0 0 : 1 6
რეკლამა Itv.ge-ზე,
სპეციალური ფასები:
599 877 900
 
2012-03-11 14:37:33 ჩამოტვირთვა
|
სექსუალური ცხოვრება და ქალური პრობლემები საქართველოში
sportline.ge - ზაზა ფაჩულია: "ბრძოლას ვაგრძელებ"
გამოხატვის თავისუფლება თუ სიძულვილის ენა?
2013 წელს მსოფლიოში ელექტრონული სიგარეტის მომხმარებელთა რაოდენობა 800%-ით გაიზარდა, რამაც გამოიწვია თამბაქოს მწარმოებლების მხრიდან ელ. სიგარეტის ანტისარეკლამო კამპანიის გაჩაღება-BBC
იცით, რომ MoneyMan.ge-ის მომხმარებლისათვის სესხის მიღება უკვე კვირის შვიდივე დღის განმავლობაშია შესაძლებელი?
2012-03-11 14:37:33
სექსუალური ცხოვრება და ქალური პრობლემები საქართველოში
თანამედროვე ქართველი ქალბატონების სექსუალურ ცხოვრებაზე ევროპული და ამერიკული ტრადიციების გაცნობამ დიდი გავლენა მოახდინა. მდედრობითი სქესის წარმომადგენლების ერთი ნაწილი სექსუალურ ცხოვრებას ადრე იწყებს, ხოლო მეორე ნაწილი ოცნების მამაკაცის გამოჩენამდე ქალიშვილობის ინსტიტუტის ერთგული რჩება. ოცნების მამაკაცები კი ხშირად ძალიან იგვიანებენ...


სპეციალისტების განმარტებით, სექსუალური ცხოვრების როგორც გვიან, ასევე ადრეულ ასაკში დაწყებას თავისი უარყოფითი მხარეები აქვს. ნაადრევი სექსუალური გამოცდილება, ხშირშემთხვევაში, სხვადასხვა დაავადებისა და არასასურველი ორსულობის გამომწვევი მიზეზი ხდება.


რაც შეეხება ასაკოვან ქალიშვლილებს, მათ ფსიქიკური და ნერვული პრობლემები ხშირად ექმნებათ. როგორც სპეციალისტები ამბობენ, ფიზიოლოგიური მოთხოვნილებების დაუკმაყოფილებლობა ადამიანებში სხვადასხვა სირთულის ფსიქიკურ აშლილობებსა და დეპრესიას იწვევს, რაც მათს ცხოვრებასა და ხასიათზე მკვეთრად აისახება.


ექიმების თქმით, სექსუალური ცხოვრების დაწყებისათვის იდეალური ასაკი არ არსებობს, ვინაიდან სქესობრივი მომწიფება ყველა ადამიანში სხვადასხვა დროს იწყება. თუმცა, როგორც სპეციალისტები ამბობენ, ადამიანის ორგანიზმი მომწიფებას 17-19 წლის ასაკში ასრულებს.
კომენტარები
MARGALITA DEIDA
09 მარტი, 2012 წელი. 20:10
UNDA VIXALISO KOMENTAREBZE AMAGAMAAAA KAATA RA..DZALIAN MIYVARS ESET TEMEBZE BEVRI ARIS DAINTEREASEBOULI DA TAN AR MOSWONT,ME MOMWONS TKVENI KOMENTAREBI IMITOM ROM GAKLIAT IS CHVEN ROM VICIT..ABA WAVEDIT NAZATA DA HAEROVNATA...
09 მარტი, 2012 წელი. 20:19
MOMWONS ESE LOGIKOURAD ROM MSJELOBED DA XMAMAGLA RAC MTAVARIA .
ჯოტო
09 მარტი, 2012 წელი. 20:50
რაიყო ტვინი გაეხსნათ ქალებს ? :)
ბიძინა (არაივანიშვილ
09 მარტი, 2012 წელი. 20:56
წადით თქვენი!!! აბა გულით იცხოვროს ეკლესიურად, რაც პირველადი აუცილებელია იგეები შეასრულოს თუ ექნება მაგეები!!! სხვა რა რჩევები გექნებათ თავადაც ურჯულოებს თქვე ტYNAUრIს პროპაგანდისტო MOტYNAUრE კვატებო. შEVEცI თქვენს აზრებს და თქვენს დედებს. ის მაინც მიუთითეთ რომ ასეთს ეშმაკი მართებს არაეკლესიურებსთქო.
ხატია
09 მარტი, 2012 წელი. 21:07
საინტერესოა ბატონი ბიზინა არაივანიშვილი ვაჟიშვილია? თუ ეკლესიურად ცხოვრებაზე მიდგა საუბარი,მაშინ რატო იცხოვროს მარტო ქალმა? კარგით რაა:D
ბიძინა (არაივანიშვილ
09 მარტი, 2012 წელი. 21:40
ხატია. ჩემს ნაწერში სადმე წერია, მამაკაცმა უნდა იმრუშოს და ქალმა არათქო? არავარ ვაჟიშვილი. სავაჟიშვილო "აპკი" დიდი ხნის გადაწრეწილი მაქვს. მაშინ არ ვიცოდით საზოგადოებამ ღმერთი და მისი კანონები. ახლა ხომ ვიცით!!! აქეთაა ჩემი აქცენტი! შენს კარგად მიხვდებოდი ამას ხატია მაგრამ, შენი MUტLIს წარსული გინდა ალბად გაამართლო და საკუთარი თავი დაიმშვიდო. კი ბატონო იმშვიდე თავი რამდენიც გინდა, მაგრამ სიმართლე ისაა რაც ზემოდ დავწერე, რომელიც შენს FUჩUრს აგრემც ეხამუშა. ისე აწიც გაქვს შანსი განწმენდისა. მიაკითხე ეკლესიას და იზრუნე წმინდა ზიარებაზე.
სანდრო 88
09 მარტი, 2012 წელი. 22:11
თუ ადამიანი გულში მრუშობს და მთელი გამე ყ** ელანდება რა აზრი აქვს მასეთ ქალიშვილობას 35 წლამდე სიმწრით რო ითმენენ. უაამრავ ცოდვას ჩავდივართ რომელიც მრუშობაზე მეტია. მხოლოდ საქალწულე აბკი არ განისაზღვრება ადამიანის პატისნება
შოკა
09 მარტი, 2012 წელი. 22:12
ბატონო ბიძინა ღმერთი სიყვარულია დარწმუნებული ვარ თქვენი აზრით მაგაში მაგრამ უფრო შორს წავიდეთ ჩემთვის ღმერთი სიყვარულია და არა ნაფტალინში გადაგდებული ფურცელი ან აყრილი ჯვრისწერა. ყველას აქვს ინდივიდუალური ცხოვრების უფლება. გეთანხმებით პატიოსნება კარგია მაგრამ ამავე დროს ძალიან ადვილია სხვას არიგოს ჭკუა მითუმეტეს იბო..ო და მერე როდესაც უვარგისი მეუღლე გყავს და მათ შორის სიყვარლი აღარ არის რა აზრი აქვს უფლის მიერ კურთხეულ ქორწინებას? საჭიროა ასეთი ქმარი? და ასეთი ქორწინება? უსე.ობა კი არა შტერი ქმრები გვიჩენენ ნერვოზსა პირველ რიგში რაც საქართველოში უდიდესი პრობლემაა დამეთანხმებით ამიტომ ყველა შემთხვევაში არ ღირს გაბრტყელებულ ქართველზე დაქორწინება საკუთარი გამოცდილებით და მთელი ცხოვრება ნერვების შლა და გარეთ პირმოცინრობა
ირაკლი
09 მარტი, 2012 წელი. 23:08
სანდრო 8809 მარტი, 2012 წელი. 22:11 თუ ადამიანი გულში მრუშობს და მთელი გამე ყ** ელანდება რა აზრი აქვს მასეთ ქალიშვილობას 35 წლამდე სიმწრით რო ითმენენ. უაამრავ ცოდვას ჩავდივართ რომელიც მრუშობაზე მეტია. მხოლოდ საქალწულე აბკი არ განისაზღვრება ადამიანის პატისნება შენ გგონია გათხოვების მერე ქალები ოცნებას წყვიტავენ არა? და სხვა კაცზე აღარ ფიქრობენ მაშინ რა გამოდის ცოლიც აღარ უნდა მოიყვანოს კაცმა და მუდმივად თავისუფლები უნდა დარჩნენ ორივე მხარე რადგან ქალი ოცნებობს ასე თუ ისე ვიღაცაზე ესე გამოდის ეგეც დანაშაულია, მე-კი მგონია ოცნებას ვერავის აუკრძალავ და ჯობია იოცნებოს გოგომ 20 წლამდე მაინც (ვიდრე რეალურად მრავალი პარტნიორისგან გაცვდეს რაც ოჯახისთვის არასასურველს ხდის, ვერავინ გასცემს გარანტიას იმისას რომ მერეც არ დაიშლის "თავისუფლებას") ან 25-30წლამდე "თავისუფლება" მერე გათხოვებაო მერე კი ძნელია გათხოვება ალბათ 25-30წლამდე თუ ვერ გათხოვდი მერე ვიღას იპოვი ასე ადვილად) მერე ვნახოთ თუვერ თხოვდება გზა დაულოცოთ თავისუფლებისკენ და არა 14 წლის ასაკში გააწეწინოთ ყველა შარვლიან ნ.ა.ბ.ი.ჭ.ვ.ა.რ.ს.
09 მარტი, 2012 წელი. 23:09
სანდრო 8809 მარტი, 2012 წელი. 22:11 თუ ადამიანი გულში მრუშობს და მთელი გამე ყ** ელანდება რა აზრი აქვს მასეთ ქალიშვილობას 35 წლამდე სიმწრით რო ითმენენ. უაამრავ ცოდვას ჩავდივართ რომელიც მრუშობაზე მეტია. მხოლოდ საქალწულე აბკი არ განისაზღვრება ადამიანის პატისნება,,,,,??????????????......... n შენ გგონია გათხოვების მერე ქალები ოცნებას წყვიტავენ არა? და სხვა კაცზე აღარ ფიქრობენ მაშინ რა გამოდის ცოლიც აღარ უნდა მოიყვანოს კაცმა და მუდმივად თავისუფლები უნდა დარჩნენ ორივე მხარე რადგან ქალი ოცნებობს ასე თუ ისე ვიღაცაზე ესე გამოდის ეგეც დანაშაულია, მეკი მგონია ოცნებას ვერავის აუკრძალავ და ჯობია იოცნებოს გოგომ 20 წლამდე მაინც (ვიდრე რეალურად მრავალი პარტნიორისგან გაცვდეს რაც ოჯახისთვის არასასურველს ხდის, ვერავინ გასცემს გარანტიას იმისას რომ მერეც არ დაიშლის "თავისუფლებას") ან 25-30წლამდე "თავისუფლება" მერე გათხოვებაო მერე კი ძნელია გათხოვება ალბათ 25-30წლამდე თუ ვერ გათხოვდი მერე ვიღას იპოვი ასე ადვილად) მერე ვნახოთ თუვერ თხოვდება გზა დაულოცოთ თავისუფლებისკენ და არა 14 წლის ასაკში გააწეწინოთ ყველა შარვლიან ნ.ა.ბ.ი.ჭ.ვ.ა.რ.ს.
ლალი
09 მარტი, 2012 წელი. 23:21
ბიდზინა მასეტი სიტკვების ტკმატს არაეკლესიურია და აგრეტვე სხვისი განკიტხვატს.იმან ესროლოს პირველი კვა ვინტს უტსოდველიაო ხომ გაგიგია.ხოლო დანარცჰენი დზალიან პირადულია და მადლობა გმერტს,განსაკუტრებული პანატიზმიტ,როტსა სჰორენა კოლონკელიდზეს ტავი მოაკვლევინეს და მარიტა ცჰაკოლეს აგარ გამოვირცჰევიტ.უკვე მოგვარებულია საკიტხი საკარტველოსჰი რამდენატატს იმპორმირებული ვარ და დზალიან კარგი.
ირაკლი
09 მარტი, 2012 წელი. 23:30
ეგ "გათავისუფლება" გერმანიასა და საფრანგეთს დიდ დემოგრაფიულ პრობლემას უქმნის დღესდღეობით რადგან "განთავისუფლებულები" აღარ აჩენენ ბავშვებს მაქსიმუმ ერთი რომ მოვალეობა მოიხადონ ზერელედ, ამას მოსდევს რიგი პრობლემები უცხოელები შემოუშვან თუ დარჩნენ 65 პროცენტი 60 წელს გადაშორებული ერის ამარა რომლებსაც დარჩენილი 35 პროცენტი ვერ უხდის პენსიას ამას ემატება ხარვეზები ამავე პრობლემიდან გამომდინარე , საქართველოს რა პერსპექტივა აქვს საინტერესოა ალბათ ხალხი მეტი ვერაფრით დაკავდა და ეხლა გამოუნახეს საქმე თან გონიათ რომ გამრავლდება ერი , საერთოდ დრომ აჩვენა რომ თეორია პრაქტიკაში ისეთი ვერ იქნება უტოპიაა, სხვა ერების დემოგრაფიას მაინც გადახედონ სანამ დაიწყებენ რაიმეს , გერმანია-საფრანგეთში ხალხი გარბის ოღონდ მიიღონ, საქართველოში ჯერჯერობით მასე არაა საქმე პირიქით გარბიან და რომც იყოს მომსვლელი გინდათ მერე ათასი ჯურის ხალხი მაგას პატარა ერი ვერ მოინელებს და გადაგვარდება
09 მარტი, 2012 წელი. 23:40
BIDძINA შHEN თU EKLEშIUღI KAჩI XAღ შA თIYVEBშ ჭEღ შHE KAღG M...... O?
BIDZINAS
09 მარტი, 2012 წელი. 23:42
SHEN TU EKLESIIS KACI XAR RA SITYVEBS AMBOB SHE KARG M......O EXLA XOM KARGAD WAIKITXE??
ბიძინა (არაივანიშვილ
09 მარტი, 2012 წელი. 23:47
შოკა ჩემი პირველი წერილის მიზანი იყო, ასეთი; ის ნერვოზებია თუ სხვა რამ, ემართება ეკლესიიდან მოწყვეტილებს. ნუთუ ღმერთი ისეთ რაიმეს მოგვიწოდებს და გვასწავლის რაც ნერვოზებს და უბედურებებს ჰმართებს ადამიანს? მიტუმეტეს 20 საუკუნოვანმა პარაქტიკამ დაამტკიცა ყველაფერი! ე.ი. ის ქალწული მართლმორწმუნე ასულები დაჩოჩებულები არიან? ყოველთვის უნდა იქნეს მითითებული, ხაზგასმული; უფალს მოწყვეტილ ადამიანებს ემართებათ ეს ეს ეს!
09 მარტი, 2012 წელი. 23:50
მე მივესალმები რომ აღარ იყოს საქართველოში 30 ცლის და მეტი ქალიშვილები. ვუსურვებ სასურველი კაცის გამოჩენას დროულად, ასეთი კაცების მომრავლებას საქართველოში.
ბიძინა(არაივანიშვილი
09 მარტი, 2012 წელი. 23:54
ლალი. მაგიც ვიცი არაეკლესიური რომაა ის მძაფრი ტონი. მეც ცოდვილმა გავბრაზდი და მათი ენით ველაპარაკე. ძლივს გავიგე შენი ნაწერის ნახევარი. წინასწარ წაგეკითხა და მერე დაგეკლიკა იქ, დამატებაზე.
ბიძინა (არაივანიშვილ
10 მარტი, 2012 წელი. 00:09
უცნობო მე არსად არ მიწერია ასეთი და ასეთი ეკლესიური ვარ და მე მომბაძეთთქო. მე დავწერე ასეა სიმართლეთქო. მიხვდი ახლა რა დავწერე, შენი DEDIს ძUძUEBშI რომ შEVთXAრE ჩEMI YLE და PIრშI რOM შEVUთAVE ჩEMI თEსLI DEDAშENს?
10 მარტი, 2012 წელი. 00:44
საკმაოდ რთულია,მაგრამ შესაძლებელი-ადამიანი გონებას ემორჩილებოდეს და არა ვნებებს....
ტასოოო
10 მარტი, 2012 წელი. 02:11
საიდან მოიტანეთ, რომ საფრანგეთსა და გერმანიაში დემოგრაფიული პრობლემები აქვთ,ძალიან მაინტერესებს. გარწმუნებთ, ობივატელი მინიმუმ 2 და ხშირად 3,4 შვილს აჩენს ევროპაში და ჩვენზე გაცილებით უკეთესად ზრდის. აი, არაივანიშვილთან კამათიც კი სასაცილოა, იმდენად არაადეკვატურია, რომ ხანდახან აიტივის გამოგონილი პერსონაჟი მგონია, მაგრამ რას გადაეკიდეთ ამ ქალიშვილებს.. თუ ვერ ნახა სასურვეული ადამიანი, რა ქნას, "აბეზალოვკაა" მისი დაკარგვა? ესეც ხომ ახირებაა, მეორე უკიდურესობა. მაპატიეთ, მაგრამ მამაკაცების უმეტესობა ისე დაკნინდა, ისეთ "მარაზმშია" გადავარდნილი, რომ არათუ ს.ქსის, არამედ, გამარჯობის თქმის სურვილიც კი დაგეკარგება:((
10 მარტი, 2012 წელი. 02:13
ადამიანი სუსტია.
გუშაგი
10 მარტი, 2012 წელი. 02:25
ბიდზინა არაივანიშვილი შენ არავაჟიშვილი კი არა, შენ ყეელფანდური ხარ! თან პიტალო ყელფანდური.! რას ეჭორავები შე ქათამო, ამ უტვინო ქალებს. თფუ შენი. ვის რა ყელფანდურად სჭირდება შენი უბადრუკი გენეალოგია და შენი სეკსუალური პრეფერენციები. გაეთრიე რა აქედან შე ძაღლის გაგორებულო
გუშაგი
10 მარტი, 2012 წელი. 02:26
ბიდზინა არაივანიშვილი! თფუ შე ჟორსეს ტრიკოიანო ყელფანდურო
Ta.
10 მარტი, 2012 წელი. 11:32
Xalxo, es ra uazro kamatia! Mamakaci qalis gareshe da piriqit,orive araraobani vart...eklesiuroba ar nishnavs imas,rom qals da mamakacs seqsi ar unda hqondet!gamofxizldit,ra dgeshi xart. Dges ukve yvelas fsiqologi esachiroeba da miakitxet sanam droa...ras exebit safrangets an germanias?ramdeni saukune dagvchirdeba,rom magat frchxilamde mainc mividet?qalishvilobaze,rac zevit statiashia aghnishnuli,eg aris xorcieli da fiziologiuri realoba.aq eklesiurobidan gankvetasa da mrushobis dawyebaze araa saubari!kargad davfiqrdet,rodesac gadavwyvett qalebi mamakacebis gakritikebasa da piriqit,mamakacebi - qalebisas...
10 მარტი, 2012 წელი. 12:04
რა თავს იკლავთ ერთმანეთის ლანძღვით!! გმერთმა თითონ შექმნა ქალი და მამაკაცი ერთმანეთისთვის და თქვენ რას ბჭობთ,ზომიერებაა საჭირო ყველაფერში... კოკო
GUDAMAYRELI MGELI
10 მარტი, 2012 წელი. 12:37
YVELAM UNDA ICXOVROS ISE ROGORC UNDA, VISAC UNDA SHEINAXOS QALIHSVILOBA VISAC ARA "MOXSNAS QUCHASHI KACEBI." BVRI QALI MINAXAVS TAVISUFALI SEQSUALIRI CXOVREBIT COXOVROBDA DGES KIDEV NANOBEN, RADGAD USHVILOEBI DARCHNEN.
სანდრო 88
10 მარტი, 2012 წელი. 12:38
(ირაკლის 09 მარტი, 2012 წელი. 23:08) მართალი ხარ ოცნებას ვერავის დავუშლით.არც იმას ვამბობ,რომ მრავალი პარტნიორისგან უნდა გაცვდნენ. ოცნებას რაც შეეხება თვითონ უნდა დაუშალოს თავის თავს(რაც კოკაში დგას კოკიდანაც ის გადმოდის როგორც ვიცით)მე პირადად ვცდილობ ცუდი თვალით არავის შევხედო, მითუმეტეს ვერც ფიქრს დამიშლიან და ჩემი ქმედების გამოც არავინ გამაკრიტიკებს.
სანდრო 88
10 მარტი, 2012 წელი. 12:39
(ირაკლის 09 მარტი, 2012 წელი. 23:08) მართალი ხარ ოცნებას ვერავის დავუშლით.არც იმას ვამბობ,რომ მრავალი პარტნიორისგან უნდა გაცვდნენ. ოცნებას რაც შეეხება თვითონ უნდა დაუშალოს თავის თავს(რაც კოკაში დგას კოკიდანაც ის გადმოდის როგორც ვიცით)მე პირადად ვცდილობ ცუდი თვალით არავის შევხედო, მითუმეტეს ვერც ფიქრს დამიშლიან და ჩემი ქმედების გამოც არავინ გამაკრიტიკებს.
ნათ.
10 მარტი, 2012 წელი. 13:05
სისულელეებს ნუ ბოდავთ ნურც ღმერთის და ნურც ეკლესიის სახელით. ყველაფერი თავის დროზეა საჭირო. იყო დრო არც ჯვარს იწერდნენარც არც ხელს აწერდნენ და მრავლდებოდნენ მაშIნ ღმერთის შექმნილი საყარო არ იყო? და მარტო ქალებზე რომ მიდგება საქმე მაშIნ რომ გაგახსენდებათ ღმერთი და ეკლესია, რატომ კაცებს არ დასდევთ ტ***ში და არ მოძღვრავთ ქორწინებამდე არ იმრუშონ? ხომ ძალიან გსიამოვნებთ &^%ში დევნა და ყურება და კაცებსაც სდიეთ რას ამოგირჩევიათ ეს ქალები.
ბიძინა (არაივანიშვილ
10 მარტი, 2012 წელი. 13:20
ნათ. რომ იცოდე რა სიბოთავეს წერ, ატირდებოდი. კი კაცებსაც ეხება, მაგრამ მაგაზე არაა შეურაცხჰყოფების კორიანტელი აქ. მე თავიდან ვაგინე ამ სიუჟეტის წევრებს იმიტომ რომ, ასეთი საუბრების დროს საჭიროა დაურთონ---ეს ემართება არაეკლესიურ ადამიანებსო. თორე წინააღმდეგ შემთხვევაში ნებსით თუ უნებლიეთ ლანძღავენ იმ ქალწულ დედებს რომელთაც აგეთები არ დამართიათ იმიტომ, რომ თავიანთი სპეტაკი ცხოვრებით ცდილობდნენ უფალს მიახლოებოდნენ. 20 საუკუნიანმა პრაქტიკამ დაასაბუთა რომ ეკლესიურ ადამიანებს არ ემართებათ ეგ უბედურობებითქო. ამ სIრULAD მკითხველებმა და ელამი გინების მქონე ჩლუნგებმა მე შემომიტიეს. რა არის ამ მოსაზრებაში არასწორი? მიპასუხეთ რომელიმემ!
ბიძინა (არაივანიშვილ
10 მარტი, 2012 წელი. 13:40
გუშაგი. შენმა DEDAM და ცOLMA MOMწUწNOს აგერ YLEზE შენს თვალწინ. შე PIტALO YLE, რატომ უნდა გამოვაყვანიო ბოთე, შტერი და დაჩოჩებული შენისთანა YLEEBს და PIზDEBს ის ქალწულები, რომლებმაც თავისი პატიოსნება სახელითა უფლისათა შეინახა და არ დამართია არაფერი!!! რატომ უნდა დაამციროს შენისთანა YLIს გუშაგმა ისინი? კიდევ ერთხელ DAMAსKDEს მთელი შENI OჯAXI აგერ ABAრBALEBUL YLEზE!!!!!!!!!!!!!!!
მამიკო
10 მარტი, 2012 წელი. 14:49
რა გინდათ რას გადაეკიდეთ ამ ქალიშვილობის ინსიტუტს? იბოზეთ თქვენ კაცო ვინ გიშლით? რატომ ნერგავთ ქართველები გახრწნილობას? საქჭირო თუ არაა რატომ გააჩინა ღმერთმა ასეთად ქალი? თუ თქვენ თავს მასზე ჭკვიანად მიიჩნევთ? ეს ქალის პატიოსნების მაჩვენებელია. აქამდე არ იყო ბიოლოგიური მოთხოვნილებები 7500 ჭლის ერი ვართ მეტი თუ არა და როგორ მოვედით აქამდე? გეყოთ ქალის გახრწნა.! ეს რუსებმა და კომუნისტებმა ვერ მოახერხა და ეხლა ამ უტვინო ვითომ სპეციალისტების მეშვეობით გინდათ გახრწნად ხალხი? საინტერესოა რატომ კლავდა ჩიკატილო ქალებს? არც მას ქონდა ეტყობა სექსუალური ცხოვრება ცოლთან და შვილებიც სხვისი იყო ალბად? ფსიქიკური აშლილობები გახრწნილ საზოგადოებებში უფრო მეტია!! არ დაუჯეროთ ქართველო გოგონებო ამ პროვოკატორებს!!! ტყუილია ეს!!!
მამიკო
10 მარტი, 2012 წელი. 14:51
ფსიქიკური აშლილობები გახრწნილ საზოგადოებებში უფრო მეტია!! არ დაუჯეროთ ქართველო გოგონებო ამ პროვოკატორებს!!! ტყუილია ეს!!!
ბიძინა (არაივანიშვილ
10 მარტი, 2012 წელი. 15:49
მამიკო ეგრე რა! როგორციქნა ვიღაცა გამოჩნდი გონება გახსნილი! მე ერთს ვამბობ და ეს სIრEBI სულ სხვას მაწვებიან და თან მაგინებენ. მარტო მომიწია ბრძოლა ამდენ GABOზEBUL გონაბაჩლუნგებში.
სხვის საქმეში ბრძენი
10 მარტი, 2012 წელი. 16:31
ძვირპასო კაცებო----- მამებო,ბიძინებო და ასე შემდეგ---- ქალები იმიტომ იყურებიან გვერძე და გგალატობენ რომ ტქვენ არ ვარგიხარტ: არც როგორც ქმრები, როგორც ძმები და აგარც როგორც კაცები, ვაჟკაცობა, პატივისცემა, მოკრზალება დაკარგეტ კალების, ცოლების მიმარტ დ. Aხლა იმდენად გაშინიატ რომ ეკლესიიტ აშინებტ და Aმუნატებტ ქალებს. Kარგ კაცს, ქმარს მეუგლე არც გალატობს დ. Pიკრშიაც არ ივლებს გვერძე გახედვას. Eკლესიიტ ვერავის ვერ შეაშინებტ, ვერც აზრს შეაცვლევინებტ, ტქვენ უნდა გავაჟკაცდეტ მამაკაცები რაგაც საშუალო სქესის არსებებად რომ იქეციტ. ქალები ტქვენზე ძლიერები გამოვდექიტ, საქმეშიც, რწმენაშიც, ცოლ-ქმრობაშიც, და მგონი ომშიც ჩვენ წავალტ მალე. ნურავის ნუ აბრალებტ შექმნილ მდგომარეობას------ ტქვენი ბრალია ყველაპერი ძვირპასებოოოოო
ბიძინა (არაივანიშვილ
10 მარტი, 2012 წელი. 18:44
სხვის საქმეში ბრძენი ასე დურაკი როგორ ხარ? ამ შენს ერთ პატარა წერილში ნახე რამდენ გზის დურაკი ხარ!!! 1)აზრზე არ ხარ რა საკითხზე მაქვს ლაპარაკი, წაგეკითხა მაინც. 2) ეკლესიით დაშინებული ადამიანი სად არსებობს? 3)რა იცი შენ როგორი ძმა ვარ ან მეუღლე? ჩემ წერილებს ფსიქოანალიზი გაუკეთე? მაგდენი თუ ქენი და წაგიკითხავს, კიდევ ვერ მიხვდი რაზე ვდაობ (გინებაში გადაზრდილი)? აი ხომ ხედავ უკვე მინიმუმ ოთხგზის დურაკ-დეგენერატი ხარ. მეტი აღარაფერი დაწერო თორე შენს თავს უარესად ამხელ! :-)))
ნოდარი
10 მარტი, 2012 წელი. 19:49
მაგრები ხართ,რა... ყველამ თავის ყ..-ს და მ....-ს მიხედოს!!! ჩემ დროსაც იყო ყველაფერი ეგეთები,ქალიშვილებიც,არაქალიშვილებიც,დედ იკოს ბიჭებიც,პედერებიც და ა.შ. იყვნენ ისეთი გოგოებიც,წინ დიდი ბოქლომი რომ ეკიდათ,და დანარჩენი 8 ნახვრეტი ყველასათვის ღია ჰქონდათ.რას იზავ,ხდება ხოლმე.ახალგაზრდა რომ ვიყავი,სხვანაირად ვუყურებდი ამას,გავიდა წლები და ეხლა სხვანაირად ვუყურებ.მამაკაცებს ეს გვინდა თუ არ გვინდა,ქალს[გარკვეული კატეგორიის ქალს,და ეს კატეგორია იზრდება და იზრდება],რომელსაც ოდნავი განათლება აქვს,უნდა თავის გამოჩენა,კარიერის შექმნა,ნაკლებად იყოს კაცზე დამოკიდებული. ხო,კიდევ,ქვეყანაში კანონებიც ბევრი ქალის მხარეზეა,ამან კიდევ უფრი გაამყარა ქალის სტატუსი და თავი მაღლა ააწევინა,და ეხლა მივიღეთ რა? ბევრი განქორწინებები,ოჯახების დანგრევა ცალ-ცალკე კაცი და ქალი.მაგრამ,ყველაზე უფრო,ამ დროს იჩაგრება ბავშვი. ქალებო,[ძვირფასებო,უფალმა შექმნა ქალი-მამაკაცისთვის],იყავით მათი ერთგულნი და მოსიყვარულენი,დააფასეთ თქვენი პირველი ნახევრები და ნუ მოინდომებთ მათზე მაღლა ახტომას, გახცოვდათ,ქალის ბოლო პასადკა არის.....PAKAAAAAA!!!!!!
მატასი
10 მარტი, 2012 წელი. 19:53
ააააააააა....ამ კომენტარების შემდეგ მივხვდი-ვერ იპოვი ნამდვილ მამაკაცს და ვცხოვრობ ასე პატიოსანი მორწმუნე გაღიზიანებული და ნერვებმოშლილი...მე კი ვამბობდი რა სიკვდილი მჭირს ყველაფერზე რომ ვიღრინები მეთქი ....40 წლის ქალიშვილი....:(
khoneli
10 მარტი, 2012 წელი. 20:02
მეგობრებო თუ ჩვენი სამშობლო გიყვართ და საკუთარ თავსაც აფასებთ თავი შეიკავეთ ერთმანეთის შეურაცყოფისაგან, ეშმაკს ნუ გაახარებთ. ზუსტად ეშმაკმა შთააგონა ავსტრიელი ებრაელი ფილოსოფოსი - “ინსტიქტების დაკმაყოფილების თეორიის” ავტორი ფროიდი, რომ ეს ხაფანგი ჯერ კიდევ გასული საუკუნის 20-იან წლებში დაეგო ამერიკისთვის, რომელიც შემდეგ დასავლეთ ევროპაში გავრცელდა. ფროიდიზმს უკვე თვითონ დასავლეთის მეცნიერები ებრძვიან, მაგრამ ჯერჯერობით უშედეგოდ. ამ ქვეყნებში მოსახლეობა, მხოლოდ ემიგრანტების ხარჯზე (ძირითადად მუსლიმანების) მატულობს. ფროიდის თეორიას ჯერკიდევ გასული საუკუნის 70-იან წლებში გასცა პასუხი ამერიკელმა ფილოსოფოსმა ერიხ ფრომმა. თუ საშუალება გაქვთ გაეცანით ამ წიგნს : Ерих Фромм- “Величие и ограниченность теории Фрейда”
ნოდარი
10 მარტი, 2012 წელი. 20:15
რა გაწუწებს,40 წლის ქალიშვილო??? არც ეხლაა გვიანი,შეგიძლია მონახო ერთი კარგი მაკშეიდერი და დაწყნარდები,მთელი შენი დარჩენილი ცხოვრება აღარ იქნები-:::გაღიზიანებული,ნერვებმოშლილი,აღ რენილი და იქნება ბავშვიც გეყოლოს საბოლოოდ გეშველება.ამ ცხოვრებას სულ სხვა თვალით შეხედავ,და იტყვი:რა ბედნიერია ქალი,რომელიც კაცს ეღირსებაო!!! გაიგე??? აბა შენ იცი!გისურვებ წარმატებებს!!! PAKAAAA!!!
მაგდა
10 მარტი, 2012 წელი. 22:47
კაცსაც ეუბენიან ხშირად პაკას მოძლიერებული და თავვაწეულიქალები, ძალინ ნუ გაგივიდათ თავს კი გინდათ ქალიშვილობა არსებობდეს, მაგრამ ყველაფერს აქვს თავის დრო და დროსთან ერთად სახეს იცვლის, იგივე ქორწინების ინსტიტიუტი. არ შეიძლება ქალი დაბადებიდან თქვენნაირების დაწერილი დოგმებით ცხოვობდეს, ზოგს მამკცთან ურთიერთობა ფლირტის სახითაც უტყდება და თანამშრომელთანაც ვერაფერს ბედავს ,,ვინემ რამე არ იფიქროს" იმიჯით სანამდე საზოგადოებისგან დაშინებული დაკომპლექსებული გრძნობადაცლილი და არასე...უალურები იქნებიან მით უფრო მით ვერ ააწყობენ და თავს ვერ მოუყრიან პირად ცხოვრებას.რომელიც პიდრადია და არა ,,სხვისი" გასარჩევი რას ,ელაპარაკები გათხოვდეს 40 წლის ქალიშვილი ხოდა საზოგადოება რომ ,,დარჩენილიი არლიყს" ნაადრევად არტყავს ეგ არაფერია?
ხატია
10 მარტი, 2012 წელი. 23:17
აქ არამგონია შემოიხედო ენაბინძურო ბიძIნავ,მაგრამ მინდა გითხრა რო ჯერ შენ თAვს მიხედე და სადაც ეკლესიაზე იწყებ საუბარს, იქ ჯერ შენი მყრალი ენა გაწმინდე ან მოიჭერი საერთოდ, რო დამდგარხარ და სიწმინდეს ქადაგებ რამ შეგაშფთა,გაგინე?გაგლანზღე?კითვა დაგისვი და რა პასუხი იყო? და რო იმართლებ თავს მაშინ არ იცოდა საზოგადოებამ ღმერთი და მისი კანონნებიო, რა, რაც გაიგე მაგის მერე რატო არ მოინანიე, რატო არ შეწყვიტე? ჩემთან რო გადმოდიხარ იერიშზე? ან რა იცი მე როგორი ვარ? ან საერთოდ ქალტან ლაპარაკი გასწავლა ვინმემ?? რას გავხარ სულიერად, ამაზრზენო
მაგდა
10 მარტი, 2012 წელი. 23:25
იმიტომ რომ სარწმუნოება ყოველთვის ფარია და ბიბლიის ფურცლებს როგორც წესი მხოლოდ მაშინ აფრიელებენ როცა საქმე ქალს ეხება, ანუ როგორც მათ მოცემულ მომენტში ,,ხელს აძლევთ" რადგან კაცების ამორალურობაზე თურმე ეკლესია თვალებს ხუჭავს. მართლა ვაი მაგათ პატრონს
ხატია
10 მარტი, 2012 წელი. 23:44
მართალი ხარ მაგდა:) და თურმე მხოლოდ საქართველოშია გამოცდილი ქალი ცოდვილი და კაცი ანგელოზი, კარგით რაა! ფუ მართლა თქვენს კაცობა. გინებაში მაგრები ხართ,კიბატონო, ამაში არავინ გედავებათ
ხატია
10 მარტი, 2012 წელი. 23:45
ბიძინა არაივანიშვილო, შინით იწყება ქართველი არაკაცების ათვლის წერტილი
მაკნატუნა
11 მარტი, 2012 წელი. 00:15
საკმაოდ დიდი ვარ,მაგრამ არანაირი ფსიქოლოგიური პრობლემები არ მაწუხებს უსექსობის გამო.ის ფაქტი რომ მეორე ნახევარი ჯერ ვერ ვნახე,სულაც არ ნიშნავს იმას რომ 18 წლის ასაკში უნდა დამეწყო სექსუალური ცხოვრება,რახან ეს მეცნიერულადაა დამტკიცებული,"სავალდებულო წამალი გაგიჟების საწინააღმდეგო".ყველა პრობლემა თავიდან მოდის.მორალის მქადაგებელი არ ვარ და არც არავის განვიკითხავ.მე ყველაფერში რწმენა მეხმარება,რომელიც თავშეკავებას მასწავლის.ასევე ბევრ სხვა რამესაც,რაც ძალიან მიადვილებს ცხოვრებას.
ფსიქოლოგი
11 მარტი, 2012 წელი. 00:26
სტატიის ავტორი ამტკიცებს, რომ აუცილებელია ფიზიოლოგიური ინსტინქტების სრული დაკმაყოფილება თუ არა და დაიწყება ნევროზები და ფსიქიკური დარღვევები. ეს მტკიცება არ არის დასაბუთებული. ადამიანის ფიზიოლოგიური ინსტინქტი თავისთავად არ არის შეზღუდული. განსაკუთრებით ეს ეხება სიამოვნების ინსტინქტს, რომლის რეგულირება შესაძლებელია მხოლოდ ფსიქოლოგიურად, ზნეობრივად, აღზრდით. უბრალო ენით რომ ვთქვათ, თუ ადამიანმა ინსტინქტები მიუშვა თავისუფლად, მას ვეღარაფერი დააკმაყოფილებს. ასეთი ადამიანი გადადის მანიაკალურ მდგომარეობაში და იძულებულია იმეოროს ერთი და იგივე განუწყვეტლივ. ამის მაგალითებია ნარკომანია, ალკოჰოლიზმი, ნიმფომანია... ამასვე აჩვენებს ბიოლოგიური ექსპერიმენტი, რომელშიც ვირთხას ტვინში ჩაუნერგეს "სიამოვნების ელექტროდი" და ასწავლეს ღილაკზე თათის დაჭერა, რის შედეგადაც სიამოვნებაში ამოხდა სული. ნებისმიერ სამედიცინო ენციკლოპედიაში ჰიპერსექსუალურობა მითითებულია როგორც ფსიქიკური დარღვევა. ნევროზები და ფსიკიკური გადახრები მოჰყვება სწორედ სექსუალურ თავაშვებულობას. ამიტომ არსებობს ზნეობრივი ნორმები. ხალხური სიბრძნე, რელიგია, აღსანიშნავია, რომ ყველა დროში და ყველა ხალხში ქალს წაეყენებოდა უფრო მეტი ზნეობრივი მოთხოვნები, ვიდრე მამაკაცს, რადგან ძირითადათ ქალზეა დამოკიდებული ბავშვების ზნეობრივი აღზრდა. რაც შეეხება რელიგიას, უნდა ითქვას რომ რელიგია არავის არ ავალდებულებს. რელიგია განმარტავს, თუ რა მოქმედებას რა შედეგი მოჰყვება, არჩევანი შენზეა დამოკიდებული და პასუხიც მოგეთხოვება შენი არჩევანის მიხედვით. ასე რომ, ვისაც უნდა თავისი სიცოცხლე მიუძღვნას სიამოვნებას, აქვს ამის უფლება. თუმცა მისი სიცოცხლე ალბათ იქნება ხანმოკლე და უმიზნო.
რეალისტი
11 მარტი, 2012 წელი. 01:23
სასაცილო მდგომარეობამდე არიან მისულები თავისი პატრიარქალური აზროვნებით ეს მამაკაცები, ზუსტად მაგ აზროვნების დამსახურებაა "ქალი მარტო კუხნაში ვიცი მეეე", ცოლები სულ წყვილ-წყვილ რქებს რომ ადგამენ. აბა ქმარი თუღირსეული ადამიანია, ის ცოლს აფასებს, ცდილობს გული არ ატკინოს და სიხარული მიანიჭოს და ვერ წარმომიდგენია ქალმა, თუ სულით მეძავი არაა ასეთ ქმარს უღალატოს
ირაკლი
11 მარტი, 2012 წელი. 02:39
ტასოოო10 მარტი, 2012 წელი. 02:11 საიდან მოიტანეთ, რომ საფრანგეთსა და გერმანიაში დემოგრაფიული პრობლემები აქვთ,ძალიან მაინტერესებს. გარწმუნებთ, ობივატელი მინიმუმ 2 და ხშირად 3,4 შვილს აჩენს ევროპაში და ჩვენზე გაცილებით უკეთესად ზრდის. აი, არაივანიშვილთან კამათიც კი სასაცილოა, იმდენად არაადეკვატურია, რომ ხანდახან აიტივის გამოგონილი პერსონაჟი მგონია, მაგრამ რას გადაეკიდეთ ამ ქალიშვილებს.. თუ ვერ ნახა სასურვეული ადამიანი, რა ქნას, "აბეზალოვკაა" მისი დაკარგვა? ესეც ხომ ახირებაა, მეორე უკიდურესობა. მაპატიეთ, მაგრამ მამაკაცების უმეტესობა ისე დაკნინდა, ისეთ "მარაზმშია" გადავარდნილი, რომ არათუ ს.ქსის, არამედ, გამარჯობის თქმის სურვილიც კი დაგეკარგება:((__________________________ _ირაკლი::: ... - მე წიქარა ზღაპარს მხოლოდ ბავშვებს მოუყვები და აქ საზღაპრაოდ არ დამიწერია არც თქვენა ხართ ბავშვები! ნამდვილად გადის გადაცემები საფრანგეთის ტელევიზიით სადაც მოწვეულია ასევე გერმანიის წარმომადგენელი არაერთხელ მინახავს მათი დისკურსია, გადაცემას ევროპული ოჯახი ქვია თუ არ ვცდები და სხვადაასხვა პრობლემები განიხილება საჯაროდ, გადაცემა მიყავს რამდენიმე ჟურნალისტს რომლებიც საქმეში ჩახედულ სტუმრებს ესაუბრება!
ირაკლი
11 მარტი, 2012 წელი. 02:41
ესაუბრებიან უფრო სწორია
ბარბარე8
11 მარტი, 2012 წელი. 04:26
რა საცოდავია ქართველი მამაკაცები,არაფრის მაქნისები ,მხოლოდ ტრაბახი,ტრაბახი და მეტი არაფერი ფუუუუუუუუუუუუუუუუ თქვენ,ისე ჩვენი პრეზიდენტიც ტიპიური ქართველი მამაკაცის სახეა,ტრაბახა და არაფრის მაქნისი(არ დაიწყოთ ახლა სომხობა და ასე შემდეგ)
ირმა
11 მარტი, 2012 წელი. 04:49
ბიზინა, ეტყობა რაც ხარ, ყველა კომენტ-ში ილანძგები, ეტკობა სახლში ბევრს გიტმობენ რომ არ ამყრალდე და და გგონია მარტალი ხარ ყველაპერში, ზუსტად შენნაირები დაიარებიან წყვილი რქით თუ ზგარბივიტ არა.კველაზე ნორმალური განმარტება ქალებმა დადეს, კაცები კი აიჯაგრეთ.ხატიას, მაგდას,საკმეში ბრძენის კომენტები კარგია და დასაპიკრებელი, სენ კი ილანძგები, ახლა მეც რომ გაგინო კაია? გერმანიაში ვიცხოვრე, მერე ავსტრიაში სოტა საპრანგეთშიც მაგრამ ჩვენ კაცებს რომ გვჭირს ეგეთი პიტალოობა არსად შემიმჩნევია. გაგებაა მტავარი, მერე არც ქალი წავა არსად და არც კაცი.
მგელუკა
11 მარტი, 2012 წელი. 10:10
ქართულ სცენაზე გახადეს ქალს რეჟისორები აქებენ ნაგლს, არცხვენენ თეატრს,არცხვენენ სახლს თავისუფალ სექს უთმობენ კადრს, ახალგაზრდობას უცვლიან მრწამს, უცვლიან სქესს და უკრავენ ტაშს, ჩემო სამშობლო არ ენდო ქაჯს, ბუჩქის კულტურა აფუჭებს ხალხს...
სალომე
11 მარტი, 2012 წელი. 12:54
ფსიქოლოგო უკაცრავად მაგრამ ფსიქოლოგს გაესინჯე აქ სხვა რამეზეა ლაპარაკი ქალწულად დარჩენა სიკვდილამდე? თორემ თავი შევიკავოთო ცუდი ტონი არ არის მითუმეტეს პატარა ასაკში. მე ბელგიაში ვიცხოვრე და არავინ ისე არ კვდება ერთი ბავშვი მაინც არ ,,გამოჭლიტონ" მანდ ერთი დაიგივე ხალხი თხოვდება მილიონჯერ და ერთიდა იგივე ხალხი აჩენენ შვილებს სხვები კი ნაგავზე მიყრილებივით არიან რადგან თავის დროზე ანუ 18 წლიდან ვერ გათხოვდნენ და გვიან ,,აღარ მოსულა" ის თუ იცი ასეთ ქალებს ,,ინვალიდები' რომ ეწოდებათ ის მაინც კითხდე ექიმებს და იმას დაგიდასტიურებენ,ასევე თუკი წმინდანად ცხოვრება შენი იდეაფიქსი არ არის, მაშინ ვინ კითხავს საზოგადოებას თუნდაც სიბერეში გათხოვდე, აქ აკრძალვებზეა ლაპარაკი ყველაფერი საჩოთიროდ ეჩვენებათ აქ წორწინება მეტად არის დაფასებული ძიებაში ჩვენები უფრო არიან, სამჯერ გათხოვებაზე ეცინებათ ერთწლიან ქორწინებას ნამდვილად ჯოაბია საყვარელ ადამიანთან წლები ურთიერთობა
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 13:39
მოკლედ მართლაც ირმას თქმისა არ იყოს, ობიექტური პასუხები თუ არი, ყველა მდედრობითი სქესის დაწერიია, გრცხვენოდეთ ქართველო კაცებო, სულ ტყუილად გაიზახით ქალებს ჩვენზე ჭკუა ეკეტება, ასეტები ვართ და ისეთებიო, თვენ მხოლოდ საკუთარ თავზე ფიქრობთ, რა ქალი , რის ქალი, მხოლოდ იმიტო გჭირდებატ რო გემსახურონ და ყველა კაპრიზი აგისრულონ, მარამ ვაი რომ წავიდა ის დრო:P:P
მაგდა
11 მარტი, 2012 წელი. 14:56
ოჯახი სამსახურია და არ არის აუცილებელი ქორწინება მითუმეტეს როცა აგვიანებ, ქალი რომელიც არავის უყვარს ის სრულყოფილი ქალი არ არის არამედ დაბერებული ნერვოზიანი კლიმაქსიანი გოგოშკა რომლებიც ასე მრავლად არიან ჩვენს ირგვლივ და ბოლოს ნანონენ რომ მემკვიდრე არ დატოვეს, რაც ს..ით ხდება მემგონი.....
თეო
11 მარტი, 2012 წელი. 15:11
ბიძინა (არაივანიშვილ იცი რას გეტყვი სხვისი თვალიდან ბეწვი მაშინ ამოიღე როცა შენი სუფთა გექნება რა და შენი საკმეა ვინ რას იზავს? ეკლესია მაგ სიტყვებს გასწავლის? ძაან მაინტერესებს რა. ადამიანი თავად აკეთებს არჩევანს და ვინც რა ჩვენი გასარჩევია ვისი ვისაშია?????
თბილისი...
11 მარტი, 2012 წელი. 15:53
დასაწყისში -ბიძინა (არაივანიშვილ) რა ეკლესიურობაზე და საერტოდ რა ცხოვრებიტ ცხოვრობს ეგ პიროვნება თუ პარაზიტი. :@ ნერვები მეშლება ეგეთ ადამიანებზე. ღმერთზე და ეკლესიაზე ლაპარაკობენ და რა პირით ლაპარაკობენ სულ არ იციან! ზოგადად -ყველამ თავის "ბოზ მამიდა"-ს მიხედოს.
თბილისი... ლუკა
11 მარტი, 2012 წელი. 15:54
თეო, გენაცვალე მაგარი ადამიანი ხარ. მომწონს შენნაირი მოაზროვნოები.
თბილისი... ლუკა
11 მარტი, 2012 წელი. 15:58
მე ქალების დიდი პატივისმცემელი ვარ. ხატიას კი რაღაც რაღაცეებში ვეთანხმები, რაღაცეებში არა... კაცების გასაგიონად კი ვიტყვი; თუ გინდა რომ ქალისგან ისიამოვნო მაქსიმალურად, მანამდე ჯერ ქალი უნდა აუიყვანო მე-9 ცამდე.
კარგით რა
11 მარტი, 2012 წელი. 16:27
იცით რა არის ბიძინას უპასუხია გინებზე გინებით რათქმაუნდა არ არის მართალი როცა ეკლესიურია მაგრამ ერთ რამეში ვეთანხმები ეკლესია გვიცავს მართლა ნერვოზებისგან, თუმცა ეს ყველას არ ეხება და მაინც ქართველი ქალების დიდი რაოდებობა მორწმუნეც დადის დანერვოზებული ყველგან გაუთხოვრები ქუჩიდან დაწყებული სკოლის მერხით დამთავრებული
ბიძინა (არაივანიშვილ
11 მარტი, 2012 წელი. 17:02
ხატიელა უბედურო! შენ არ მითხარი, ნეტა შენ ვაჟიშვილი ხარო? წაიკითხე შენი ნაწერი როგორ დამამცირებელ ტონებში მომმართავ! ჰოდა არვარ მე იმ დონის ქრისტიანი, შენისთანა ენაMOტYNULEBს მეორე ლოყა შემოგიშვირო! ერთი შენ მითხარი და 10 მე შEMOGთXAრE! რა, ჩემგან გეტკინა და ნატკენმა შემომჩივლე ქალს როგორ მეპყრობიო? შენ როგორ მომეპყარი, უცხოს და უცნობ მამაკაცს? მეც ავდქი და გაგიათმაგე! მთავარი მაინც ისაა აქამდე რომ ვერ გაუგია შენს ჩლუნგ გონებას, თუ რისკენ მქონდა საუბრის აქცენტი! კიდევ გავიმეორებ უფრო დაწვრილებით, რადგან მიხვედრის უნარი დაჩლუნგებული გაქვს: ის პრობლემები რომელიც იქაა აღწერილი ვითარდება ეკლესისას მოწყვეტილ ხალხშიმეთქი. ვინც ეკლესიურია, უფლის სახელით იცავს უმანკოებას და ქალწულებას, მათ ეგ პრობლემები არ აქვთმეთქი. ამიტომ მაგ ტიპის საუბრებით ნუ შეურაცხჰყოფთ ეკლესიურ უმანკო ასულებსმეთქი, ყოველთვის მიუთითეთ; ასეთი პრობლემები ეკლესიურებისთვის არ ან ნაკლებად ვრცელდებათქო. გაიგე ჩლუნგო! რა შუაში იყო იქ ჩემი ვაჟიშვილობა ან ჩემი ეკლესიურობა. მაგრამ შენ იმდენად YLE ხარ, ალბად ვერც ახლა მიხვდები რას ვწერდი მაშინ.
თბილისი... ლუკა
11 მარტი, 2012 წელი. 17:23
-ბიძინა (არაივანიშვილ... ნუ იტყვი მაგას. ყველანი ადამიანები არიან... შენ გინდ ეკლესიურად იცხოვრე და გინდ არაეკლესიურად. ყველანი ადამიანები ვართ და ყველას აქვს ასე თუ ისე ეგ მოთხოვნილება. ნურავინ ნუ შემედავება და მეტყვის რომ ქალს ან კაცს რომელიც ღმერთს ემსახურება არ აჭუხებს ცუდი აზრები... ეშმაკი მაგათ უფრო აცდენს და ეგენი უფრო დიდ განსაცდელში არიან. მაგათ სულ ბრძოლები აქვთ. ღმერთმა ყველა ყველა შეგვქმნა ინდივიდუალურებად! ყველას ჩვენი გზა გვაქვს... ყველას ერთი აზრი ვერ ან არ ექნება.
ბიძინა (არაივანიშვილ
11 მარტი, 2012 წელი. 17:28
თეო! ჯერ გაერკვიე სიტუაციაში და მერე იბრძენქალე მაქედან. სხვის თვალში ბეწვის ძებნაა ჩვენი უმანკო ქალწულების პოზიციების დაცვა? შენც კარგა ბოთე ვიღაცა იქნები.
ბიძინა (არაივანიშვილ
11 მარტი, 2012 წელი. 17:43
ლუკა. უპირველესად იმისთვის მადლობა, რომ თანაბარში მესაუბრები და შენ შენს აზრს (თუნდაც განსხვავებულს) ამბობ ჩემდამი შეურაცჰყოფის გარეშე. გეტყობა იცი, გაბრიელ ეპისკოპოსის ფსიქოლოგიის მიხედვით, სული გაყოფილია ორად; მოაზროვნე სული და სამშვინველი. აი იმ მოაზროვნე სულში ხდება მაგ აზრების კორიანტელის მოწოდება სატანისაგან. მაგრამ მლოცველ სულს სამშვინველში ნაკლებად გადაუდის ეს. მმარხველ ხორცში, (კერძოდ პირველ რიგში გულში) კიდებ უფრო ნაკლებად. ამიტომ გრძნობების ნაფლეთები თუ აღეძვრება ხორცს, ამ გზებით (ეკლესიური) გაძლიერებულ ორგანიზმს ძალუძს ნერვიულ თუ სხვა სისტემებს მიაწოდოს იმდენი საჭირო ფერმენტები და სხვა უამრავი ნივთიერებები, რომელიც არც ქალში და არც კაცში აღარ გამოიწვევს ნერვიულ თუ სხვა აშლილობებს. ასე მჯერა მე (რა შუაშია ახლა აქ, მე, ვარ თუ არა ეკლესიური, ან სადაა აქ სხვის თვალში ბეწვის ძებნა).
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 17:49
ბიძIნაა:D:D:D:D:D::D:D:
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 17:52
აუ დამბლოკეს/.რატო ვერ ვდებ კომენტარს?
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 17:53
რა ცოდო ხარ და რატო არ მეცოდები არ ვიცი:D
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 17:55
შენი კლავიატურით ნაგინები შეუნახე შთამომავლობას და რასაც ეხა აკეთებ, უმანკოებაზე სიბინძურით რო საუბრობ
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 17:58
რაც შეეხება ჩე გონებაჩლუნგობას, შენ მაჯობე და ძალიან "ვწუხვარ":D შე სულით მახინჯო, გაუთლელო:D
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 17:59
არ გაგინებ, არა, ასე ვერ დავიმდაბლებ თავს. უბრალოდ გადახედე სხვების ნაწერებს და პროცენტულად გაზომე თუ განსჯის უნარი არ გაგაჩნია, გონებით გონჯო.
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 18:00
ისე, კაცი რო ვიყო, ერთს ისე გცემდი, მხოლოდ იმ მიზეზით რო ადამის მოდგმას არცხვენ, შენი შემხედვაარე, მართლა შეიძლება ეჭვი შეიტანო მამაკაცების არსებობაში, არაკაცბის არსებობაში კი დაარწმუნებ ისე:)) პრინციპში არა, კაცმაც არ უნდა გცემოს, რადგან ნამდვილი მამაკაცი ქალზე ხელს არ აწევს, არა:D:D:D
თბილისი... ლუკა
11 მარტი, 2012 წელი. 18:02
ბიძინა -მე სულ სხვა რაღაცას გეუბნები და არ გეგონოს რომ სიტყვაზე გამოგეკიდე ან შენ "თვალში" რამეს ვეძებდე. პირდაპირ გეტყვი რომ კანონდამცველი ვარ. არ გეგონოს რომ შენს განსჯას ვაპირებდე (ამ ქვეყანაზე არავის აქვს განსჯის უფლება. მეტსაც გეტყვი... უფალი იესო ქრისტე ამ წუთი სოფელს მოევლინა არა განსასჯელად არამედ "სახსნელად" ჩვენს სახსნელად) არ არის ურთიერთობაში ბილწსიტყვაობა საჭირო. მაგით ყველაში გაღიზიანებას იწვევ.
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 18:02
და კიდევ, ჩემზე რო გადმოხვედი, რა იცი მე როგორი ვარ? რა უფლებით განმიკიცხავ,თუ მართლა ეკლესიაზე იწყებ საუბარს ქრისტეს სიტყვებს შეგახსენებ: პირველი ქვა მან ისროლოს ვინც უცოდველია
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 18:04
თბილისი...ლუკა, შენნაირების არსებობა ანეიტრალებს ზოგად წარმოდგენას კაცებზე, მადლობა:)
11 მარტი, 2012 წელი. 18:16
2072-წელი. ნაწყვეტ წიგნიდან ვ ე რ ა ქ ო ბ ა ლ ი ა ს ვნებიანი მოგონებები. 90-წლის შევსრულდი მაგრამ არასოდეს დამავიწყდება 2011-წლის შემოდგომა, ბათუმში ფართიზე ვიმყოფებოდით სამთავრობო ელიტა, მიშა ძაან დათვრა და ყველენი ბათუმის ბასეინზე წაგვასხა, მოგვიანებით მე, ჩიორას და ხათუნას[სილიკონა] საცურაო კოსტიუმების გახდა და ჯგუფური სEქსი შემოგვთავაზა, რაზედაც სამივე აღვშფოთდით, მე შევნიშე მიშას აღგზნებული ტიგო. ჩვენს უარზე მიშას პირიდან დუჟი წამოუვიდა,მომკიდა თმებში ხელი, გასახდელში წამათრია და გაუკუღმAრთებული[უკნიდან]ფორმით გამAუპატიურა,რის დროსაც ყურში ჩამჩხაოდა გAAკუეო, მე გაVიჭინტE, შევეცადე მაგრამ ვერ შევძელი.როდესაც ცხოველური ჟინი დაიკმაყოფილა და ტიგო[ასო] გამოიღო გასახდელში აუტანელი გAნAვალის სუნი იდგა,მიშას ტიგოს თავზე შევნიშნე პომიდვრის ქერქი[კიტრი-პომიდვრის სალათი მქონდა ნაჭამი ფართიზე]. ეს რა არისო დაიღრიალა განრისხებულმა და თავში საფერფლე ჩამარტყა. სავადმყოფოში ტვინის შერყევა დამიდგინეს და ბუAსილი ახლაც მაწუხებს. ძაღლმა დAAტრაწოს შენს საფლავს მიშა.
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 18:18
2072-წელი. ნაწყვეტ წიგნიდან ვ ე რ ა ქ ო ბ ა ლ ი ა ს ვნებიანი მოგონებები. 90-წლის შევსრულდი მაგრამ არასოდეს დამავიწყდება 2011-წლის შემოდგომა, ბათუმში ფართიზე ვიმყოფებოდით სამთავრობო ელიტა, მიშა ძაან დათვრა და ყველენი ბათუმის ბასეინზე წაგვასხა, მოგვიანებით მე, ჩიორას და ხათუნას[სილიკონა] საცურაო კოსტიუმების გახდა და ჯგუფური სEქსი შემოგვთავაზა, რაზედაც სამივე აღვშფოთდით, მე შევნიშე მიშას აღგზნებული ტიგო. ჩვენს უარზე მიშას პირიდან დუჟი წამოუვიდა,მომკიდა თმებში ხელი, გასახდელში წამათრია და გაუკუღმAრთებული[უკნიდან]ფორმით გამAუპატიურა,რის დროსაც ყურში ჩამჩხაოდა გAAკუეო, მე გაVიჭინტE, შევეცადე მაგრამ ვერ შევძელი.როდესაც ცხოველური ჟინი დაიკმაყოფილა და ტიგო[ასო] გამოიღო გასახდელში აუტანელი გAნAვალის სუნი იდგა,მიშას ტიგოს თავზე შევნიშნე პომიდვრის ქერქი[კიტრი-პომიდვრის სალათი მქონდა ნაჭამი ფართიზე]. ეს რა არისო დაიღრიალა განრისხებულმა და თავში საფერფლე ჩამარტყა. სავადმყოფოში ტვინის შერყევა დამიდგინეს და ბუAსილი ახლაც მაწუხებს. ძაღლმა დAAტრაწოს შენს საფლავს მიშა.
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 18:24
ღმერთო გვიცოცხლე ჩვენი ღ მ ე რ თ ი მ ი შ ა. ჩრდილოEთ კორEის ლიდერის გარდAცვალების გამო ვინც არ იტირა, 15-20 წელი სასჯEლი მიუსAჯა მისმა შვილმA და მემკვიდრEმ, ვის ტირილ-ქვითინის გულწრფელობაშიც ეჭვი შეიტანა 5-10 წელი. ჩვენც იგივე გველოდება, როცა მიშA მოკვდEბა, ედუAრდ სAAკაშვილი[დიდი ბიჭი იქნება მაგ დროს]ყვEლას დAგვიჭერს და გადაგვAგასლახებს ვინც არ ვიქVითინებთ. ვისაც გვინდა სასჯEლის თავიდან აცილება,გასწავლით როგორ უნდა იტიროთ და იქვითინოთ 150 სAAვადმყოფოს კიბეებზე. 21-ე საუკუნის აღმაშEნებელოოოო, როგორ გიყვAრდა ამ კიბეებზე დგომა შE საწYალოოოო, ვაი, ვაი, ვაი. თან მოაჯირEბს თავი უნდა ურტყAთ.
თბილისი... ლუკა
11 მარტი, 2012 წელი. 18:33
ხატია, არ ღირს მადლობად. :) მე ვიცი რომ შენ მართლა კარგი გოგო ხარ.
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 18:58
დრონი-ჯიზე, მაწაკი ჩორგოლეიშვილის სტატიის ქვეშ, ვიღაც ოჯAხ-MოტYNულმა ჩემი ნიკით ეკა ხვედელიძე ცუდად მოიხსენია. თან დამბლოკეს, ადმინის ნAჩAთლAხAრია.
ბიძინა (არაივანიშვილ
11 მარტი, 2012 წელი. 19:13
ლუკა კი "სახსნელად", მართალი ხარ. ჰოდა მეც იმ ღვთის სახელით უმანკო, ქალწული ასულების სახელის სახსნელად გავილაშქრე. არა თუ ქვა ვესროლე არამედ მათზე ნასროლი ქვები შევეცადე ამერიდებინა. ჰოდა ვინაც მე მესროლა ქვა, იმას ათმაგად ვუპასუხე. ტკივა ახლა მოხვედრილი პასუხი და თითონ არ იცის რაებს წკნავის თავისი უტვინო ტვინით. ასეა სიმართლე და ნუ დავუხუჭავთ თვალებს.
თეო
11 მარტი, 2012 წელი. 19:17
აუუ რა გეშველება ბიძინაა :D:D ღმერთმა გიმრავლოს ოჯახში 40 წლის ქალიშვილები.:D:D:D სხვები კიდე როგორმე მივხედავთ. მე პირადად მირჩევნია საყვარელ ადამიანთან ვიმრუშო ვიდრე შენნაირ უზრდელ ადამიანთან ჯვრისწერა მაკავშირებდეს ბიძინა (არაივანიშვილ :)
თეო
11 მარტი, 2012 წელი. 19:18
ლივერპული შენ ვისთან ხარ ვერ გავიგე :D
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 19:21
ლუკა,ასე არ თქვა თორე დემაგოგი ჩაგქოლავს, ქვების მთელი გროვა აქ:)P.s მე პირველს არ მისვრია:)
მაგდა
11 მარტი, 2012 წელი. 19:22
რას გაისარჯე ლივერპულო? შენ თუ იმის თქმა გინდა მასეთი აღვირახსნილობა ჩვენი სტიქიაა ძაან ცდები. ასევ ბიძინას გასაგონად კაცებს გიჭირავთ ხელში უმანკოების სადიდებელი დროშა და არ ახსენებთ თქვენს თავებს.ერთხელ არ გიხსენებია გარყვილ კაცებზეც გვითხარი რამე ვისაც საშუალება აქვთ რამე პატიოსნად ჩაბარებულ შენს სათაყვანებულ ქალწულებს რითი უხდიან სამაგიეროს? წამდაუწუმ ღალატობენ. მათი საქციელი პირიქით წახალისებული რომ არის საქართველოში და ათწლეულები ნორმად ითვლებოდა მამს მიყავდა შვილი დასავაჟკაცებლად ჩვენ ვამბობთ არ შეიძლება ეს ყველაფერი სიყვარულით მოხდეს? ისედაც უმანკოებას ხომ უნდა ქონდეს თავისი ნორმა ჩარჩო ასაკი, ელემენტარულად უფალმა სე..ი რისთვის მოიგონა ჩვენც ასე არ გავჩნდით ?( სიტყვაზე გამოკიდება არ ღირს)
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 19:22
გენაცვალე თEა!!!!!!!!!!!!!!!:* აი ასე:)
თბილისი... ლუკა
11 მარტი, 2012 წელი. 19:32
ხატია შენც კარგად იცი რომ ვერავინ ვერავსი ჩაქლავს. ;) ეს აქ ააქვთ გრძელი ენები, აქ ვირტუალურ სამყაროში. :)
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 19:33
აქაც მშვენივრად ჩანს ვინ ვინაა:(
თეო
11 მარტი, 2012 წელი. 19:39
ხატია გეთანხმები აკაც ვჩანვართ ვინ რას წარმოადგენს.
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 19:45
და იცი ა მიხარია თეაო,მაგდა,ლუკა.. აზრი ორად კი არაა გაყოფილი,თითქმის ყველა ერთსა და იმავეს ამბობს, თუ გამონაკლის ბაქტერიებს არ ჩავთვლით
თბილისი... ლუკა
11 მარტი, 2012 წელი. 19:47
მართალი ხართ გოგოებო... აქ ყველა თავის რეალურ სახეს ამჟღავნებს. ჩვენ ქართველებს საშინელი მენტალიტეტი გვაქვს... სულ სხვას უყურებენ, ყოვეთვის სხვაზე ლაპარაკობენ. თუ ქართველი ხარ "აუცილებლად" ცხვირი უნდა ჩაყო სხვის საქმეში.
თ.მ
11 მარტი, 2012 წელი. 19:49
ყველა ადამიანს თავისი მოსაზრება აქვს ამ საკითხთან. :) მეც არ მიმაჩნია არანაირ პრობლემად თუ ქალიშვილი ვარ :) პირიქით :) და რაც მთავარია არც ამით ვსაზღვრავ პატიოსნებას .თუმცა ეკლესიის ხედვასაც არ უნდა ვივიწყებდეთ ამ საკითხთან დაკავშირებით და სულაც არაა ლამაზი ვითომ საოცნებო მამაკაცის ძებნაში უამრავი მამაკაცი გამოიცვალო.
ბიძინა (არაივანიშვილ
11 მარტი, 2012 წელი. 19:56
მაგდა ამ ვიდეორგოლში ქალებზე იყო ლაპარაკი. თუმცა უფლის სწავლება, ერთნაირად უნდა დაიცვას ქალმაც და კაცმაც. ეს იმას არ ნიშნავს მე უცოდველი ვარ, ეკლესიური და მე მომბაძეთთქო (აქეთაც წაწიეს ლაპარაკი უტვინოებმა). მე კარგი ვარ თუ ცუდი, სულერთია, ის ნათქვამი სულ მართალია. იმ სიმართლის თქმისათვის ვინც შემურცხჰყო, მე ათმაგად ვუპასუხე. ჰე, მოდექი და მლანძღე ახლა რამდენიც გინდა. ის სიმართლე დარჩება სიმართლედ. მე ჩემი "ზრდილობის" დონის მიხედვით მოვიგერიებ ხატიებისთანა "უმანკო" დურაკების შემოტევას ჩემდამი. ამის შემდეგაც ის სიმართლე მაინც არ მოიცვლის ფეხს და დარჩება თავის მართალ ადგილზე. მოკლედ, მან დაიწყო და მე დავუმთავრებ.
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 19:57
თეაო, შენი სიტყვები მომეწონა გამორჩეულად. "მე პირადად მირჩევნია საყვარელ ადამიანთან ვიმრუშო ვიდრე შენნაირ უზრდელ ადამიანთან ჯვრისწერა მაკავშირებდეს". ბევრისდა გასაკვირად ვიძახი რო მეც ქალიშვილი ვარ მაგრამ ამით არცც უპირატესობას ვუმტკიცებ ვინმეს და არც ქადაგებას ვიწყებ, სე რომ ჩემო კარგებო, ღმერთი თვითონაა სიყვარული და რაც სიყვარულით ხდება, არ მიმაჩია იმხელა ცოდვა იყოს, რამდენსაც ბევრი ჩვენი ვაივაჟკაცი თანამემამულე სჩადის,სქესს მნიშვნელობა არააქ:)
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 20:00
ძნელია როცა დამიანს ტვინის უჯრედები არააქ განვითარებული, მასთან საუბარს ჯობია ოთახის ყვავილლებს ელაპარაკო, არ დაგგესლავსმანც:)
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 20:04
P.S ისე , ბატონო ბიძIნა, შეიძლება ადამიანი ისე გაასწორო მიწასთან რო ერტი უცენზურო სიტყვაც კი არ დაგჟირდეს, მთავარია როგორ აზროვნებ, გინება უკიდურესი ფორმაა რომელსაც მხოლოდ ორ Aშემთხვევაში იყენებენ. ერთია აფექტის მდგომარეობა რომელიც ასე თუ ისე გამოსწორებადია და მეორე-აბსოლუტური იდიოტიზმიი,აი ამას კი ვერაფერს ვუშველით. ახლა კი შენ გადაწყვიტე რომელი "დაგემართა"
თეო
11 მარტი, 2012 წელი. 20:07
იცით რაა მე ასე ვფიქრობ და ამით არავის არაფერს ვუმტკიცებ! მე ზოგიერთი უზრდელი ვერ მასწავლის ადამიანმა როგორ იცხოვროს. მოიყვანენ ქალიშვილებს და უბოზდებათ მერე ამიტომ და პირიქით ქალიშვილი არ ყოფილა და ქმრის ერთგული ყიფილა მთელი ცხოვრება.
თეო
11 მარტი, 2012 წელი. 20:09
რა განერვიულებთ გოგოებო ეხლა ადამიანს წერილი აღარ მისდის პოსტით და არამგონია ბიძინას გინებამ მოაღწიოს თქვენამდე :):):) და ჩემამდე კიდე :)
ბიძინა (არაივანიშვილ
11 მარტი, 2012 წელი. 20:11
ხატიელა უბედურო! მაგი შენ გგონია მასე. შენი აზრები დოგმა რომ იყოს ის მათრახიც არ მოგხვდებოდა. იწრიპინე ახლა რამდენიც გინდა.
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 20:12
უბრალოდ მაინც რაგაო შეიგინა თორე რო გითხრა რო ეხა მაგინა და მტელი დღე ლუკმა არ გადამდისთქო,ტყუილი გამომივა, მაგრამ ხო იცი,მაინც ,მაინც:D ბიIძნა, ჯობია ხმა გაკმინდო
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 20:14
რაო ???:D შენ კიდე აქ ხარ პარაზიტო?:D შენს ადგილას წყალს დავლევდი და დავიზინებდი ღრმა ძილით თAნ:D
ბიძინა (არაივანიშვილ
11 მარტი, 2012 წელი. 20:15
თეო მაგი მართალია და მაგაზე უარესებიც ხდება ომ შემთხვევაში თუ ადამიანები არაეკლესიურია. გულით ეკლესიურებში არ ხდება მასე. არ აქვს მნიშვნელობა მე ვარ თუ არა ეკლესიური. კარგი ვარ თუ ცუდი, ეს, ჩემს მიერ ნათქვამი დოგმაა, იმიტომ რომ უფალი იცავს ასე.
მაგდა
11 მარტი, 2012 წელი. 20:16
ბიძინა გპასუხობ ვიცი ქალებზე იყო საუბარი და ამბობ რომ კარგია უმანკოება რასაც ვეთანხმები თუმცა სულ მიკვირს ზრდასრულ ადამიანებზე რატომ არის გამხეცებული საზოგადოება და მთელი ცხოვრება უკვირდეთ სე..ი? ასეთი კატეგორიულები რომელ ქვეყანაში არიან სულელი მუსლიმანების გარდა სიკვდილის დონეზე რატოა ჩვენთან?. ქორწინებას ის სიმაღლე აქვს კი რაც ქონდა ადრე?. თქვენთან ბოდიში და ერთი სული აქვთ როდის დაიწერონ ჯვარი რომ მერე ფეხები ქმარს შემოულაგონ შემდეგ გაშორდენ ლამის იმ თვეში. საზოგადოებას ზუსტად მაგით შეურაცყოფენ. დარღვეული ქორწინება ერთჯერადი ზუსტად სარწმუნოების შეურაწყოფაა მუდმივი ძიება თავის თავში ლამის ისედაც უტოლდება თავისუფალ ურტიერთობას და ადამიანს რომ უნდოდეს საყვარელ ადამიანთან სე..ი რატომ არის ბო..ბა? სიყვარულმა არ იცის თავზე შემოსკუპული ფატა და არ აქვს საზღვარი პირადად ვთვლი, რომ უსიყვარულოდ მითუმეტეს ანგარებით სარეცელის გაზიარება და ზატო ჯვრისწერა ქართული საზოგადოებისთვის ბევრად ამაღლებულია და მაგ სიმართლით იარონ სულ..
11 მარტი, 2012 წელი. 20:26
თეო გამეცი პასუხი ვინ იქნება შემდეგი? ჟ ვ ა ნ ი ა, ი უ ს უ პ ო ვ ი, G ი რ G ვ ლ ი ა ნ ი, შ A ვ ძ ე, გ A მ ც ე მ ლ ი ძ ე, კ რ ი A ლ ა შ ვ ი ლ ი, ხ უ Bუ ლ ო ვ ი, ს A მ ხ ა რ A უ ლ ი, რ ო ბ A ქ ი ძ ე, ვ A ზ ა გ A შ ვ ი ლ ი, ქ ი მ E რ ი ძ ე,........................... .......10-წელი ციხე 14-წლის გვანცა ყუფარაძეს .................... .......ალბათ 20-წელი ციხე სოფო ნიKოლაშვილს.[მათ შედარებით გაუმართლა]. 1937-წელია დღეს. აბა თუ გამოიცნობ ვის მხარეს ვიქნები.
თეო
11 მარტი, 2012 წელი. 20:26
არაეკლესიურადაც ცხოვრობენ და მასე არ იქცევიან ეგ ადამიანის შინაგანზეა დამოკიდებული... რამდენად გახრწნილი გული აქვს. არამგონია აქ ჩვენნმა კამათმა რამე შედეგი გამოიღოს იმიტომ რომ ეს ყველაპერი არ არის ჯანსაღი.
თბილისი... ლუკა
11 მარტი, 2012 წელი. 20:27
ჩვენ ქართველ კაცებს ძოგადად... რატომ ააქვთ გართულება არაქალიშვილებზე, არ მესმის?!... P.S araqaliSvilebSi bo...bs ar vgulisxmob.
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 20:28
თეო. გამეცი პასუხი ვინ იქნება შემდეგი? ჟ ვ ა ნ ი ა, ი უ ს უ პ ო ვ ი, G ი რ G ვ ლ ი ა ნ ი, შ A ვ ძ ე, გ A მ ც ე მ ლ ი ძ ე, კ რ ი A ლ ა შ ვ ი ლ ი, ხ უ Bუ ლ ო ვ ი, ს A მ ხ ა რ A უ ლ ი, რ ო ბ A ქ ი ძ ე, ვ A ზ ა გ A შ ვ ი ლ ი, ქ ი M ე რ ი ძ ე........ ....................................... ........................................ . .......10-წელი ციხე 14-წლის გვანცა ყუფარაძეს .................... .......ალბათ 20-წელი ციხე სოფო ნიKოლაშვილს.[მათ შედარებით გაუმართლა]. 1937-წელია დღეს. აბა თუ გამოიცნობ ვის მხარეს ვიქნები.
თბილისი... ლუკა
11 მარტი, 2012 წელი. 20:29
თეო მართალი ხარ მთავარია ჩვენმა ხალხმა ისწავლონ ჯანსაღი და სწორი აზროვნება.
ბიძინა (არაივანიშვილ
11 მარტი, 2012 წელი. 20:30
მაგდა! მაგი ღრმა ფსიქოლოგიური საკითხია. მაგ დონის შეკითხვებზე ამომწურავ პასუხს ქალბატონი ნანა ჩაჩუა თუ გასცემს. მე კი ასე მჯერა, გულით ეკლესიურ წყვილს მაგეები არ ემართება. იქ ზემოთ ლუკასთან დიალოგში მიწერია ჩემეული წარმოდგენა გაბრიელ ეპისკოპოსის სწავლების მიხედვით, თუ რატომ არ ემართებათ მაგეები გულით ეკლესიურებს. ხოლო რაც შეეხება ურჯულო არაეკლესიურ საზოგადოებას, მათ ფსიქოლოგიაზე ჩემი ცოდნა არ წვდება. მე ტექნიკური დარგის სპეციალისტი ვარ. ქალბატონი ნანა ჩაჩუა მიმაჩნია მე დღევანდელ დღეს მაგ საკითხების ნომერ პირველ სპეციალისთად. არიან სხვებიც, მაგრამ მათი გვარები არ მახსოვს.
11 მარტი, 2012 წელი. 20:30
ლივერპული წადი რა ნუ ანძრევ
თეო
11 მარტი, 2012 წელი. 20:31
ლივერპული-- მოგზავნილი ხარ ვიღაც ხარ :D:D:D:
11 მარტი, 2012 წელი. 20:34
ახლა ეკლესიურობა მოდაშია. მთAვარია რწმენა გქონდეს მორწმუნე იყო ქრისტიანულად და რწმენაში იყო!
11 მარტი, 2012 წელი. 20:35
ყველას ყველაფერზე ბოდიშს გიხდით. პრობაციონერი ვიყავი და სტატიების წერას მაძალებდნენ, ახლა გავთავისუფლდი და დანაშაულს გამოვისყიდი. ვისაც სურვილი გაქვთ ყველა ჩემს მოგვარე მანდილოსანს MოგAტYვნევინებთ, 3-ზომაზე ნაკლები ძუძუ არც ერთს არ აქვს,ჩემს ფეისზე დევს მათი ფოტოები,ხოლო ვისაც გლანძღაVდით ოჯAხის წევრებს შEმოგთავაზებთ,საკმაოდ დიდი არჩევანია. ვერაზე ნაკლები არცერთია ჩემისუბიექტური აზრით.
კუ
11 მარტი, 2012 წელი. 20:37
ყველას ყველაფერზე ბოდიშს გიხდით. პრობაციონერი ვიყავი და სტატიების წერას მაძალებდნენ, ახლა გავთავისუფლდი და დანაშაულის გამოვისყიდი. ვისაც სურვილი გაქვთ ყველა ჩემს მოგვარე მანდილოსანს MოგAტYვნევინებთ, 3-ზომაზე ნაკლები ძუძუ არც ერთს არ აქვს,ჩემს ფეისზე დევს მათი ფოტოები,ხოლო ვისაც გლანძღაVდით ოჯAხის წევრებს შEმოგთავაზებთ,საკმაოდ დიდი არჩევანია. ვერაზე ნაკლები არცერთია ჩემისუბიექტური აზრით.
მაგდა
11 მარტი, 2012 წელი. 20:38
არა უბრალოდ აზრი დააფიქსირე რა გინდა რომ თქვა ხედავ ხალხი საუბრობს კამათობს ზოგჯერ ჩხუბობს შენ რა ვერა და მიშა აგიტყდა ვიცით ისედაც ყველაფერი და ძაან გული ნუ აგვირიე
ხატია
11 მარტი, 2012 წელი. 20:39
ფუუუუუუუუუუ
ლიკა
11 მარტი, 2012 წელი. 20:42
ძველ ფრაზას გამოვიყენებ და ვიტყვი... ლივერპულის და მაგისნაირებისთვის. ღრმათ გაქვთ და გარეთ ეძებთ!
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 20:44
თეო. ხომ ხედავ მე არ გლანძღავ, გადმოდი ნათელ მხარეზე. რატომ არ გამეცი პასუხი ჩახოცილებზე? წარმოიდგინე რომ ერთ-ერთი შენი ოჯAხის წევრი ან ახლობელი რომ ყოფილიყო მერეც ასე იჭიკჭიკებდი? ჰა.
ლიკა
11 მარტი, 2012 წელი. 20:45
თეო დარწმუნებული ვარ არ დაეშვები ვიღაც ვიღაცეების დონეზე. ;)
11 მარტი, 2012 წელი. 20:46
2072-წელი. ნაწყვეტ წიგნიდან ვ ე რ ა ქ ო ბ ა ლ ი ა ს ვნებიანი მოგონებები. 90-წლის შევსრულდი მაგრამ არასოდეს დამავიწყდება 2011-წლის შემოდგომა, ბათუმში ფართიზე ვიმყოფებოდით სამთავრობო ელიტა, მიშა ძაან დათვრა და ყველენი ბათუმის ბასეინზე წაგვასხა, მოგვიანებით მე, ჩიორას და ხათუნას[სილიკონა] საცურაო კოსტიუმების გახდა და ჯგუფური სEქსი შემოგვთავაზა, რაზედაც სამივე აღვშფოთდით, მე შევნიშე მიშას აღგზნებული ტიგო. ჩვენს უარზე მიშას პირიდან დუჟი წამოუვიდა,მომკიდა თმებში ხელი, გასახდელში წამათრია და გაუკუღმAრთებული[უკნიდან]ფორმით გამAუპატიურა,რის დროსაც ყურში ჩამჩხაოდა გAAკუეო, მე გაVიჭინტE, შევეცადე მაგრამ ვერ შევძელი.როდესაც ცხოველური ჟინი დაიკმაყოფილა და ტიგო[ასო] გამოიღო გასახდელში აუტანელი გAნAვალის სუნი იდგა,მიშას ტიგოს თავზე შევნიშნე პომიდვრის ქერქი[კიტრი-პომიდვრის სალათი მქონდა ნაჭამი ფართიზე]. ეს რა არისო დაიღრიალა განრისხებულმა და თავში საფერფლე ჩამარტყა. სავადმყოფოში ტვინის შერყევა დამიდგინეს და ბუAსილი ახლაც მაწუხებს. ძაღლმა დAAტრაწოს შენს საფლავს მიშა.
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 20:47
2072-წელი. ნაწყვეტ წიგნიდან ვ ე რ ა ქ ო ბ ა ლ ი ა ს ვნებიანი მოგონებები. 90-წლის შევსრულდი მაგრამ არასოდეს დამავიწყდება 2011-წლის შემოდგომა, ბათუმში ფართიზე ვიმყოფებოდით სამთავრობო ელიტა, მიშა ძაან დათვრა და ყველენი ბათუმის ბასეინზე წაგვასხა, მოგვიანებით მე, ჩიორას და ხათუნას[სილიკონა] საცურაო კოსტიუმების გახდა და ჯგუფური სEქსი შემოგვთავაზა, რაზედაც სამივე აღვშფოთდით, მე შევნიშე მიშას აღგზნებული ტიგო. ჩვენს უარზე მიშას პირიდან დუჟი წამოუვიდა,მომკიდა თმებში ხელი, გასახდელში წამათრია და გაუკუღმAრთებული[უკნიდან]ფორმით გამAუპატიურა,რის დროსაც ყურში ჩამჩხაოდა გAAკუეო, მე გაVიჭინტE, შევეცადე მაგრამ ვერ შევძელი.როდესაც ცხოველური ჟინი დაიკმაყოფილა და ტიგო[ასო] გამოიღო გასახდელში აუტანელი გAნAვალის სუნი იდგა,მიშას ტიგოს თავზე შევნიშნე პომიდვრის ქერქი[კიტრი-პომიდვრის სალათი მქონდა ნაჭამი ფართიზე]. ეს რა არისო დაიღრიალა განრისხებულმა და თავში საფერფლე ჩამარტყა. სავადმყოფოში ტვინის შერყევა დამიდგინეს და ბუAსილი ახლაც მაწუხებს. ძაღლმა დAAტრაწოს შენს საფლავს მიშა.
თეო
11 მარტი, 2012 წელი. 20:47
უკაცრავად აქ რა შუაშია ეგ თემა? ამას ვერ მივხვდი
ნაცნობი
11 მარტი, 2012 წელი. 20:48
სოფო ნიკოლაიშვილს რა დაემართა?
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 20:49
ღმერთო გვიცოცხლე ჩვენი ღ მ ე რ თ ი მ ი შ ა. ჩრდილოEთ კორEის ლიდერის გარდAცვალების გამო ვინც არ იტირა, 15-20 წელი სასჯEლი მიუსAჯა მისმა შვილმA და მემკვიდრEმ, ვის ტირილ-ქვითინის გულწრფელობაშიც ეჭვი შეიტანა 5-10 წელი. ჩვენც იგივე გველოდება, როცა მიშA მოკვდEბა, ედუAრდ სAAკაშვილი[დიდი ბიჭი იქნება მაგ დროს]ყვEლას დAგვიჭერს და გადაგვAგასლახებს ვინც არ ვიქVითინებთ. ვისაც გვინდა სასჯEლის თავიდან აცილება,გასწავლით როგორ უნდა იტიროთ და იქვითინოთ 150 სAAვადმყოფოს კიბეებზე. 21-ე საუკუნის აღმაშEნებელოოოო, როგორ გიყვAრდა ამ კიბეებზე დგომა შE საწYალოოოო, ვაი, ვაი, ვაი. თან მოაჯირEბს თავი უნდა ურტყAთ.
ლიკა
11 მარტი, 2012 წელი. 20:50
თვითონ თუ ხვდება ეგ საწყალი?... :))
მაგდა
11 მარტი, 2012 წელი. 20:50
ლივერპულო ასე რატომ ჭედავ?
თეო
11 მარტი, 2012 წელი. 20:51
ლივერპული როცა ვერას და მიშას ეგ ამბავი კონდათ იქ იყავი?
თამამი გოგო
11 მარტი, 2012 წელი. 20:54
მე მივესალმები რომ აღარ იყოს საქართველოში 30 ცლის და მეტი ქალიშვილები. ვუსურვებ სასურველი კაცის გამოჩენას დროულად, ასეთი კაცების მომრავლებას საქართველოში.
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 20:56
ლიკა. რას ვწერ არასწორს ჩახოცილებზე მაწაკო? თუ გინდა სიას გაგიგრძელებ წერტილების მაგივრათ, აგრემც გრძელი მოგხვდეს თეთრ დუმEბში.
თამამი გოგო
11 მარტი, 2012 წელი. 20:56
ასევე ვუსურვებ კაცებსაც მალე შეგხვედროდეთ თქვენი საოცნებო პრინცესები და ბედნიერად გეცხოვროთ სანამ სიკვდილი არ დაგაშორებთ
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 21:05
ნაცნობი. 20-წლის ჟურნალისტი სოფო ნიკოლაშვილი დაიჭირეს სიბAშვილების მაფიის წევრის, გიორგის განზრახ მკვლელობის მცდელობისთვის. გიორგის მამა[ ნაგაიშნიკარი ]პროკურორია,ბიძა ვიცე-გუბერნატორი, თვითონ ძაღლია. სოფოს მამა ქართული ოცნების წევრია. დასკვნის გაკეთება შენთვის მომიNდვია.
ნაცნობი
11 მარტი, 2012 წელი. 21:10
რა ცუდია მემგონი ვიცი ეგ გოგო დროებით არ ვცხოვრობდი და ოპოზიციური არხებიც ნაკლებად ვიცი ამიტომ ბევრი რამე არ ვიცი (გირგვლიანი მახსოვს)
ლიკა
11 მარტი, 2012 წელი. 21:10
ლივერპული რა იყო ავარდი?!
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 21:16
თეო. მე იქ არ ვიყავი,მაგრამ იქ მყოფი მიშას დაცვის წევრის და ჩემი მეგობრის,[არც ისე ახლო,ყოფილი მოჭიდავეა, ადრე ერთად ვარჯიშობდით ნაკრებში]ნალაპარაკები მხატვრულათ შევალამაზე.
ნაცნობი
11 მარტი, 2012 წელი. 21:23
თუ მართალია ცუდია და ამაზრზენი
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 21:29
ნაცნობი. მაესტრო GE აკრიფე. ნანა ლეჟავას < კვირის რეპორტაჟს>ამოგიგდებს,რამდენიმე გადაცემას უყურე და შეიძლება შოკში ჩავარდე.[თან ყველაფერი ფაქტებით დადასტურებული]
ნაცნობი
11 მარტი, 2012 წელი. 21:34
იქნება გული გამსიკდეს ამ ღამე ხვალაც ვნახავ და დღესაც
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 21:36
ლიკა. არ ავარდი, კარგათ ნახე ზემოთ პირველმა ვინ იბილწსიტყვავა მე და შენში.
ლიკა
11 მარტი, 2012 წელი. 21:39
რა თქმა უნდა ავარდი. :) არაუშავს. ხდება ხოლმე. რობოტები ხომ არ ვართ რომ უემოციოთ ვიყოთ. თუმცა ახლა ისეთ რობოტებს იგონებენ რომ ადამიანზე მეტი მგრძნობიარეები არიან და ემოციურები. :D თუმცა კი ქალიშვილობა და არაქალიშვილობა "მაგრად" კიდიათ... :D
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 21:50
დრონი-ჯიმ და პრესა-ჯიმ დამბლოკეს, წუხელ კაზინო რიციში ზანგ კრუპიეს სახეში ფიშკები მივაყარე და იქაც გამაშავეს, გული დამწყდა, ცნობილი ფეხბურთელები და მსახიობები შემოდიოდნენ. ლიტველი გელფრენდი გამექცა, შვილი მინდა და შენ ამაზე არ ფიქრობო,ძლივს ვასწავლე ქართული საჭმელების კეთება, ვზივარ და ბოღმას ვანთხევ.
ნაცნობი
11 მარტი, 2012 წელი. 22:00
არ შეიძლება ამ ცხოვრებაზე ჩაბოღმებადა დაგრუზვა როცა წინ მთელი ცხოვრებაა მშვენიერი გასავლელი მოგცლია სანერვიულოდ
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 22:02
ლიკა. 1,70-ზე დაბალი თუ არ ხარ, მკერდი 3-ზომაზე პატარა თუ არ გაქვს,შავი თუ არ ხარ დაგეხმარები ლონდონში ჩამოსვლაზე, თუ ინგლისური არ იცი მოგაწყობ რუსულ ან ლიტვურ კაფეში, [რუსული დაგჭირდება]კვირაში400-500ფუნტი, თუ ინგლისური იცი უკეთესი ვარინტებია,
ნაცნობი
11 მარტი, 2012 წელი. 22:07
ვიღაცას ბედი გაეხსნა გამოიყენე ქალო შანსი
11 მარტი, 2012 წელი. 22:09
ლიკა. ხო სულ დამავიწდა, უშობელა უნდა იყო. კახელმა რო მუშტი ჩასხო თავის ბიჭს თავში ხო იცი, რაც ეგ შენი გოგრა გამოძვრა იქიდან, იმი შემდეგ ყველაფერმა გემო დაკარგაო.
მაგდა
11 მარტი, 2012 წელი. 22:15
ადამიანს დეპრესია ქონია და რაა დაცინით ვერ გავიგე?
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 22:16
ნაცნობი. ვიღაცას რატომ? ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს თუ აკმაყოფილებ შენც გეხება,მაესტროს პოვნაზეც წვალება არ დაგჭირდება.
თეო
11 მარტი, 2012 წელი. 22:19
ლივერპული ფიშკები არ უნდა მიგეყარა მანდ შეცდი :)
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 22:20
დღემ როგორ მოიმატა,ასწორებს, შვიდის ოცი წუთია და ეხლა ბინდდება.
ნაცნობი
11 მარტი, 2012 წელი. 22:21
მე გარეგნობით კი დავაკმაყოფილებ შენს მოთხოვნებს მაგრამ თვითონაც მომთაბარე ცხოვრება მაქვს და როგორ იქნება აბა? მანდაურებმა ასე სატიკად რატომ გაგიცრუეს იმდები კაცები არ იძახდით უცხოელები მაგარი ქალები არიანო? რუსები უკრაინელები ლიტველებიო და ასე
მაგდა
11 მარტი, 2012 წელი. 22:29
მაგრები არ არიან ისინიც ჭედავენ
11 მარტი, 2012 წელი. 22:35
ჩვენთან ღამეა
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 22:47
თეო. რულეტს ვთამაშობდი,ცოტას ვაგებდი,23 იკო ბოლოს მოსული ციფრი,23-ის შემდეგ 32-მა იცის მოსვლა ან 32-ის მეზობლებმა[მოთამაშეები მიხვდებიან] ერთი ხელით მეზობლებში ჩავალაგე ფიშკები, ამ დროს დაატრიალა კრუპიემ შარიკი,მეორე ხელით 50ფუნტი ჩავდე32-ში,[შარიკი ჯერ კიდევ ტრიალებდა] მოვიდა 32, აიღო მსხვილტუჩება ზანგალამ ის 50 ფუნტი და უკან გადმომიყარა, ნოუ მორ ბეთს ვთქვიო და მერე დადეო,1800ფუნტი ამომაცალა ჯიბიდან,გარშემო ყველას გაუკვირდა, მეც ავიღე და მექანიკურათ სახეში მივაყარე,მასე არ მინდოდა,უბრალოთ მივაყარე, აჰა ეს 50-იც შეიტენეო,მაგ პონტში და სახეში მოხვდა,ვნანობ. პარასკევს ბლომათ მოვუგე და საერთოდ კრუპიეები ყოველთვის ცდილობენ მოთამაშის მდგომარეობიდან გამოყვანას
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 22:57
ნაცნობი. კაცები რას იძახიან არ ვიცი,მაგრამ ჩემთვის ქართველი გოგოები N-1-ბი არიან.[თვალებს სხვანაირათ აბდღვრიალებენ] სამ ლიტველ-პოლონელ ნაშას ერთი ქართველი კოპწია გოგო მირჩევნია.
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 22:58
ნაცნობი. რომელ ქალაქში ხარ?
ნაცნობი
11 მარტი, 2012 წელი. 23:03
ახლა თბილისში ვარ და ივნისის 10 ში ვბრუნდები ბარსელონაში სამუშაოდ მივდივარ კვლავ ბევრი ქართველია უზომოდ თავი საქართველოშიც მეგონა
ლივერპული
11 მარტი, 2012 წელი. 23:13
ნაცნობი. რა ვიზა გაქვს?ლონდონში ვერ გაქაჩავს?რა ხელფასი გქონდა თუ საიდუმლო არ არის,მე ვიცი რომ ბავრათ ნაკლები ხელფასებია ბარსელონაში აქაურთან შედარებით. ბარსა[ფეხბურთი]მაგრათ მიყვარს.
margalita deida
11 მარტი, 2012 წელი. 23:18
KARGIA KARGAD VIXALISE.ABA GAVAGRDZELOD,GAVAGRDZELOT MIYVARS GANATLEBOULI XALXIS (dialogi)
თეო
11 მარტი, 2012 წელი. 23:34
ლივერპული მაგაში გეთანხმები რომ ქართველი გოგოები თვალებს სხვანაირათ აბდღვრიალებენ.. როცა შეყვარებულთან ერთად ვარ ვაკვირდები როგორი დანთებული თვალებით ჭამენ ხილმე :D კრუპიეებზე არ გეთანხმები ნუ შეიძლება ვიგაც მასეთია მაგრამ ყველას ერთად ნუ ხარშავ :) ნაცნობი ამბავია ეგ ჩემთვის :):)
ნაცნობი
11 მარტი, 2012 წელი. 23:51
კი მეც მიყვარს ბარსა. ადვილი ენაა ჩემთვის ხალხიც არ არის ცუდი. ესპანეთის ზოგიერთი ნაწილი ისეთია არა ბარსელონადანაც თვითონ იქაურები გარბიან ამერიკაში სამუშაოდ. ჩვენ პროგრამა გვაქვს მაღაზიებს ვხსნით თბილისში ერთობლივად ესპანური იქნება. ისე იქ ადრე ოჯახში ვიმუშავე და ხელფასების მხრივ რა გითხრა გაჭირვებისაა უფრო ბიზნესი ჯობია ამიტომცა აქვთ ქარტველებს ბიზნესი. ჩემებმაც გახსნენ რესტორანი
რა ნაროდი მოძრაობს :
12 მარტი, 2012 წელი. 00:03
ვაიმე ამდენი კომენტარი არ მინახავს სტატიაზე ჯერ:D:D:D:D დახოცეთ ერთმანეთი ვინც ადრეულ ასაკში იწყებს ადრევე ასრულებს ოჯახის დანგრევით არ მაქვს ლაპარაკი "ლოვეებზე"და სხვებზე........ ანუ მეუღლეებიი რო ხდებიან მერე ხვდებიან თურმე ვერ გაუგეს ერთმანეთს მოკლედ ეს ჩემი აზრია ჯობია არც ადრე და არც ძააან გვიან ყველაფერმა თავის დრო იცის;);)
ლივერპული
12 მარტი, 2012 წელი. 00:09
თეო. აქ როგორ არისზუსტდ ვიცი და გეტყვი. კრუპიეს ხელფასის გარდა აქვს პრემია და რა შემთხვევაში: შემოვიდა კლიენტი, დაახურდავა 10 000 ფუნტი, დადგა[დაჯდა] მაგიდასთან და წააგო მთელი ფული ერთ დილერთან, 100 ფუნტს უხდიან ექსტრას, შესაბამისად20 000-ზე 200ფუნტს.იტალიელი მეზობელი მყავს და 700-1000-მდე მოაქვს ხოლმე ხანდახან.
media
12 მარტი, 2012 წელი. 00:14
magari yle xar bidzina xar tu rac xar raa amxela kaci dgexar da agineb ak kalebs ar gitydeba mainc mara magari yle xar magito gaweria eg saxeli mogityan dzalit jkviani da dzalit eklesiuri dedis muteli she yle kaco vigaca xar midi da magine exla daglamde sanam ar daiglebi da ar mogbezrdeba . bolos rodis sheezxe shen yles shen titon ar gaxsovs agar gidgeba da wer ak ragac yleobebs gamzdels shsveci shensas sopleli dedis muteli. bodishit xalxno ucenzurobistvis da utaktobistvis
თეო
12 მარტი, 2012 წელი. 00:21
არა ა მასე არაა ეგ ზუსტად ვიცი. კრუპიესაც დიდი ნერვები უნდა იცი რამდენი დარტყმული შედის კაზინოში? კი გეცოდინება.
მარიკუნა
12 მარტი, 2012 წელი. 00:23
იცით რას გეტყვით????მოეშვით სხვის ტრუსიკებში ქექვას და თქვენსას მიხედეთ,ბიჭებს ეხებათ,რა წაიგეთ ტვინიიი:@ ეკლესიას და ბიბლიას რომ ახსენებ არაივანიშვილ შენ პატიოსანი ხარ???! ქალზე რომ გაქვს გართულება,სწორედშენნაირი კაცები არიან ქართველები ეკლესიას ამოფარებული და რქიანები,თქვენ რომ მრუშობთ კაია ხოო????!!! და ქალმა რომ გაიხედოს კაცისკენ ეს როგორ შეიძლება არა ეკლესიურია ხოო,ვაი თქვენს პატრონს! ქართველისნაირი უვარგისი არც ერთ ერს არ ყავს,მამიდაშვილს ყავს გერმანელი ქმარი და ძალიან ბედნიერია,მანდ თქვა ქართველებს ყველაზე უვარგისი კაცები გვყავსო,მართლაც რომ არც ქმრად ვარგიხართ,არც ძმად და არც მამად,გოგოებო წადით ამ უვარგისი საქართველოდან თორემ ასეთ ხეპრეებთან არც დაწოლა ღირს და მითუმეტეს ქორწინება,ყველა ბიჭმა კიდე ეკლესიის სახელით ქადაგებას და ამ დროს გინებას შეეშვას,მეზიზღება ქართველი მამაკაცის ტიპაჯი უკვე რააა
თეო
12 მარტი, 2012 წელი. 00:26
მარიკუნა ყველას ერთად ნუ ხარშავ თუ შეიძლება. მე ძალიან კარგი მამაკაცი მყავს გვერდით. ხოო ხოო ვმარიაჟობ :D
media
12 მარტი, 2012 წელი. 00:31
marikuna egrec araaa tooo yvela ertnairi araa chem tavze ar mak lapraki maraaa ra pontia prosta nu geshinia arian sakartvelshi magari kacebi elementaruli mamashenic magari kacia ;))) prosta is bidzina ivanshvili bodishit mara mainc magari ylea ra ))))) ai dzaan pikia tipi
ლივერპული
12 მარტი, 2012 წელი. 00:56
წავედი, კარგათ იყავით.პატიების წერილი დამაწერინა რიცის მენეჯერმა მთლად უფროსის სახელზე, ყველაფერს კამერით ნახავენ და შეიძლება გაპატიონო,თუ არა და სხვა კაზინოს კარტაჩკაც მაქვს, გოლდენ-კაზინო ჰქვია,ცოტა ბანძი კაზინოა,ჩინელები დადიან,ერთ ხელით კარტოფილის ჩიპსებს ჭამენ, მეორეთი ფიშკებს ალაგებენ,ცხიმი თუ ჩამოეწუწათ იდაყვით წმენდენ. მთავარია მოუგო, ფულს გოლდენიც იხდის.
12 მარტი, 2012 წელი. 10:04
მარიკუნა სანამ რამეს დაწერდე კარგად გაიაზრე თავში ხოლმე. მე ვარ ქართველი ვაჟკაცი კაცი რომელიც ქართველ ქალებს და გოგოებს ყველაფრის მიუხედავად დიდ პატივს ვცემ. ასე რომ მარიკუნა როცა კაცებზე დაიწყებ რამის ლაპარაკს დაკონკრეტე ხოლმე და ზუსტად დაასახელე ეგეტი კაცები.შენ გეტყობა იმედგაცრუებული ხარ დზალიან.
თბილისი... ლუკა
12 მარტი, 2012 წელი. 10:05
მარიკუნაზე რაც წერია მე ვარ ავტორი
მიუ-მიუ
12 მარტი, 2012 წელი. 10:51
ეკლესია გვიცავს სტრესული მდგომარეობისგან, მაგრამ ორგანიზმში მიმდინარე ფიზიოლოგიურ დარღვევებს რა შველის, იქნებ დაწეროს ვინმე ჭკვიანმა?
ვახო
12 მარტი, 2012 წელი. 14:38
მარიკუნა- Shen stajiani dzukna iqnebi rogorc chans :-) :-D
თეო
12 მარტი, 2012 წელი. 14:56
მიუ-მიუ სeqსი გამოსავალი არ არის თუ ეს გაინტერესებდა.
:D
12 მარტი, 2012 წელი. 17:09
ბოლოში ის გვითხრეს რომ აბა 17 წლის ზემოთ ვინც ზართ აბრიგინებულზე შესკუპდიტო რა ეგრე გამოვიდა :დ
უცხო
12 მარტი, 2012 წელი. 19:04
რა სიბინძურეა ზოგიერთის კომენტარებში! სანამ საქართველოში ვიყავი მანამ არ მცოდნია როგორ სიბნელეში ვცხოვრობდი. ქართველო კაცებო, (უმრავლესობას ვგულისხმობ) გაიხედეთ სხვა ქვეყნებში და ნახავთ რა არის ქალი და რას ნიშნავს ქალის პატივისცემა! ან წიგნები მაინც იკითხეთ! ქალები არ ვართ უგრძნობლები, კაცს გაუჩინა ღმერთმა ბუნებრივი მოთხოვნილებები და ქალს არა? რატომ გარბოდნენ ქართველი კაცები რუსის ქალებში? იმიტომ რომ საქართველოში ტაბუ იყო ეს ყველაფერი და ამ ტაბუს თქვენც უწყობდით ხელს იმიტომ რომ უაპკო ქალს ეშინოდა რომ არავინ მოიყვანდა ცოლად და იყო უსასრულო მოლოდინში. ღმერთს არა მგონია იმ ქალიშვილების ტანჯვა უხაროდეს ვისაც თავისუფლება უნდა და იკეტება საკუთარ თავში. დასვით კითხვა: ნუთუ ეს მილიონობით ადამიანი ქალი თუ კაცი ვინც თავისუფალ სექსუალურ ცხოვრებას ეწევა ყველა უნდა წარწყმდეს იმქვეყნად? არალოგიკურია ხომ? ის ქალები კი ვინც ცხოვრებას სწირავენ უღირს ქმრებს რესპექტ! ყველაზე დამღუპველი უვიცობაა.
ვენდეტა
12 მარტი, 2012 წელი. 21:33
ყველა მოღალატე ქალს გავAრტYი მეეე :-), და კიდე იმ კაცს რა ვუთხარი სხვის "ნაXმAრ" ქალს რომ მოიყვანს ცოლად :-D
12 მარტი, 2012 წელი. 22:02
ვენდელა ჯილაააააა
12 მარტი, 2012 წელი. 22:05
ვენდელა გამცჰირვალეა შენი რქები?
ნოდარი
13 მარტი, 2012 წელი. 00:12
liverpuli, არ ვიცი, რა ვუწოდო იმ ადამიანს,რომელსაც არ უხარია საქართველოს წინსვლა!!! ის ძვრები, რაც საქართველოშო ხდება!!!და ეს ყველაფერი სააკაშვილის და მისი ჯგუგის დამსახურებაა! და ვისაც ეჭვი ეპარება,გაიხსენოს შევარდნაძის პერიოდი.ასე რომ,კი არ უნდა ლანძღავდე მიშას,არამედ-უნდა აქებდე!!!გაიგე??? ცოტა აზრზე მოდი და ხიდზე გადი!!!
13 მარტი, 2012 წელი. 00:50
ნოდარის ვეტანხმები.
მიუ-მიუ
13 მარტი, 2012 წელი. 09:56
თეო 12 მარტი, 2012 წელი. 14:56 მიუ-მიუ სeqსი გამოსავალი არ არის თუ ეს გაინტერესებდა. ----------- შენ რა იცი რაა გამოსავალი და რა არა? 3 ექიმის დასკვნა მიდევს, დიაგნოზი ერთიდაიგივე, რჩევა: "გათხოვდი!" ან ოპერაცია საშვილოსნოს შესაძლო დაკარგვით. ძალიან გთხოვთ, ნუ აფრქვევთ აქ იმ სიბრძნეს, რომელიც არ გაგაჩნიათ!
ბბბბბბბბ
13 მარტი, 2012 წელი. 13:35
ბიძინა არაივანიშვილს! კი გასაგებია რასაც ამბობ მაგრამ ასეთი ტერმინოლოგიით რო საუბრობ შენ ღვთის მოსავი ხარ? მგონი სახარებაში ასე არსად წერია იბილწ სიტყვავეო და ესეც არა ნაკლებ მომაკვდინებელი ცოდვაა. და შენ ამით ვითომ ღვთის მოსავი ხარ? ყველაზე დიდი მკრეხელი აქ შენ გამოდიხარ რადგან ღვთის სახელს ამოფარებული ბილწ სიტყვაობ.
ვენდეტა
13 მარტი, 2012 წელი. 16:16
rqa ager maqvs qvevit da tu gnda naxe gamchvrvalea tu ara, shen rato agewva shen sanam gatxovdebod sxvam gixmara albat, pu tqveni :-D
ინტონაციას გაუმარჯოს
13 მარტი, 2012 წელი. 20:15
გაინტერესებს კაცები ხუტი მყავდა ტუ ექვსი?? ნერვები ტაწყვეტასა გაქვს მგონი გაკლია სეKსი
ინტონაციას გაუმარჯოს
13 მარტი, 2012 წელი. 20:16
როგორც მიხვდი ის უსახელოც მე ვიყავი
ინტონაციას გაუმარჯოს
13 მარტი, 2012 წელი. 21:23
ტავხედი კაცი არ მიყვარს ბრიყვებს ვარიდებ სახეს, ვენდეტა სადაც შემხვდები დაგიტრიალებ შაკებს
ინტონაციას გაუმარჯოს
13 მარტი, 2012 წელი. 21:57
სხვამ გიხმარაო რომ ამბობ მე მგონი მიწვევ დუელში, ვენდეტა დროა დაწყნარდე უკვე შევები უღელში..
ლიკა
14 მარტი, 2012 წელი. 11:50
და ვენდეტა თუ ისეთ კაცს რა უთხარი რომელსაც სხვის ნახმარს მოიყვანს... მაშინ შენისთანა კაცს რა ვუთხარი ცოლს რომ სხვა უბახებს?... :))
ანი
14 მარტი, 2012 წელი. 12:22
ქართველ კაცს ხო გინებაში ვერავინ დაედრება, სხვა რა შეგიძლიათ თქვე ჭორიკნებო და ტრიპაჩებო,ახლა ეკლესიას ამოფარებულებმა დაიწყეთ (ვითომ) ბრძნული აზრების ამოფრფვევა? ნეტა საკუთარი თავის როდის უნდა შეგრცხვეთ?
ინტონაციას გაუმარჯოს
14 მარტი, 2012 წელი. 12:27
ანი ლიკა გეთანხმებით
ვენდეტა
14 მარტი, 2012 წელი. 15:00
ინტონაციას გაუმარჯოს- რამე ვერ მოჩამო ვენდეტას :-)
ინტონაციას გაუმარჯოს
14 მარტი, 2012 წელი. 15:15
ჰელოოოოოოოოუ
ინტონაციას გაუმარჯოს
14 მარტი, 2012 წელი. 15:16
რამე თუ არაპერი??
ინტონაციას გაუმარჯოს
14 მარტი, 2012 წელი. 15:38
ხომ გითხარით ,რომ უზრდელი კაცუნა ხართ,არ იცით საუბარი თქვენ მეცოდებით .აგარ გავაგრდზელებ ისედაც ბევრი დრო გაჩუქეთ. მე გავერთე თქვენ კი ბრიყვად გაგიცანით და ესევე დარჩებით.
ვენდეტა
14 მარტი, 2012 წელი. 23:15
ინტონაციას გაუმარჯოს-აუ რა რითმებია, გალაქტიონს შეშურდებოდა :-), მასხარა ხარ პოეტი კი არა :-D
ინტონაციას გაუმარჯოს
15 მარტი, 2012 წელი. 01:45
პოეტი??გამაცინე ისიც არ იცი პოეტი რას ქვია..მე შენნაირ ბრიყვებზე ვწერ და ვიცინი..გალაქტიონი??რა მოსატანია ამ უაზრო ლექსებტან არ გცხვენია.
15 მარტი, 2012 წელი. 11:49
ძIრს ბნელი საქართველო!!!
Anonymous
15 მარტი, 2012 წელი. 18:46
ნწ ნწ ესაა დღევანდელი ქართველი ქალი? ქართველი ქალი კი არა აქ ''თეო'' ''მარიკუნა'' და იზვინით თუ ვინმე გამომრჩა ეგეთები ხართ ფეისბუქში ჩარჩენილი პატარა ბოზუნიები, თითაობით საქმეს ვერ უშველით რადგან სისხლში გაგიჯდათ უკვე გადაჯიშება. როგორც არ უნდა იტრიალოთ ტრრაკი მაინც უკან გექნებათ. :)
ეთო-ეთო
15 მარტი, 2012 წელი. 21:45
გათხოვების პირველი წამალი არის ეკლესია. ჩემმა დაქალმა და ბიძაშვილმა იმდენი ილოცეს, იარეს ეკლესიაში, აღსარება თქვეს და ეზიარნენ, რომ ორივე ძაან ბედნიერად გათხოვდა. მოსიყვარულე და სამაგალითო ოჯახი შექმნეს, ერთს 1 წლის შვილი ჰყავს, მეორეს შვილი არ უჩნდება, რასაც იმას ვაბრალებ, რომ გათხოვდა თუ არა, ეკლესიაში სიარული შეწყვიტა:))
ვაიმეეეე:DDD
16 მარტი, 2012 წელი. 11:48
ბიძინა ხარ თუ ვიღაცა რა სიტყვებს წერ და ვაფშე ვინ ხარ წადი რა დაიძინე შვილოოო,
ვაიმეეეე:DDDD
16 მარტი, 2012 წელი. 11:52
შენ რა უფლება გაკ ვაფშე აქ რო ლანძღავ მაგ გოგოს არ გცხვენია???ნეტა სადმე მანახა შენი თავი რო მოგკლავდი შე მართლა სატანააა, შენნაირები არიან რო აჩლუნგებენ კაცობრიობას მაგრამ აი შენ დაგლიჯეეე, აეეე ყრუუუ სოფელიიიიიიიიიიიიიიიიი, მაგრად ვიღადავეეე, სატირალი თუ არა მაგარი სასაცილო კი ხარ ხო იცი:DDDDDDDDDDDDDDვაიი აღარ შემიძლიააა:DDDDDDDDDDDგავსკდი სიცილით, აბა შენ იცი ეხლა აკრიფე რაც შეიძლება უწმაწური სიტყვები:)), ხვალე არ ვნახოო რა შენი გინებით მოტყნული ქალებიიი:DDDD
ინტონაციას გაუმარჯოს
16 მარტი, 2012 წელი. 12:31
ვაიმეეეს... რა ადამიანი და რა სული აქვს ეტყობა საუბარში.არ იცნობს ხალხს და უწმაწურად აყენებს შეურაცყოპას.მე ვპიქრობ გავაგრძელო ვენდეტას მიმარტ (პოეზიის 1 წუთი)რას მირჩევ შენ ვაიმე ???მე მგონი ეხლა შერიგებაზე დაუწერ ე??ტუ არ არის გირსი?ტუ როგორი უნდა იყოს კაცური კაცი??ეს ბოლო მომეწონა ,მაგრამ ამპიბია მაგის ტვინისთვის გადატვირთვა იქნება..
ვაიმეეეე
16 მარტი, 2012 წელი. 16:41
ინტონაციას გაუმარჯოს-აზრი??? მას ხომ შენ გალაკტიონში აერიე:)))))))))))))))ესეთი სულელური შედარება ვგონებ კაცობრიობას არ ახსოვდეს
ინტონაციას გაუმარჯოს
17 მარტი, 2012 წელი. 00:22
მე გულის გაჩერება და სიცხვილი ვიგრძენი,გულახდილად ვაგიარებ..გეთანხმები არ არსებობს ესეტი შედარება..
LOL
18 მარტი, 2012 წელი. 02:05
"Когда указываешь пальцем на других, посмотри что три других пальца указывают на тебя самого .." : )
ლეკა
18 მარტი, 2012 წელი. 04:10
ბიძინა არაივანიშვილო,მაპატიე ასე რომ შემოგეჭერი პირდაპირი მომართვით,მაგრამ......აბსოლიტურად გეთანხმები,იმაში რასაც ამბობ...და ბევრგან მომწონებია შენი დაკომენტარებული....თუ სხვა პიროვნებაცაა აქ შენი სახელით ვერ გავიგე....ხო და ამდენი იმიტომ ავხსენი რომ,შენი ბინძური სიტყვების წაკითხვაც კი შემრცხვა...ამას კონკრეტული პიროვნებების გარდა,(ვინც გაგაღიზიანა),ათასობით ადამიანი კითხულობს....შენი ნათქვამი ფრაზები,თუ მაგას ფრაზები ქვია,არც ერთ ნორმებში არ ჯდება რააა....მასეთი გინებაა არც არასოდეს მსმენია ძმაოოოოო...ვაი იმათ ვინც გამოიწერეს კიდე.:D:D:D:D:D ძაან დამაინტერესდა რამდენი წლის ხარ??? შენი მსჯელობიდან გამომდინარე არც ისე პატარა უნდა იყო,რომ ვიღაც ვიგინდარების გამო საკუთარი მეობა შელახო.სულ ეს მინდოდა მეთქვა და მეკითხა.ამ თემის განხილვას კიდე არ ვაპირებ,ვისაც სად და როგორც უნდა ისე გაუფრთხილდება თავის 300 გრ. ხორცს:D:D:D:D:D:D
18 მარტი, 2012 წელი. 07:33
ბიძინა ხარ თუ ვინ ხარ წადი რა გაიარე. რეებსა წერ თუ აზრზე ხარ. შენ მე უნდა მასწავლო ჩემი ცხოვრება როგორ ვიცხოვროო??? და საერთოთ რა სიტყვებს ხმარობ. შენ რომ მართლა კარგი ადამიანი იყო და რამე მოსაწონი გამოდიოდეს შენი თავიდან კიდევ ხალხი გაითვალისწინებდა. ნეტა ვის აინთერესებს შენი მოცღვრება
18 მარტი, 2012 წელი. 07:45
ეს ივანისშვილი ავათ უნდა იყოს. რა შეჯამა გული ე.ი. ყველას გამოეკიდა ყველა სიტყვაზე. შენ გონებით დაავადებული უნდა იყო
ბიძინა (არაივანიშვილ
22 მარტი, 2012 წელი. 13:04
უცნობო. ტყემალზე ზიხარ და რა კურკებს სროულობ იქედან თავადაც არ იცი. მე რა გული შეგიჭამე. როგორ, შენ თუ წერ შენს აზრს მე ვერ უნდა დავწერო? იმიტომ რომ შენი საწინააღმდეგოა? მაგას ვერ მოგართმევ. მიდი და წაიკითხე სადაა ვინმესადმი ჭკუის რიგება ჩემს ნაწერებში. ვიღაცის მოყოლილს აყოლიხარ და უაზრო შემოტევებს მიწყობ. მაგია ჭორიკნობა რაც შენ დაგმართია ახლა. თუ სიმართლე გიყვარს და ოდნავ მაინც გონება გიმუშაობს, ჩემს პოზიციას შანსი არაა რომ შეედაო. ხოლო თუ ჩემი გინება არ მოგწონებია, იმას რატო არაფერს არ ეუბნები ვინაც გინებაში გამომიწვია? სადაა აქ შენი ლოგიკა და სამართალი? დასკვნა ერთია: არ გაცნობიხარ საკითხს რას ვდაობ! ისე, სხვისი მოყოლილით მელაილავები მაქედან. კარგი ჩემთან არაფერი, ცხოვრებაშიც მასე იქნები შენ და კიდეც გექნება აწყობილი "ფანდურივით" ალბად. ღმერთმა ხელი მოგიმართოს. :-)))
ბიძინა (არაივანიშვილ
22 მარტი, 2012 წელი. 13:24
ლეკა. არამგონია ჩემი სახელით სხვა ვინმე წერდეს. დიდი მადლობა იმისათვის რაც მოგწონს ჩემში. დიდი ბოდიში იმისათვის რაც არ მოგწონებია ჩემში.
23 მარტი, 2012 წელი. 11:33
ბიდზინა არაივანისჰვილო-არ გაქვტ უფლება გმერტის ხსენების..მორცმუნე ადამიანები არც სჰენნაირად მსჯელობენ და არც სჰენნაირად იყენებენ ასეტ სასჰინელ სიტყვებს..ყვავს რა ქონდა ბუს გაქონდაო სჰენზეა ზედ გამოცჰრილი...ქარტველ ქალბატონებსჰი კი არა ქარტველ მამაკაცებსჰია პრობლემა ამას ფსიქოლოგების მეცნიერებიც და საზოგადოებაც ადასტურებს...ტუმცა საკუტარ ტავსჰი კი არ ედზებს სისუსტეებს ხელს ახოცავტ სუსტი სქესის ცამომადგენლებს...ტუმცაგა ასე იცის პირი მატ ეცვის ვისაც პილპილა აქვს ნაცჰამი...ეგ ამყრალებული პირი გაიცმინდე და გმერტი ეკლესია ხატი და რცმენა მერე ახსენე...სჰენი ბილცსიტყვაობიტ გმობ უფალს..და ამისტვის მოგეკიტხება დზალიან მალე...ტუ უკვე არ მოგკიტხა ცჰვენმა სჰემოქმედმა უფალმა იესო ქრისტე...(ტუმცა აუცილებლად დავდზენ რომ სჰენტან ლაპარაკი ნაცრის ქექვის ტოლფასია,მაგრამ ვერ სჰევიკავე ტავი არ მომეცერა..ტქვენნაირ ადამიანს სახელს ვერ მოუდზებნი რამე რომ დამერქვა მისტვის..უფალს ბოდისჰი ყოველ ცამს სჰესცირე რომ სჰეგინდოს და გაპატიოს)
23 მარტი, 2012 წელი. 11:42
და კიდევ რას დავამატებ იცი??ოჯახი ერტგულებაზე და სიყვარულზეა დაფუდზნებული..ერტგულება აგებს ბედნიერების ტადზრის კედლებს სიყვარული კი გუმბატს ქმნის..ტუმცა ერტგულება ორმხრივი უნდა იყოს და არა ცალმხრივი...იმიტომ რომ იდეალური ოჯახი მაქვს ცჰემი დამსახურება კი არ არის ,არამედ ცჰემი მეუგლის,რადგან არასოდეს უტკენია გული ცჰემტვის...მაგრამ მეცოდება ყველა ის ქალბატონი ვინც მუდმივად გულის ტკენის საგანია..ეს გულისტკენა უგროვდებატ და მერე სჰურისდზიებასგი გადასდიტ,ჰოდა სჰურისმადზიებელი ქალი ნებისმიერ დზლიერ მამაკაცზე უფრო დზლიერია..ციგნი ტუ ცაგიკიტხავს ხსჰირად და იცნობ მსოფლიო ლიტერატურას ეგრე არ იაზროვნებ...ცჰვენი ხსნა ინტელექტის გადზლიერებასჰია და სიყვარულსჰი..მხოლოდ ციგნს სჰეუდზლია და სიყვარულს სასცაულების მოხდენა...სცავლა გონიერება და კეტილსჰობილება აი ეგ იხსნის სამყაროს ყოველივე ცუდისაგან...ტუ ციგნიერი ხარ დემონს ებრდზვი და ვერ ისადგურებს ადვილად სჰენს გულსჰი...
ლეკა
23 მარტი, 2012 წელი. 17:06
ბიძინა (არაივანიშვილს..... საბოდიშო არაფერია ჩემო კარგო..უბრალოდ უცენზურო ფრაზები ძალიან მაღიზიანებს და ეგ ჩემი პრობლემაა ალბათ...იტყვი,თუ არ გინდა ნუ კითხულობო და მართალიც იქნები....უბრალოდ ჩემი აზრი ვთქვი.უბრალოდ ეგეც ცოდვააა. და შინაგანად მწამს, რომ მაგ ბინძური სიტყვების უკან სულ სხვა სულისნ ადამიანი დგახარ.სულ ესაა რისი თქმაც მინდოდა.
ბიძინა (არაივანიშვილ
24 მარტი, 2012 წელი. 13:50
ლეკა. მთავარი ისაა, რომ შენი აზრი ისე დააფიქსირე, შეძელი გეთქვა, ეს შენი აზრია. რაც ჩემგან ცუდად მიიჩნიე იქაც ხაზგასმითაა ნაჩვენები, რომ შენ მიიჩნიე ჩემგან ცუდად ეს. ე.ი. შეგიძლებია ტოლში საუბარი. ამისთვის გმადლობ. ძალიან ჭირს ჩვენში ეგ საკითხი. ან უნდა გირტყამდეს ან უნდა ურტყამდე, ასეა ჯერ კიდევ. სათნოების დიდი პრობლემაა ჩვენში. რაც შეეხება იმ ბილწსიყვაობას; მისივე ენით ველაპარაკე სატანას და გაგიჟდა! იმ ენაშიც დავამარცხე, მოვუგე! ტკივა ახლაც მოხვედრილი და სიშტერეებს წკმუტუნებს.:-)))! წაიკითხე შენს ზემოდ რა ბრუტუნა ჩიქორთული გაუგებარი ქართულით მწერს რაღაც სისულელეს. კიდევ გაგიმეორებ ჩემი დავის მთავარ საწყისს: უსექსობაო, ქალსო, აგიჟებსო და ჭკუიდან გადაყავსო, პრობლემებს უქმნისო. ამის ასეთნაირად პროპაგანდა კულტურული ზღვრები ყოფილა და მე თუ უმანკო ქალწული ქალბატონების სახელის დავიცვისას მათთავე გაპიარებულ "სექსს შევაყრი" სახეში (ვაგინებ) ეს უკვე მიუღებელია. სასაცილოა სატირალი რომ არ იყოს. კიდევ ერთხელ წაიკითხე აქვე შენს ზემოდ რამდენ სისულეებს მწერს ის უსახელო დეგენერატი. სავსეა ნაწერი როგორც სტილისტური, ასევე შინაარსობრივი დებილობებით. :-))) რა ვქნა ახლა გამოვყვე და ვუმტკიცო ყოველ წერტილ-მძიმეში რა ფართომასშტაბიანი ჩლუნგი და დეგენერატია? ჩლუნგი და დეგენერატი რომაა სწორედ ამიტომ კიდევ გააგრძელებს. ჯობია მოკლეზე გადასვლა გინებები და მისი ჯანი... ესაა მისი ენა! მის ენაზე საუბარში როცა დაჩაგრავენ მაშინ გადადის ჭკუიდან აი ფაქტებიც შენს ზემოდ. :-)))
ლეკა
24 მარტი, 2012 წელი. 18:06
რატომ მბლოკააააააააააააააააააააააააააააავვვვვვ ვვვვვვვვვვთთთთთთთთთთთთთთთთ?????????
ლეკა
24 მარტი, 2012 წელი. 18:09
ბიძინა (არაივანიშვილ-ორჯერ მოგწერე პასუხი და დამბლოკეს...მოდერატორებს როგორც ჩანს GINება უფრო მოსწონთ ვიდრე მსჯელობა... აი მესამედ ნამდვილად აღარ დავწერ:D:D:D:D ასე საუბარი უკეთესია,ხანდახან კი სხვა რაკურსით უნდა შეხედო ამ ხალხს...
ბიძინა (არაივანიშვილ
24 მარტი, 2012 წელი. 19:31
სხვა რაკურსი კიდევ ასეთია; ის ნაწერები სხვადასხვა სახელებით ერთის მიერაა დაპოსტილი. და მისი ჩლუნგი ჭკუით კაიფობს ჩემზე. გინება, ანუ წერილობით აღსრულება იმ აქტისა რასაც მოუწოდებენ ამ ვიდეორგოლით, მათთვის წამალი და დამამშვიდებელია, რათა ნერვოზები არ განუვითარდეთ. ვირტუალური დასექსვაც აწყნარებს გარკვეულწილად მათ. აბა კომპიუტერიდან ნაღდს ხომ ვერ განვუხორციელებ. :-))) კიდევ ვიმეორებ მერამდენედ; ის პრობლემები, რომელიც ამ ვიდეორგოლშია აღწერილი, მართებულია და თავს ატყდებათ არაეკლესიურ ქალბატონებს. რაც მეტად, ღრმად და გულით ეკლესიურია ადამიანი (ამ შემთხვევაში ქალბატონები), მით ნაკლებად ემართებათ ასეთი პრობლემები. 20 საუკუნიანმა პრაქტიკამ დაამტკიცა ეს ყოველივე. ახლა მოკლედ თუ როგორ ხდება ეს: გამაღიზიანებელი (ეშმაკისეული) აზრები შემოიჭრება სულის მოაზროვნე ნაწილში, მას ვერაფერი აკავებს გარდა უფლისა. კარგად მლოცველის სული დაცულია (მადლით) და არ აგზავნის ან ნაკლებად აგზავნის ამ შემოჭრილ აზრს სულის მოაზროვნე ნაწილიდან სამშვინველში. კარგად მმარხველი ხორცი დაცულია (ისიც მადლით) და არ გადმოდის ან ნაკლებად გადმოდის ეს გაღიზიანებები სამშვინველიდან ხორცში (კერძოდ ძვალში და გულში). ის მცირე ნაფლეთები რომელიც ბოლომდე შემორჩება კი იწვევს გაღიზიანებებს, მაგრამ ისე მცირეა, ორგანიზმის იმუნიტეტს შესწევს უნარი გამოჰყოს შესაბამისი ფერმენტები, იმპულსები... და პრობლემების გარეშე ქრება ყოველგვარი გაღიზიანებები. ეს მოდელი სამართლიანია არა მარტო სექსუალურ, არამედ ყოველნაირი ცდუნებებისათვის. აი ბატონო ჩემი სათქმელის ანი და ჰოე. რა უნდათ ახლა ამ აზრთან, რას მერჩიან მე. ეს აზრი ნაღდია და ერთადერთია. :-)))
ლეკა
24 მარტი, 2012 წელი. 19:47
ბიძინა (არაივანიშვილს...მე არ მითქვამს შენი ცნობიერების რაკურსი შეცვალე-თქო....მე ის ვთქვი,რომ ზოგჯერ ხალხს უნდა შეხედო სხვა რაკურსითაც-თქოოო!!! აბსოლიტურად გეთანხმები.თუ საკუთარი ხორცის მოვლა არ შეუძლია ადამიანს,ის ჩემში ცხოველთან იგივდება და მეცოდება მხოლოდ.მისი ავხორცბის გამო კი საკუთარ სამყაროს არასოდეს გავიბინძურებ...არ მინდოდა ამ თემაზე რამე მეთქვა,მაგრამ აი მათქმევინე...ხალხმა სწორი მსჯელობის უნარი დაკარგა და სულ მალე ალბათ ცხოველებივით "ბღავილით" ვივლით!!!!!!!!!!!! ამაზრზენია ეს ყველაფერი ჩემთვიის!!!!!!!!!!!!! იმედია ამასაც არ დამიბლოკაავთთთთთ
ვაი თქვენს პატრონს
25 მარტი, 2012 წელი. 14:04
ბიძინა (არაივანიშვილ 09 მარტი, 2012 წელი. 20:56 წადით თქვენი!!! აბა გულით იცხოვროს ეკლესიურად, რაც პირველადი აუცილებელია იგეები შეასრულოს თუ ექნება მაგეები!!! სხვა რა რჩევები გექნებათ თავადაც ურჯულოებს თქვე ტYNAUრIს პროპაგანდისტო MOტYNAUრE კვატებო. შEVEცI თქვენს აზრებს და თქვენს დედებს. ის მაინც მიუთითეთ რომ ასეთს ეშმაკი მართებს არაეკლესიურებსთქო. ხატია. ჩემს ნაწერში სადმე წერია, მამაკაცმა უნდა იმრუშოს და ქალმა არათქო? არავარ ვაჟიშვილი. სავაჟიშვილო "აპკი" დიდი ხნის გადაწრეწილი მაქვს. მაშინ არ ვიცოდით საზოგადოებამ ღმერთი და მისი კანონები. ახლა ხომ ვიცით!!! აქეთაა ჩემი აქცენტი! შენს კარგად მიხვდებოდი ამას ხატია მაგრამ, შენი MUტLIს წარსული გინდა ალბად გაამართლო და საკუთარი თავი დაიმშვიდო. კი ბატონო იმშვიდე თავი რამდენიც გინდა, მაგრამ სიმართლე ისაა რაც ზემოდ დავწერე, რომელიც შენს FUჩUრს აგრემც ეხამუშა. ისე აწიც გაქვს შანსი განწმენდისა. მიაკითხე ეკლესიას და იზრუნე წმინდა ზიარებაზე. ბიძინა, ასე წერა კი არის ეკლესიური?
25 მარტი, 2012 წელი. 14:07
ბიძინა არაივანიშვილო ასეტი ღრმად მორწმუნე თუ ხარ რას ილანძღენი უშვერი სიტყვებით, საზიზღრობაა შენი ყველა სმს
ქეთა))))))))))))))))
25 მარტი, 2012 წელი. 14:33
:DDD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D აუუ რა ცოდოეები ხაარრთ
ეეჰ
25 მარტი, 2012 წელი. 15:07
ერთი გამაგებინეთ რა უფლებით ახსენებთ ხალხო ეკლესიას,როცა უშვერი და ბილწი სიტყვებით შეურაცხყოფთ ერთმანეთს.(ყველას არ ეხება)ეგეთ თემებზე ლაპარაკობთ და ოდნავი პატივისცემაც არ გაქვთ ეკლესიის მიმართ. რაც შეეხება სექსუალურ ცხოვრებას ყველას თავისი ცხოვრება და აზრები აქვს. Qეთა))))) გეთანხმები.
ბიძინა (არაივანიშვილ
25 მარტი, 2012 წელი. 16:02
ვაი თქვენს პატრონს. :-))) მართლა ვაი შენს პატრონს. ასოების გარჩევა გცოდნია და წაკითხვა არა! რა შეკითხვაც ჩემზე დაგისვამს იმაზე დიდი ხანია პასუხი მაქვს გაცემული! გეტყობა სკოლიდანვე დურაკულ უაზრო გადაწერას იქნები მიჩვეული. ნაწერის შინაარსზე გეტყობა რა ოროსანიც იქნებოდი. რამდენჯერ უნდა შემოგთხაროთ მაგ ყეყეჩ თავში და გითხრათ, არა აქვს მნიშვნელობა მე ვარ თუ არა ეკლესიურითქო! ის ნათქვამი სიმართლეა! უცნობო თუ საზიზღრობაა ჩემი ნაწერი ნუღარ კითხულობ. შენთვის ხომ არაფერი მიკადრებია? რატომ კითხულობ? რაები გეწვის? ჩემი აზრით თქვენი სიბოთავეებია საშინელება! არც თქვენი იცით და არც გინდათ გაიგოთ სადაა სიმართლე! ასევე ჩემი აზრით ადვილი შესაძლებელია ერთიდაიგივე დეგენერატი წერდე სხვადასხვა სახელით. თითქოსდა უმრავლესობის აზრია ასეთიო. კაგებეშნიკი რქიანები ხართ (ან ხარ), რჩოლის მეტი არაფერი იცით! :-))))) ჰე განაგრძეთ ახლა მაგ თქვენი სულელური აზრების ფრქვევა. :-))) ხომ ხედავთ რაც მეტს წერთ მით მეტ სისულელეებს პრუწუნებთ. :-)))
ნათია
27 მარტი, 2012 წელი. 22:55
შიდა აზრი გასაგებია თქვენ რომ პატიოსნებას იცავთ და გასაგებია კიდევ ერთხელ ....( არ ვგულისხმობ რელიგიის ხალხს მონოზვნებს ბერებს და ძალინ მიახლოებულ პირებს ) ილაპარაკე საზოგადოებაზე და არა მონაზვნებზე რატომ აქვს ხალხს ძვალ რბილში გამჯდარი სე..ისადმი სიძულვილი რაც ქორწინების შიშის საფუძველია და ფრიგიდულობის მანიშნებელი?
თემუკა
27 მარტი, 2012 წელი. 23:25
მაგრად ვხალისობ თქვენს კომენტარებზე. :D პ.ს ბიდზინა კაი ტიპი ხარ შენ, ნარმალნი
..................
28 მარტი, 2012 წელი. 01:19
რაც მთავრია სხვებზე განიცდის
ნატა
29 მარტი, 2012 წელი. 22:11
მგონია სიმართლე იმაშია რომ ქართველ მამაკაცს შიში ალაპარაკებს,შიში რომ არ უღალატონ .იმიტომ რომ თავადაც იციან ,ადამიანმა მთელი ცხოვრება რომ გიერთგულოს შენ ამას უნდა იმსახურებდე ყველანაირად და ცდილობენ რელიგიური თუ რაგაც გამოგონილი იდეალებით დაანამუსონ ქალები...ქალის ფასი რომ არ იციან აქ, ეს თავად ქალების დამსახურებაა...და სასაცილოა ის ამბავი თითქოს რუსი ქალები გიჟდებიან ქართველ მამაკაცებზე,სჰერეული ქორწინების 90% თვლის რომ მიქარა ქართველს რომ გაჰყვა,იმედის გაცრუებასთან გვაქ საქმე.ის მოლოდინი რომლებიც სლავ ქალებს აქვთ ქარტველ მამაკაცებზე არ მართლდება,თუმცა ეგენი მერე იგებენ იმას რაც ჩვენ ისედაც ვიცით)))))
მერეაბი
31 მარტი, 2012 წელი. 00:53
საერთოდ, რუსეთი ძალიან ცდილობდა,ქართველების (როგორც ქალების,ისე კაცების)სულიერ გარყვნას.წაიკითხეთ ასევე ალან დალასის თეორია,თუ როგორ უნდა გავრყნათ და(ამ გარყვნილების ხარჯზე) დავიმორჩილოთ ერი.ყოველთვის უნდა ვცდილოდეთ პატივი ვცეთ ერთანეთს და ერთმანეთის აზრს.არ შეიძლება უბრალო რამის გულისთვის ერთმანეთს ვლანძღავდეთ(თუნდაც შენთვის მიუღებელი აზრისთვის),არ შეიძლება საზოგადოება გავიყოთ კაცებად და ქალებად.მე დასაქმებული მყავს 50 კაცზე მეტი და აქედან 80-90% მანდილოსები არიან,მე მათ ვენდობი და ყველანი ერთმანეთში ვართ როგორც და-ძმები.არა მგონია ჩემთან მომუშავე გოგოებიც ეგრე აზროვნებდენ როგორც ზოგი-ერთნი აქ პოსტავენ.ასე რომ,მოექეცით სხვას ისე,როგორც შენ გინდა რომ მოგექცენ.
ეკა
31 მარტი, 2012 წელი. 12:39
ძალიან იცით მერაბი ვის გულში რა არის.პირადი ცხოვრება ყველას უნდა გვქონდეს, არის ასეთი სინდრომი დაუკმაყოფილებელი ქალი და კაცი. დაუკმაყოფილებელმა არც ქალმა უნდა იაროს და არც კაცმა ასევე თუ განსხვავებული აზრი დავწერეთ ბო..ობას რ არ უნდა ნიშნავდეს, მაგრამ ერთი ბლოგერის არ იყოს იქ სადაც გვარობრივ-ტომური ცხოვრება უფრო წინ არის და უფრო დაფასებულია ვიდრე ცალკეული ინდივიდი, მისი პირადი ინტერესები და პირადი ცხოვრება იმ საზოგადოებაში შეგნება ყოველთვის ნოლის ფასია
მერაბი
01 აპრილი, 2012 წელი. 05:17
ეკას ვენაცვალე,მე ადამიანის დაკმაყოფილება-დაუკმაყოფილებაზე არაფერი მისაუბრია.რა თქმა უნდა მე არ ვიცი ვის გულში რა დევს,ან რას ფიქრობენ ზოგადად.მე ის ვიცი ქალთან(კაცთან) როგორ მოვიქცე, როგორ ვიმეგობრო მასთან.ისიც არ უნდა დაგვავიწყდეს ჩვენ ყველანი მოვდივართ კომუნისტური წყობიდან, სადაც ყველა და ყველაფერი ტყვილით იყო გაჟღენთილი.ეკა ალან დალასის თეზისები წაიკითხე ძალიან გთხოვ და შეადარე დღევანდელ აგიტაცია პროპაგანდას.იცი, მე ყოველთვის ვაფასებ და ვაფასებდი მუდმივ ღირებულებებს (ოჯახი,წესიერება,პატიოსნება, მეგობრობა, სიყვარული, ერთგულება და ა.შ). რაც შეეხება სექ..ს ეგ არის ჩვეულებრივი ფიზიოლოგიური მოთხოვნილება, რომელიც ყველამ უნდა დაიკმაყოფილოს (სასურველია მეუღლესთან).
ეკა
02 აპრილი, 2012 წელი. 13:37
არაჩვეულებრივია ეგ ფასეულობები გეთანხმებით, მადლობა ღმერთს რელიგიამაც წამოიწია წინა პლანზე და შესაბამისად მორალიც უნდა იყოს. მართალი ხართ კომუნისტები ზუსტად თავისი იდეოლოგიით იყვენენ ღმერთს დაშორებულები და გარყვნილები. მაშინ სექ..ლურ თემებზე ტაბუ იყო დადებული და თვითონ პატიოსნებად მოქონდათ თავი და სინამდვილეში არაფერს იკლებდნენ. არც პროპაგანდაა საჭირო გეთანხმებით ისე კომენტარების მიხედვით ადამიანებს სექ..უალურად მშიერის შთაბეჭდილებას ტოვებენ. მე ზოგ ტრადიციებს ვერ ვგებულობ მაგალითად როცა ერთმანეთს ტაფებს ურტყავენ და გარეთ მოსიყვარულე ცოლ-ქმრის სახელი აქვთ. მე ვერ წავედი 23 წლის გოგოს უზარმაზარ ქელეხში, რომელიც ჩემი მეგობარი იყო, უბრალოდ ვერ შევძლებდი ამის ყურებას..... . საზოგადოებაზე ორინტირებული ხალხი ვართ 21 წლის ბიჭს სამეგრელოში ოჯახმა თავი ჩამოახრჩობინა განათხოვრის შეყვანაზე ისტერია ქონდათ. არამგონია ღმერთს ადამიანების ტანჯვა სიამოვნებდეს, ამიტომ უნდა არსებობდეს მორალი უპირველეს ყოვლისა მაგრამ რათქმაუნდა და აუცილებლად თავისუფალი ნებაც
ტვინი
02 აპრილი, 2012 წელი. 21:40
მოვა დრო რომ აღარავინ დაიჩაგრავს თავს ყველა თავისი ცხოვრებით იცხოვრებს აი ჯიგრულად რა არავინ რომ არავის შეეკითხება და გემოს გაუგებს ამ ცხოვრებას ისე ნორმის ფარგლებში. და კიდევ გაიგეთ ხალხო სექ..ი არ არის სირცხვილი ან ცოდვა საყვარელ ადამიანთან, შეყვარებულთან თუ ცოლთან არამედ ცოდვა არის ჩემო კარგებო მრუშობა!!= ( მათ შორის კაცების)
მერაბი
04 აპრილი, 2012 წელი. 01:26
იცი,რატომღაც გოგოები რაღაცნაირად(არ გეწყინოთ) დაკომპლექსებულები მგონიხართ,სულ ისეთი განცდა გაქვთ თითქოს ვიღაც(კაცი) გჩაგრავთ,თითქოს ვიღაც ყოველთვის გატყუებთ.რომ იცოდეთ ეგ(ადამიანის მიერ ადამიანის დაჩაგვრა,გაიხსენეთ გოგო გოგოს როგორ ჩაგრავს) ადამიანის ბუნებაა,და არა მხოლოდ კაცის. უბრალოდ,ყველამ თავიდან უნდა მოვიშოროთ (წყნარად ყოველგვარი გართულების გარეშე)ვითომც მეგობრები,სინამდვილეში კი ანგარების გულისთვის ჩვენს გვერდით მდგომმნი.აი ეგეთი ადამიანები ქმნიან ცუდ ასოციაციებს,ცრუ ილუზიებს.იცი,ნორმალური კაცი, ქალს არც მოტყუებს და არც ცრუ ილუზიებს შეუქმნის,თუ თვითონ არ უბიძგებს (საჩუქრების ჩუქება,ათასნაირი მოთხოვნილების შესრულება...)ეგეთი ქცევისკენ.საჩუქრის ჩუქება არ ნიშნავს სიყვარულს ან პატივისცემას,ცოტა სხვა რამე უფროა. კაცი უნდა გიყვარდეს პიროვნული თვისებების გამო,და არა რაღაცეების(საჩუქრების,სიმდიდრის,მანქანის ...)გულისთვის.ჩემს გარშემო ვინც არიან ყველანი თავისი ცოლის ერთგულია, და ყველას ძალიან უყვარს თავისი მერე ნახევარი და ოჯახი.არაა სწორი საზოგადოება გავყოთ კაცებად და ქალებად,არ შეიძლება საზოგადოებაში მარტო კაცები(ან ქალები) ვიყოთ ცუდები,ან კარგები,უბრალოდ არსებობენ როგორც ცუდი ,ასევე კარგი ადამიანები.
მერაბი
04 აპრილი, 2012 წელი. 01:44
ეკას,ღმერთმა აცხონოს შენი მეგობარი გოგო,თქვენ-მის მეგობრებს კი დიდ გამძლეობას გისურვებთ,მე ბევრი ახლობელი მაკლია და ვიცი დაკარგული ახლობელი ადამიანის ფასი.რაც შეეხება ერთმანეთის ცემას,ეგ ჩემთვის მიუღებელია,თუ ხელის აწევამდე მივა საქმე, ჯობია პირველივე შემთხვევის დროს ერთმანეთს დაშორდენ.თუ ერთხელ აწია ერთ-ერთმა ხელი,ეგ არ იქნება ერთჯერადი,ის კიდევ განმეორდება.ამიტომაა საჭირო მეორე ნახევარის არჩევისას,არ შევცდეთ. :))) თავის ჩამოხრჩობა კი დიდი ცოდვაა,ბიჭმა სიძლიერე ვერ გამოიჩინა,ვერ დასძლია ახლობლების პროტესტი.
ეკა
06 აპრილი, 2012 წელი. 14:43
მადლობთ მერაბ მართლა აუტანელია ჩემთვის, მითუმეტეს როცა ადამიანი ძალიან გიყვარს და იმასთან შეზრდილი ხარ და რეალურად ვერც ვაცნობიერებ((( საერთოდ ნეტავ ახალგაზრდები არ კვდებოდნენ, ასეთი რამე არ უნდა არსებობდეს(((
ნონა
08 აპრილი, 2012 წელი. 14:15
ახალგაზრდები არ უნდა კვდებოდნენ
12 აპრილი, 2012 წელი. 20:20
რატომ არ დებს ჩემს კომენტარს.... ეჰ.....
12 აპრილი, 2012 წელი. 20:22
რელიგიური კუთხით თუ განვიხილავთ, რა თქმა უნდა ვნებას კრძალავს ეკლესია, მაგრამ ვნებას თუ არ გრძნობ, ძლიერ სიყვარულს და სურვილს, ისეთი ურთიერთობა ფარსია და სწორედ მასეთი ოჯახები ინგრევიან. მთვავარია გიყვარდეს, სიყვარულის გარეშე ვერ წარმომიდგენია,როგორ უნდა იცხოვრო საერთოდ მამაკაცთან... მაგრამ სამწუხაროდ ერთ ერთ კომენტარში წავიკითხე, დღევანდელ მამაკაცთან(უმეტესობა) სე..ი კი არა გამარჯობის თქმის სურვილი დაგეკარგება, ქალის პატივისცემის უნარი დაკარგენ
12 აპრილი, 2012 წელი. 20:23
უბრალოდ, არ აინტერესებთ რას გრძნობენ ქალები, ვითომ რომ აყვებიან ევროპულ ცხოვრებას, კავშირს დაამყარებენ ერთდროულად რამდენიმესთან და შემდეგ მიაგდებენ... საზღვარგარეთ ვცხოვრობ და ამათ რომ ვხედავ ერთმანეთთან თუ არიან, უყვართ კიდევ და არ ღალატობენ, ესენი რომ ქალს პატივს სცემენ, ასეთი ჩამოყალიბებული რომ იყოს ქართველების აზროვნება ამ სკითხში, რა გვიჭირს...
12 აპრილი, 2012 წელი. 20:26
ტრადიციებს არ შეეფერებაო, ტრადიციას, თორემ ძველად რომ იცოდეთ მეტი ქაოსი იყო, უბრალოდ არ ჩანდა, წაიკითხეთ დიდოსტატის მარჯვენა, ჯავახიშვილის ჯაყოს ხიზნები, მთვარის მოტაცება... წაწლობაც კი იყო...
12 აპრილი, 2012 წელი. 20:32
ყველაფერი უხერხულად გვეჩვენება...არასდროს ყოფილა ასეთი დაკნინებული სე...ლური საკითხები...qaliSviloba თორემ მედლებს დაგკიდებენ, თავად ქალი იტანჯება და დაავადებებსაც იწვევს use.oba...
მარი
12 აპრილი, 2012 წელი. 20:32
ეჰ..კომენტარები ვკითხულობდი და ღმერთი, ეკლესია,სარწმუნოებაო..პინგვინებმა რომ ბირთულ ფიზიკაზე იმსჯელონ ისეთი შთაბეჭდილება დამრჩა(ესეთი სარწმუნოებაზე მქადაგებლები ბევრნი არიან).....სექსუალურ ცხოვრებას რაც შეეხება ინფორმაციის მიწოდება უნდა ხდებოდეს, ადამიანი პირველ რიგში ბიოლოგიური არსებაა, ქალიც და კაციც. საქმე ისაა რომ ყველაფერს დამახინჯებული სახით გადმოსცემენ და დამახინჯებულად აღიქვამს ქართული საზოგადოება.
12 აპრილი, 2012 წელი. 20:33
მთავარია ერთმანეთის პატივისცემა და გაგება ყველანაირ საკითხში და არც დანგრეული ოჯახები იქნება, არც გარყვნილება......
12 აპრილი, 2012 წელი. 20:44
მარი გეთანხმები, სარწმუნოებაზე ბევრი ქადაგობს, მაგრამ რეალურად გულით მორწმუნენი კი ძალიან მცირენი.. საერთოდ ისე უნდა იცხოვრო უკან მოხედვის არ უნდა შეგრცხვეს და ყველაფერს თავისი ხიბლი აქვს ხალხო... სიყვარულიით ყველაფერი შეიძლება, სე..ლური ცხოვრება გარყვნილება არ არის თუკი გიყვარსს........
12 აპრილი, 2012 წელი. 20:46
გარყვნილებაა ანგარების გამო შექმნილი ოჯახიც კი, მაგაზე მეტი საზიზღრობა არაფერია...
...
17 აპრილი, 2012 წელი. 18:47
ამაზე ლაპარაკი სასაცილოა მეტი არაფერი...
17 აპრილი, 2012 წელი. 18:58
რა ქრისტიანული მოზძრვრება ატეხე არაივანიშVილო აქ, ლამის Yველა კომენტარშI ბილწ სიტყვაობ და შენ ვის რა უნდა დამოძრვრო, აი შEნნაირი მართMადიდებლები რომ გვყავს იმიტომ ვართ ასეთ დღEშI........ ზოგიერთებს ბოდიშს მოუხდი....... მაგარმ კომენტარი რო. არ დამეტოვებინა ვერ გაუძლებდიი....... ჯერ იმიტომ ხდება ასეთი საშინელებები, რომ ეს ტელევიზიები გვატენიან თავის ბინძურ შოუებსა და სერიალებს........და ზოგიერტებიც დიდ. ოვაციებითAდა პატივის ცემებით დადიან მიწვეულ გადაცემებშI დ. ბრტყელ-ბრტყელი სიტკვებით გამოდიან, ჩვენ კ. ის ქვეკანა ვართ რომელსაც გვგონია რომ რასაც ისინი ამბობენ დ. აკეტებ თუ ჩვენც არ გავაკეთEდ "გოიმები" ვიქნებით და ნატოში. ვერ კ. არა დ. არ შეგვიღებენ კარებს :):))))))) აი ესარის ჩVენი მწარე რეალობა ამას გავსწავლაინ ჩVენ დღEს ჩვენი კეთილის მსურველნი .....პრინციპში არიან თუ არაკეთილის მსურველნი ე. საკითხავიაააა ნუ ყოველი შემთხვევისთვის მათ ასე გონიათ.............
ვივიენ
19 აპრილი, 2012 წელი. 20:33
ყველაფერს თავისი სახელი აქვს, მრუშობას მრუშობა ქვია, პატიოსნებას და სიწმინდეს, პატიოსნება და სიწმინდე, გასათხოვარ გოგოს პატიოსნება და სულიერი სიფაქიზე მოეთხოვება, ასევე ბიჭს ზომიერება. რა არის საკამათო? ვინც ბოზობს განა იმათ უნდათ ეგეთები რომ იყვნენ, მაგრამ ისინი სუსტი ნებისყოფის და დაბალი კულტურის ადამიანები არიან!!!!!!!!!!!!!!!
22 აპრილი, 2012 წელი. 18:49
რამდეი 50 წელს მიღწეული ქალიშვილი არის ჩვენს გვერდით. ნერვოზიაი ნერვებ დაწყვეტილი გაუბედურებული მატი ცხოვრება უაზრობაა . არ ჯობდა თითო შვილი გაეჩინათ და გაეზარდათ. მათ ცხოვრებას აზრი ექნებოდა. მაგრამ რას იტყვის ხალხი ამან დაღუპა ეგ ქალიშვილები.
ქეთი
22 აპრილი, 2012 წელი. 20:36
ივანიშვილი მართალია 100%-ით
ბლია-ბლია
30 აპრილი, 2012 წელი. 00:09
ვისი რა ტრ.. საქმეა ვინ ვის აძლევს და ვინ ქალიშვილია, მიხედეთ რა თქვენს თავს...ყველამ თავის პრობლემა მოიგვარეთ....მარაზმია ყველგან და ყველაფერში ...ფუუუუუ...
ნინუცა
06 მაისი, 2012 წელი. 19:32
მეც მასე ვფიქრობ სხვების განსჯას ჯობია ყველამ თავის თავს მიხედოთ, უსაქმურობის ბრალია ეს ყველაფერი სხვის გაჭორვაში გხდებათ მთელი ცხოვრება სული
ნუცა
06 მაისი, 2012 წელი. 22:05
არავითარი ნერვიული აშლილობა,მრუშობის მსხვერპლნი უფრო... ქალწულობა უფლის დაწესებულია და ...ეშმაკი უბნევს გზა-კვალს ბევრს,ამიტომ გახდით ჭეშმარიტად მორწმუნენი,ილოცეთ და ყველაფერი კარგად იქნება...ღმერთმა იცის ვის როგორი სიმძიმის ჯვარი ატარებინოს,გფარავდეთ უფალი და წმინდა გიორგი.
ჯანო
07 მაისი, 2012 წელი. 11:20
ქრიასტიანული სარწმუნოება გვასწავლის სიყვარულს და არა გარყვნილობას . ნუ მოუსმენთ ამათ სატანა ალაპარაკებთ
გელუკა
22 მაისი, 2012 წელი. 15:08
მოგცლიათ :D
ლიი
22 მაისი, 2012 წელი. 15:18
ბიძინა შენ საერთოდ ეკლესიურობაზე როგორ უნდა ისაუბრო? შენ რა სიტყვებიც დაწერე ის ქრისტიანულია?
ლიი
22 მაისი, 2012 წელი. 15:21
100 % ვეთანხმები შენს მოსაზრებას მაგრამ ცოტა სიტყვებმა გამაბრაზააააა
თეო-თეო
02 ივნისი, 2012 წელი. 16:14
აუუ რა აურზაური ატყდა ამ ვიდეოს გამო. ვისაც როგორ გინდათ ისე იცხოვრეთ და მორალის კითვას მორჩით რა...
ნიკა
21 ივნისი, 2012 წელი. 14:44
მოდით დავიწყოთ აქედან.თითქმის ყველა კომენტარი წავიკითხე,ხშირად იყენებთ სიტყვას "მრუშობა" და რამდენადაც მე მივხვდი მისი მნიშვნელობა არ იცით. მრუშობა არის ქმრის ღალატი და არა კაცთან ფიზიკური კავშირი.სექსი ცოდვა რომ იყოს ღმერთი ამ გზით გამრავლებას არ დაუშვებდა. ახლა ისევ ბიბლიიდან ამონარიდს დამიწერთ ამის საწინააღმდეგოდ ხო? მანდ დაწერილი თითოეულ ადამიანს ინდივიდუალურად ესმის.იცხოვრეთ ისე,როგორც გეცხოვრებათ.
ნიკა
21 ივნისი, 2012 წელი. 14:45
(ეს გოგოებს) მომბეზრდა თქვენი უკმაყოფილო სახეების ცქერა,რაღაც გინდათ,გაკლიათ და ვერ ხვდებით ეს რაღაც რა არის. ეძებთ თეთრ ცხენზე ამხედრებულ რაინდს,რომელსაც მთელ ცხოვრებას და უმანკოებას შეწირავთ.აბა იმ რაინდს კითხეთ ბამბის ნაჭერში მესამედი საუკუნის მანძილზე მჭიდროდ გამოხვეული და ჩამპალი ხორცი თუ ჭირდება რამეში. შეყვარებულთან დაწოლა როგორ შეიძლება,ვაი თუ მიგატოვოს.მხოლოდ ქორწინების შემდეგ გეხსნებათ წინაპრების მიერ დადებული ბოქლომი. კარგი ჯანდაბას,ქორწილამდე გაჭირვებით მიიტანე 1 კვადრატულ სმ.–ზე გადაჭიმული საქალწულე აპკი და უცებ ქმარმაც და შენც აღმოაჩინეთ,რომ ერთმანეთს სექსში ვერ ეწყობით,ამ დროს რა ხდება? რა თქმა უნდა ოჯახი ინგრევა.
ნიკა
21 ივნისი, 2012 წელი. 14:45
ცოლი ახალ კაცს ეძებს,ქმარი ახალ ქალს.ეს ნორმალურია? რეალურად ქორწინება თქვენთვის სექსის გაპრავებაა.სარწმუნოებაზე რომ მელაპარაკებით,ჯვრის აყრა ან საკურთხეველთან დადებული ფიცის გატეხვა ღმერთისგან მოწონებული საქმეა? ელემენტარული ცოდნა არ გაგაჩნიათ,შესაბამისი სახელმძღვანელოების წაკითხვა ან კომპეტენტურ პიროვნებასთან კითხვის დასმა გიტყდებათ.მშობლებმა გასწავლეს ეგ ხიხია არისო.
ადამი
25 ივნისი, 2012 წელი. 13:59
მე თუ მინდა შვილის გაჩენა გალანძღვის შიშით არ ვიზავ მაგას და არა იმიტომ რომ ეს დაუშვებლად მიმაჩნია. ერი, ბერი არ უნდა ერეოდეს შენს პირადში ეს პირადი ხომ ძალიან პირადია და ინტიმური მაგრამ ჩვენთან რა გამოლევს ციციკორეებს და ბოროტ ადამიანებს რომლებსაც ერთი სული აქვთ რომ როგორმე სწარაფად გიწოდონ,,ბო..ი" სასაცილოა ჯვრისწერაზე სამუდამნო ფიცი უნდა დადო და აქ ყველაფერი პირიქითაა ბო///ი ის არის ვინც სე..ის გაპრავებისთვის თხოვდება ნიკა თქმის არ იყოს და მერე სწრაფად ანგრევს ოჯახს და ეს მთლიანობაში დასაშვებია სე..ისგან განსხვავებით ასეთი უპასუხისმგებლო უნიათო ჯვრისწერა მისაღებია? ეპატიება წყვილს? ვაი თქვენს გაგებას
vai tqven patrons
06 დეკემბერი, 2013 წელი. 01:20
uai tqven patrons zogiertebo

დაამატე კომენტარი (მაქსიმუმ 2000 სიმბოლო) |

სახელი (მაქს, 20 სიმბოლო)

ელ–ფოსტა (არ გამოქვეყნდება)



პრეს-ნიუსი
2 ოქტომბრის ასტროლოგიური პროგნოზი
გამოკითხვა
რა ტიპის სიუჟეტებს ანიჭებთ უპირატესობას?
ხმის მიცემა   რეზულტატი
ინტერვიუ
რატომ დატოვა თოქშოუ პროფილი პროდუსერმა და რა ხდება GDS-ის კულისებში?
შენი ვიდეო
რა შეიძლება გააკეთოს ქართველმა შეყვარებულმა ბიჭმა, როცა მეორე ნახევართან ნაჩხუბარია
ხალხის აზრი
საკითხი,რომელზეც ვნებათაღელვა არ წყდება-როგორ აფასებს საზოგადოება პატრიარქის ეპისტოლეს?
 მთავარი |  სიახლეები |  გადაცემები |  პოლიტიკა |  ეკონომიკა |  საზოგადოება |  კულტურა |  სპორტი |  პრეს-ნიუსი |  კითხვის ნიშანი |  ინტერვიუ |  Weekend |  უცხოეთი |  მთავარი თემა |  კრიმინალი |
2014-10-01
visitor 37 824
visit 49 553
page 69 714
2014-10-02
  687
  688
  805