1 8 : 1 6
 | 

ბიზნესი

პირველი ლუდის მიქსი საქართველოშიც გამოჩნდა - “ქარვა რადლერი” ლიმონითა და ლაიმით

რადლერი ტრადიციული და ყველაზე პოპულარული გერმანული ლუდის მიქსია. როგორც ამბობენ, სასმელი 1922 წელს ლუდის ბარის „Kugler Alm” მფლობელმა გერმანელმა ფრანც კუგლერმა გამოიგონა. იმ ქალაქის  მაცხოვრებელთა უმეტესობა ველოსიპედით სარგებლობდა და ფაბი იყო სწორედ ის ადგილი, სადაც ისინი სულს ითქვამდნენ, წყურვილს იკლავდნენ და შემდეგ აგრძელებდნენ გზას. კუგლერმა  ერთ დღეს, როდესაც ლუდი ამოეწურა, მოსულ სტუმრებს ლიმონათით განზავებული ლუდი შესთავაზა. მათ ლუდის სიმწარისა და ხილის არომატის კომბინაცია ძალიან მოეწონათ და ეს სასმელი სწრაფად გახდა პოპულარული.

თუმცა არსებობს სხვა  ვერსიებიც, რომელთა მიხედვით ლუდის მიქსმა სახელწოდება გერმანული სიტყვიდან მიიღო - “Radler”, რაც „ველოსიპედით სიარულს“ /“ველოსიპედს“ ნიშნავს.

როგორც ჩანს, ამ მეტად უნიკალურ და ასწლოვან სასმელს, წარმოშობის საკმაოდ მრავალფეროვანი ვერსიები აქვს. ის პოპულარულია ევროპაში და ამასთან ტრენდულიც. პირველი ლუდის მიქსი საქართველოშიც გამოჩნდა.  ეს არის  “ქარვა რადლერი” ლიმონითა და ლაიმით, რომელშიც 80% ლუდია და დანარჩენი - ლიმონისა და ლაიმის წვენი. ახალ პროდუქტს კი, ქართველ მომხმარებელს ქართული ლუდის ბაზრის ლიდერი კომპანია „ეფეს საქართველო“ სთავაზობს. „ქარვა რადლერი“ უკვე ჩამოისხა და გაყიდვაშია.

„ქარვა რადლერი“ სასიამოვნოა განსაკუთრებით ზაფხულში - გაგრილებს, არ გათრობს და  ალკოჰოლის დაბალი შემცველობით (ალკ. 2,8%) გამოირჩევა.  

გაიცანი ქარვა რადლერი:

https://www.facebook.com/watch/?v=328083411692806

„პროექტი სახელად „ქარვა რადლერი“ დიდი ხანია შემოდებული გვქონდა თაროზე და ველოდებოდით დროს, როცა ბაზარი მომწიფდებოდა ამ სიახლისთვის. ამასობაში ევროპის საზღვრები გაიხსნა და დაიკეტა კიდეც, მაგრამ ადამიანებმა მოასწრეს ევროპის ნაწილად თავისი თავის აღქმა და იმ უპირატესობით სარგებლობა, რომლის თანმდევი გამოცდილებებიც ევროპული სასმელებისა და კულინარიის გაცნობა იყო.

თუკი აქამდე არავინ იცოდა რადლერი და ეს სიტყვა უცნობი იყო, საკმაოდ ბევრმა ადამიანმა თავად დამისვა შეკითხვა თუ რატომ არ გვაქვს ეს სასმელი პორტფელში. სწორედ, მაშინ დავრწმუნდი, რომ მოვიდა დრო ქართველი მომხმარებლისთვის პირველი ქართული რადლერი შემოგვეთავაზებინა და ეს პროექტი თაროდან ჩამოვიღეთ - შევურიეთ ერთმანეთს 80% ლუდი „ქარვა“ და 20%  ლიმონისა და ლაიმის წვენი და ტრადიციული გერმანული რეცეპტით მივიღეთ პირველი ქართული რადლერი.

რადლერი პროდუქტია, რომელიც ყვალასათვის კარგად ნაცნობ ინგრედიენტებს სრულიად ახლებურად წარმოგვიდგენს და მათი ნაზავი ახალ გემოვნურ გამოცდილებას გვთავაზობს,“ - აღნიშნავს „ეფეს საქართველოს“ მარკეტინგის მენეჯერი ანა ქარჩავა.

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 00:31

    კოქტეილი - ახალი პროდუქტი მაგთისგან...

    მაგთი, ლოგოს და ციფრული არხების განახლების შემდეგ, დაანონსებულ ახალ პროდუქტს წარადგენს.  მაგთი მომხმარებელს ახალ, მეგობრულ პროდუქტს სთავაზობს. ის სხვადასხვა სერვისის: ხმოვანი, მოკლე ტექსტური შეტ...

  • 20:41

    ბიზნესდაჯილდოების ფინალისტები ცნობილია...

    ჟიურიმ ერთ თვიანი მუშაობის შედეგად ბიზნესდაჯილდოება 2020-ის ფინალისტები  გამოავლინა. თითოეულ ნომინაციაში 5 ფინალისტი შეირჩა,  ნომინაციების მიხედვით კი, ისინი ასე გადანაწილდნენ: საუკეთესო სტ...

  • 20:27

    „აჭარაბეთის“ მხარდაჭერით ProductTank Tbilisi-ს ღინ...

      „აჭარაბეთი“ განაგრძობს ინოვაციების და ტექნოლოგიების მხარდაჭერას და ამჯერად ProductTank Tbilisi-ს შეხვედრების სერიას წარმოგიდგენთ.  ProductTank არის ყოველთვიური ღონისძიებების სე...

  • 20:22

    თიბისი აკადემიაში რისკების მართვის მიმართულებით რე...

    თიბისი აკადემიაში, რისკების მართვის მიმართულებით ონლაინ რეგისტრაციის დასრულებამდე სამი დღე რჩება. საბანკო რისკებით დაინტერესებულ პირებს ონლაინ განაცხადის შევსება  30 ნოემბრის ჩათვლით, შემდეგ ბმუ...

  • 20:15

    კომპანია „აჭარაბეთმა“ კორპორაციული სოციალური პასუხ...

    კომპანია „აჭარაბეთმა“ კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის პლატფორმის წარდგენის შესახებ განაცხადა. „ინიციატივა“ - ეს არის სპეციალურად კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობით...

  • 20:14

    თიბისი - მსოფლიოში საუკეთესო ბანკი სოციალური მედიი...

    თიბისი, საერთაშორისო ავტორიტეტული გამოცემის - Global Finance-ის 21-ე დაჯილდოებაზე, მსოფლიოში 2020 წლის საუკეთესო ბანკად დასახელდა კორპორატიული ციფრული ბანკების კატეგორიაში - სოციალური მედიის, მა...

  • 20:05

    ინფიცირების რისკების შემცირების მიზნით Europcar კო...

      ინფიცირების რისკების შემცირების მიზნით, „თეგეტა“ ჰოლდინგის შვილობილი კომპანია „Europcar“ კომპანიებს სთავაზობს თანამშრომელთა უსაფრთხო გადაადგილებისთვის სატრანსპორტო მომსა...