტრადიციულად თიბისის რეკლამები თავსდება, მოქალაქეებს დაგითმობთ, რომ თქვენი ...
გუშინ ტელეკომპანია „იმედმა“ და „რუსთავი 2“-მა გაავრცელეს ინფორმაცია, თითქოს, PSP Pharma ჩართულია მასშტაბურ ეკონომიკურ ურთიერთობაში და აქვს უდიდესი შემოსავალი რუსეთიდან.&...
ქვეყანაში შექმნილი ვითარების შედეგად დაზარალებული მოქალაქეებისა და ბიზნესების მხარდასაჭერად, საქართველოს ორი ყველაზე დიდი ფინანსური ინსტიტუტი - თიბისი და საქართველოს ბანკი გაერთიანდა...
თიბისი კონცეპტის, მხარდაჭერით 1-დან 8 დეკემბრის ჩათვლით, თბილისის საერთაშორისო კინოფესტივალი გაიმართება. ფესტივალის საკონკურსო პროგრამაში წარმოდგენილი იქნება 5 სრულმეტრაჟიანი მხატვრული, 15 მოკლემეტრა...
იანვარი 2025 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
კომენტარები