0 1 : 1 9
სარეკლამო ადგილი - 21
620 x 80
 | 

ბიზნესი

კომპანია „ჯივიესმა“ პრემიუმ ბრენდის „თამადას“ ახალი ღვინის პრეზენტაცია გამართა

28 ნოემბერს, საქართველოს ეროვნულ მუზეუმში ქართული ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების მწარმოებელმა კომპანია „ჯივიესმა“ პრემიუმ ბრენდის „თამადას“ ახალი ღვინოები - დიდებული რეზერვი და ქვევრი წარადგინა. ღონისძიებას ესწრებოდნენ 30-მდე რესტორნის შეფ-მზარეული, სომელიები, ასევე პარტნიორი კომპანიების, მედიისა და  „ჯივიესის“ წარმომადგენლები.

ღონისძიება კომპანიის ბრენდ მენეჯერმა, სალომე დოლიძემ გახსნა, რომელმაც  „ჯივიესისა“ და ბრენდი „თამადას“ ისტორიაზე ისაუბრა და მოწვეულ საზოგადოებას ახალი ღვინოები წარუდგინა.  

ღონისძიებაზე ასევე სიტყვით გამოივიდნენ „ჯივიესის“ მთავარი მეღვინე და აღმასრულებელი დირექტორი ფილიპ ლესპი და კომპანიის ელჩი ქეთი კენკიშვილი. მათ ისაუბრეს კომპანიის მრავალწლიან გამოცდილებასა და ღვინის დაყენების დახვეწილ ტექნოლოგიაზე.

„ჯივიესის“ მთავარმა მეღვინემ ყურადღება ქართულ და უცხოურ ბაზრებზე „თამადას“ ძლიერ რეპუტაციაზე გაამახვილა.  მისივე თქმით, „თამადა“ ნამდვილად, გამორჩეული ბრენდია, რომელიც მჭიდროდ არის დაკავშირებული ქართულ ხელოვნებასთან. ეს ნათლად ჩანს „თამადას“ ლოგოსა და ეტიკეტზე, რომლებზეც ფიროსმანის ნახატი „5 თავადის ქეიფია“ გამოსახული. „შედეგად, ღვინო საქართველოს სავიზიტო ბარათადაც კი, შეგვიძლია მივიჩნიოთ,“ - ითქვა პრეზენტაციაზე.

აღსანიშნავია, რომ წელს ნიკო ფიროსმანის გარდაცვალების 100 წლისთავია. სწორედ, ამ თარიღთან  დაკავშირებით, ვენაში, ალბერტინას მუზეუმში მხატვრის გამოფენა გაიხსნა. გალა ვახშამზე, რომელსაც 250 საპატიო სტუმარი ესწრებოდა,  „თამადას“ ღვინოები იყო წარმოდგენილი. ფილიპ ლესპის განცხადებით, „ჯივიესისთვის“ საამაყოა, რომ მათი საშუალებით ბევრმა ადამიანმა გაიცნო საქართველო, როგორც დიდი კულტურის მქონე და ღვინის მწარმოებელი უძველესი ქვეყანა.

ღონისძიების დასასრულს, მოწვეულმა სტუმრებმა „ჯივიესის“ ცნობილი პრემიუმ ხაზის ღვინოები   დააგემოვნეს. ამასთან, ქართული ღვინის მნიშვნელობაზე,  ღვინისა და კერძების შეხამებაზეც ისაუბრეს.

შეგახსენებთ, რომ “თამადა“ 2001 წელს შეიქმნა და მოპოვებული აქვს მრავალი ოქროს მედალი საერთაშორისო ღვინის ფესტივალებზე. ის აერთიანებს 7 ადგილწარმოშობის დასახელების ღვინოს: წინანდალი, მუკუზანი, ნაფარეული, ხვანჭკარა, ქინძმარაული, ახაშენი, ტვიში. მასში ქართული სუფრის თამადის უნიკალური მახასიათებლებია გაერთიანებული. 

GWS - ერთ-ერთი უძველესი და ცნობილი ღვინის საწარმოა საქართველოში, რომელიც  1993 წელს  თელავში, აჩინებულში მდებარე, ჯერ კიდევ, 1976 წელს დაარსებული უძველესი ღვინის საწარმოს „თელავი 2“-ის ბაზაზე შეიქმნა. დღესდღეობით, “GWS”-ის მფლობელობაში  350 ჰექტარი ვენახია. ვენახების უმრავლესობა 15-25 წლისაა. მათგან 280-ს წითელი ყურძნის სახეობები იკავებს, დანარჩენი 120  კი, თეთრ ჯიშებს ეკუთვნის.  70%  ქართული ტრადიციული ყურძნის ჯიშები წარმოადგებს, 30% კი, საერთაშორისო ცნობილი სახეობებია.  კომპანია აწარმოებს წყნარი ღვინის, ცქრიალა ღვინოსა და მაღალ ალკოჰოლურ პროდუქტებს, რომელიც თამადას, ძველი თბილისის, ადამანტი, ვისმინოსა და ელიბოს სახითაა ცნობილი. სულ მალე კი მომხმარებელს საკუთარი ვენახებიდან ბიო-ტექნოლოგიის გამოყენებით შექმნილ ღვინოს წარუდგენს. 

კომენტარები

მსგავსი სიახლეები