1 8 : 2 2
 | 

ბიზნესი

გლაზგოს ავტოგასამართი სადგური გომბორზე - „სოკარი“ კრეატიულ კამპანიას განაგრძობს

ფეხბურთის ევროპის 2020 წლის ჩემპიონატთან დაკავშირებით, კომპანია „სოკარი“ კრეატიულ კამპანიას განაგრძობს. კამპანიის ფარგლებში, 13 მაისს „სოკარის“ კიდევ ერთი რებრენდირებული ავტოგასამართი სადგური, ამჯერად უკვე კახეთში, გომბორის უღელტეხილზე გაიხსნა.  განახლებული სადგური დიდი ბრიტანეთის ქალაქ გლაზგოში გამოგზაურებთ. განსხვავებული დიზაინში შოტლანდიის საფეხბურთო კლუბების, „სელტიკისა“ და „რეინჯერსის“ ფერებია გამოყენებული, რადგან „სელტიკის“ (აღმოსავლეთ გლაზგოს გუნდი) და „რეინჯერსის“ (დასავლეთ გლაზგოს გუნდი)  ერთმანეთთან დაპირისპირება — ე.წ. Old Firm  მსოფლიო ფეხბურთის ერთ-ერთი ყველაზე განთქმული და დაძაბული დაპირისპირებაა.

სადგურს დეკორაციის სახით დაემატა ვისკის კასრები, როგორც შოტლანდიის ერთ-ერთი მთავარი სიმბოლო.

მომხმარებლისთვის საინტერესოა ავტოგასამართ სადგურებზე დამატებული სხვადასხვა სერვისიც. მაგალითად, გომბორზე მდებარე ავტოგასამართ სადგურზე მისულებს „სელტიკისა“ და „რეინჯერსის“ საფეხბურთო გუნდების მაისურების შეძენა შეუძლიათ.

კამპანიის ფარგლებში „სოკარმა“ ორი განახლებული ავტოგასამართი სადგური უკვე გახსნა. თამარაშვილის ქუჩაზე მდებარე სადგური ამსტერდამს, მთავარი ოფისის მიმდებარე სადგური კი რომს მოგაგონებთ. კამპანია ფეხბურთის 2020 წლის ჩემპიონატს უკავშირდება, რომელიც, UEFA-ს ინიციატივით, გლობალურად აღინიშნება. ფეხბურთის ისტორიაში პირველად, მატჩები მსოფლიოს 12 სხვადასხვა ქალაქში ჩატარდება. სწორედ ამ ქალაქების სიმბოლიკას იყენებს „სოკარი“ საქართველოში მდებარე ავტოგასამართი სადგურების რებრენდინგისათვის. თუმცა, კომპანია ითვალისწინებს გარემოებებს და საქართველოში რუსეთის ქალაქის პოზიციონირებისგან თავს იკავებს. ამიტომ, ავტოგასამართი სადგურები გაფორმდება ყველა ქალაქის სიმბოლიკით, გარდა პეტერბურგისა.

ქალაქების მიხედვით, სადგურებზე გაიხსნება თემატური მაღაზიები.  რებრენდიგზე ცნობილმა დიზაინერებმა იმუშავეს.

 „სოკარის“ კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის პლატფორმის „პასუხისმგებლობის 5 სტანდარტი“ ერთ-ერთი მიმართულება ახალგაზრდების მხარდაჭერაა, რაც განათლების, ჯანსაღი ცხოვრების წესისა და სპორტის, მათ შორის, ფეხბურთის პოზიციონირების ხელშეწყობას გულისხმობს.

სარეკლამო ადგილი - 46
850 x 250

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები

  • 11:05

    კურორტ თეთნულდზე ზაფხულის სეზონი პირველად გაიხსნა...

    ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს „მთის კურორტების განვითარების კომპანიამ“  თეთნულდზე  ზაფხულის სეზონი გახსნა.   სვანეთში არსებული კურორტი თეთნულდი  პირველად უმასპინ...

  • 11:24

    რატომ ონლაინ სესხი?...

    ონლაინ სესხებთან მიმართებაში საზოგადოების აზრი ორად იყოფა. ამ პროდუქტს ლოიალური მომხმარებლები, ასევე ისეთი მომხმარებლები, რომლებიც კატეგორიულ უარს აცხადებენ მის გამოყენებაზე, თანაბარი რ...

  • 14:46

    აბა, რას მოიგებ RC კოლას საზაფხულო გათამაშებაში?...

    100 წლოვანი ამერიკული გამაგრილებელი სასმელი RC Cola საქართველოში საზაფხულო მომენტალურ გათამაშებას იწყებს. ამიერკავკასიაში RC Cola-ს ფრანჩაიზის მფლობელ კომპანია „ქართული ლუდის კომპანიაში“ განმარტავენ, ...

  • 12:37

    საქართველოს ბანკი განათლების ხელშეწყობას განაგრძობ...

    10 ივლისი, 2019- საქართველოს ბანკმა განათლების ხელშეწყობის მიზნით სტუდენტებთან შეხვედრა გამართა. ქუთაისში, სათაფლიის დაცულ ტერიტორიაზე ჩატარებული  შეხვედრის მთავარ მიზანს ახალგაზრდებისთვის იმ&nbs...

  • 18:29

    თიბისი კაპიტალმა ბათუმის უძრავი ქონების შესახებ ახ...

    9 ივლისს, ბათუმში, სასტუმრო რედისონში თიბისი კაპიტალის ახალი კვლევის პრეზენტაცია გაიმართა.ახალ კვლევაში თიბისი კაპიტალი ბათუმის საცხოვრებელი უძრავი ქონების განხვავებულ პოტენციალს აღწერს.თიბისი კაპიტალ...

  • 10:24

    „დანკინი“ მენიუს „მასკარპონეს“ გემოვნური თვისებები...

    ამერიკული რესტორნების ქსელი „დანკინი“ ყავის ბაზრის ლიდერის პოზიციებს იმყარებს და ქართულ ბაზარზე იტალიური ნაღების ყველის - მასკარპონეს გემოვნური თვისებებით გამდიდრებულ, ესპრესოზე დამზადებულ, ცივ ყავები...

  • 10:15

    უპრეცედენტო საგარანტიო შემოთავაზება HUAWEI-სგან...

    კომპანია HUAWEI  თავის მომხმარებლებს, უპრეცედენტო საგარანტიო მომსახურებას სთავაზობს, რითაც კიდევ ამტკიცებს, რომ მომხმარებლის ინტერესებზე ზრუნვა კომპანიისთვის პრიორიტეტს წარმოადგენს.   შეთავ...